heb je deze al gehad?quote:Op woensdag 25 maart 2009 23:41 schreef DaDude1987 het volgende:
les 21 is echt klote, staat op het schema dat het 10,10,12 minuten is, maar het is gewoon 15,15 !
Ook draait Evy de hele tijd dezelfde muziek, we krijgen een haat/liefde relatie
Waarom staat er: Insluiten op verzoek uitgeschakeld?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 18:52 schreef computergirl het volgende:
[..]
heb je deze al gehad?
http://www.youtube.com/watch?gl=NL&hl=nl&v=EhciSzcVyDk
Ze is zo leukquote:Op woensdag 1 april 2009 06:39 schreef Eigenmijsje het volgende:
Ik ga morgen met Evy beginnen. Vorig jaar ook al een paar lessen gedaan en het viel me zeker niet tegen.
Tadaa! Eerste hit bij googlequote:Op woensdag 1 april 2009 22:15 schreef Gimmick het volgende:
Kunnen jullie mij helpen? Ik zoek een armband om mijn mp3-speler in te stoppen tijdens het hardlopen. Die zijn er zat, maar 90% voor gemaakt voor de iPod. En ik heb geen iPod. De overige 10% zijn van andere merken voor hun mp3spelers. Helaas heeft mijn mp3speler (Cowan D2) geen bijpassende armband. Nu kan ik uiteraard een band van een ander merk nemen, maar het lijkt wel of dat voor mij formaat mp3speler (7,8 bij 5,5 bij 1,5 cm) niet wilt lukken. Te groot of te klein.
Weten jullie een passende universele armband? Verkopen rennersspeciaalzaken veel verschillende van die armbanden?
Dank! Niet echt wat ik in gedachten had (en misschien had ik hem daarom ook niet zelf gevonden), maar komt toch wel het dichtste in de buurt ... Overwegen waard. De lengte van de band zal voor mij geen probleem zijn. Dunne pootjes.quote:Op donderdag 2 april 2009 19:21 schreef SG-sam het volgende:
[..]
Tadaa! Eerste hit bij google.
Het is raadzaam om alvorens de aankoop eerst de review te lezen (band schijnt langer te mogen zijn).
Voor de rest ben ik nog steeds bezig met het hardlopen, al gaat het nog niet zo snel. Ik train 3 maal in de week een half uurtje en merk dat mijn conditie in ieder geval vooruit gaat.
hoe lang heb je deze schoenen al?quote:Op vrijdag 3 april 2009 15:31 schreef michail8 het volgende:
Zijn nog wel dure nieuwe schoenen, waarvoor ik zo'n test heb gedaan bij die winkel!
?quote:Op vrijdag 3 april 2009 15:33 schreef Steve-O het volgende:
Heeft iemand een schema voor het prepareren voor de Dam tot dam loop ?
Keurig! Goed te lezen dat je weer bent begonnen!quote:Op zondag 5 april 2009 13:52 schreef eer-ik het volgende:
Om eerlijk te zijn had k niet verwacht dat ik het vol zou houden.
Ben er duidelijk even uit geweest (3 maanden) maar heb het toch nog best aardig gedaan.
M'n average pace is er slechts 1 seconde op achteruit gegaan.
Hier de laatste run.
Ben niet ontevreden en daarbij was het werkelijk heerlijk om weer eens te lopen.
Dinsdag weer
Op www.hardloopschema.nl staan wel meerdere schema's, maar niet speciaal voor de Dam tot Dam loop. Wanneer ga je 'm lopen, zaterdagavond of zondag? En op zondag zijn meerdere afstanden toch?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |