abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 14 januari 2009 @ 00:51:09 #1
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_65015272


Hoi, welkom in het VBL-subforum! Zoals in de Index beschreven staat; hier vind je voetbal en alles wat daarmee te maken heeft. Van strafschop tot schwalbe en van de Nederlandse Eredivisie tot de Peruaanse competitie; het kan allemaal in dit forum worden besproken!

Allereerst geldt de algemene FOK! FAQ & Policy. Daar dien je je in het algemeen aan te houden, maar VBL heeft ook wat aandachtpunten die specifiek voor VBL gelden.

We gaan normaal met elkaar om.

VBL is een druk subforum met veel users en iedereen support wel een bepaalde club. Dat kan af en toe wel eens botsen. Met rivaliteit is helemaal niks mis, maar we gaan wel gewoon met respect met elkaar om. Sfeerverziekende posts (schelden, ziektes posten, doodverwensingen, racisme etc.) zien wij het liefst zo min mogelijk en deze zullen wij dan ook wijzigen, als het ons opvalt. Tuurlijk spelen emoties mee tijdens bijvoorbeeld live wedstrijden en daar houden wij natuurlijk rekening mee.

Valse tussenstanden.

Sinds vorig jaar is het niet toegestaan om valse tussenstanden te plaatsen in de live wedstrijden topics. Voor de wedstrijdvolgers zonder beelden is het irritant en niet grappig. Niet doen dus, het levert een ban op van 48 uur.

Help, ik zoek een topic!

Veel topics van bijvoorbeeld clubs, competities, spelers en trainers zijn geplaatst in het handige-linkjes-topic. Kijk eerst eens daar en gebruik de zoektips die in de OP staan om jouw gezochte topic te vinden.

Nieuwstopics openen en centrale topics.

De laatste tijd is er wat onduidelijkheid over nieuwstopics en centrale topics binnen VBL. Wij hebben daar niet echt een duidelijke regel voor, daar zit wat flexibiliteit in. Geopende topics naar aanleiding van een nieuwsbericht kunnen goede discussies opleveren en kunnen ook meer users aantrekken. Het ligt aan het type nieuwsbericht of een apart topic de moeite waard kan zijn.

Bij dit voorbeeld is het gelijk duidelijk dat het bericht makkelijk in het NAC Breda-topic geplaatst kan worden. Bij dit voorbeeld is eenvoudig in te schatten dat er veel reacties komen en dat een apart topic handig is naast het Ajax-topic.

Naast deze voorbeelden heb je de twijfels, waarvan dit een goed voorbeeld is. Het is niet altijd eenvoudig om van tevoren de nieuwswaarde van een bericht in te schatten en of een apart topic de moeite waard is. Daarom kijken we het eerst een tijdje aan en daarna kan alsnog besloten worden of het topic gemerged wordt met een centraal topic.



Naast dit Feedbacktopic zijn de VBL-mods op meerder manieren te bereiken.

RayMania (PM),
Gordon _Shumway (PM),
Prosac (PM),
BliksemSchigt (PM),

Verder is er een centrale VBL-mods PM Inbox die te bereiken is door een PM te sturen naar VblMods.


Valt je iets op dat niet in VBL thuis hoort, maak dan gebruik van de topicreport (, kan anoniem). VBL is zoals gezegd erg druk, dus niet alles kan altijd gezien worden. Het wordt op prijs gesteld als gebruik wordt gemaakt van de topicreport (werkt het snelste). Verder kun je dit Feedback topic gebruiken voor op -en aanmerkingen, suggesties, complimenten, kritiek enzovoort.

Hier is de OP te vinden.

[ Bericht 12% gewijzigd door RayMania op 18-01-2009 20:40:07 ]
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_65017669
En er blijven maar bepaalde users doorzaniken. Stelletje kleine kinderen hier.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_65017823
Een eigen-naamtopic
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 00:37 schreef Prosac het volgende:
ik wijzig het eerst gewoon nog even. Ik hoor vanzelf of ray dat accepteert. Bovendien, laatst was er nog een heleboel drukte in het ajax topic over het zogenaamde achterlijke gedrag op een groningen forum met het verbasteren van namen en nu moet het ineens kunnen.. Wat is het nou?
VBL is niet het Ajax-topic lieverdje.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_65018833
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 08:03 schreef EnGCatjuh het volgende:
Een eigen-naamtopic
[..]

VBL is niet het Ajax-topic lieverdje.
Oh ja.. Even vergeten dat buiten je eigen club topic ineens wel alles kan.
pi_65019860
Even een tvp.
AFCA | Celtic FC | Nottingham Forrest FC | Last.fm
George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_
  woensdag 14 januari 2009 @ 09:59:24 #6
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_65020074
VBL-FB #84: Met sjimz, zonder hools.

Weet iemand of er een sanctie genomen is ?
pi_65020115
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 09:59 schreef jorienvdherik het volgende:
VBL-FB #84: Met sjimz, zonder hools.

Weet iemand of er een sanctie genomen is ?
Ja
  woensdag 14 januari 2009 @ 10:02:44 #8
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_65020153
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 10:01 schreef Prosac het volgende:

[..]

Ja
Ik ben benieuwd
pi_65020351
Leuke TT hoor
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
pi_65020549
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 10:01 schreef Prosac het volgende:

[..]

Ja
Hij kan in iedergeval nog posten. Dus iemand dood verwensen is niet langer meer een ban?
pi_65020811
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 10:18 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Hij kan in iedergeval nog posten. Dus iemand dood verwensen is niet langer meer een ban?
Deze niet.
pi_65022432
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 10:27 schreef Prosac het volgende:

[..]

Deze niet.
Pas op, nu krijg je een lading shit van Dirk en Jorientje over je heen.
pi_65023095
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 11:14 schreef VoreG het volgende:

[..]

Pas op, nu krijg je een lading shit van Dirk en Jorientje over je heen.
Hij is nog vers, hij moet nog leren.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
  woensdag 14 januari 2009 @ 11:48:34 #14
176521 Grulez
rasgroninger
pi_65023821
Heb je serieus Gaymania geedit? Dat is wel heel pietluttig..
pi_65024654
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 11:14 schreef VoreG het volgende:

[..]

Pas op, nu krijg je een lading shit van Dirk en Jorientje over je heen.
Risico van de hobby.
pi_65024715
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 11:48 schreef Grulez het volgende:
Heb je serieus Gaymania geedit? Dat is wel heel pietluttig..
Nou ja.. Het kan ook echt pietluttig, dan valt er overal nog genoeg te editten.
pi_65024941
laat mij gewoon even de juiste weg vinden. Ik stel jullie feedback echt op prijs. Als mod kijk je op een heel andere manier naar post. Ik probeer nu gewoon een goede mod-vorm te vinden. Ook van achter krijg ik daar steun bij. Ik heb al eerder aangegeven misschien wat rigoreus te zijn. Maar liever dat dan achteraf weer gezeur dat ik/we te laat hebben ingegrepen.
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 14 januari 2009 @ 12:49:42 #18
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_65025995
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 10:27 schreef Prosac het volgende:

[..]

Deze niet.
quote:
Op zondag 11 januari 2009 16:35 schreef Prosac het volgende:


Zoals ik ook zeg, im still learning, ik moet nog beter inschatten wanneer iets wel kan en iets niet. Ziektes zal ik nooit tolereren, doodsbedreigingen -hoe verkapt ook- ook niet.

hopelijk is het hiermee wat duidelijk en krijg ik nog één kans.
quote:
Op zondag 11 januari 2009 19:02 schreef Doc het volgende:

Ziektes wegeditten? Serieus? Weet je wel waar je aan begint?

Het niet toleren van zeer verkapte doodsbedreigingen wordt ook nog een leuke
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_65026107
Gaat lekker zo
pi_65027156
Manchester City biedt 100000000 voor Kaka.

Een topic over Kaka, een topic over Man City, transfergeruchten, nog een transfertopic.. Er is genoeg lijkt me .
pi_65027311
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 12:49 schreef Doc het volgende:

[..]


[..]


[..]

Klopt helemaal, maar er is een verschil tussen niet tolereren en bannen.
pi_65030486
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_65033491
AFCA | Celtic FC | Nottingham Forrest FC | Last.fm
George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_
pi_65034073
Done, allebei
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
pi_65035345
Thanks .
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')