quote:Op woensdag 14 januari 2009 01:29 schreef liesje1979 het volgende:
Venkel:
[ afbeelding ]
Slechte paint btw
quote:Op woensdag 14 januari 2009 01:31 schreef Peter6000 het volgende:
Coos, niet lezen onder die spoiler hoor, dat is alleen bestemd voor Soury.
quote:Op woensdag 14 januari 2009 01:34 schreef Coos het volgende:
[..]
![]()
Ik zal je eerlijk zeggen. Ik lees die spoilershit nooit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
Dit is toch meer een weergave van de ochtend ná de venkel.quote:Op woensdag 14 januari 2009 01:36 schreef Peter6000 het volgende:
Wat hebben jullie trouwens een verwrongen blik op de werkelijkheid.
Als ik een Venkel creëer is de eerste voorwaarde dat het iig NIET op een venkel lijkt.![]()
[ afbeelding ]
Venkel
en over vijf jaar kan het allemaal met één handquote:Op woensdag 14 januari 2009 01:45 schreef Peter6000 het volgende:
5 jaar geleden ging ik nog naar de bibliotheek om cd`s te huren, en als die dan goed waren kopieerde ik ze.
En nu heb ik binnen anderhalf uur de complete discography van Oasis binnen.
Dit als voorbereiding voor het concert van volgende week, kan ik lekker meeblèren (in het donker).
FOUT!!!!!quote:
quote:Op woensdag 14 januari 2009 03:28 schreef liesje1979 het volgende:
Zijn jullie nog wakker?![]()
PETERRRRRRRRRRR kom er maar in!
Ik geloof dat we daar niet meer welkom waren na afgelopen zomer.quote:Op woensdag 14 januari 2009 03:55 schreef Ole het volgende:
maar ff vraagje,
ik dacht dat de RLS sc in Sho was?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |