Fotocamera's zijn daar 140 euro, en bij Azerty bijvoorbeeld, 170 euro.quote:Op donderdag 15 januari 2009 22:29 schreef Noax het volgende:
Zo, www.mymemory.co.uk heeft toch dingen in de verkoop staan, tegen wel een hele leuke prijs.
Ik heb het dan niet direct nodig, maar je wordt er wel erg hebberig van..
Ook heel mooi meegenomen dat ze geen verzendkosten rekenen.
Kun je hier ook gewoon in ponden afrekenen?
Nope maar ze hebben dan ook een wat ander assortiment dan DX klonen. Ik heb er ook geen baat bij maar ik kan me voorstellen dat sommigen dat wel hebben dus vandaar.quote:
Ze hebben merkdingen!quote:Op donderdag 15 januari 2009 22:40 schreef g0dz0r het volgende:
[..]
Nope maar ze hebben dan ook een wat ander assortiment dan DX klonen. Ik heb er ook geen baat bij maar ik kan me voorstellen dat sommigen dat wel hebben dus vandaar.
Er zit in dollars 9 dollar tussen, hoe krijg je die euro bedragen? want dat verschil wel 25 euro, volgens mij gaat je berekening dan fout. (waar zie jij trouwens een DSi?)quote:Op donderdag 15 januari 2009 22:54 schreef mstr het volgende:
Nintendo DSi:
Bij Yesasia: $259.99/¤185.45
Bij DX: $269.00/¤210.77
Dat is nogal een verschil
Nu je het zegt!quote:Op donderdag 15 januari 2009 23:10 schreef Bond het volgende:
[..]
Er zit in dollars 9 dollar tussen, hoe krijg je die euro bedragen? want dat verschil wel 25 euro, volgens mij gaat je berekening dan fout. (waar zie jij trouwens een DSi?)
hoezo een foto ?quote:Op donderdag 15 januari 2009 22:52 schreef mstr het volgende:
Als ik m'n geheugenkaartje binnen heb van MyMemory, zal ik wel even foto's maken
Maar hij staat op dit moment nog op 'pending'
Thnx!quote:Op donderdag 15 januari 2009 22:32 schreef mstr het volgende:
[..]
Fotocamera's zijn daar 140 euro, en bij Azerty bijvoorbeeld, 170 euro.
Paypal rekent het automatisch voor je om
Ik heb gisteren een bestellinkje gedaan
8GB Kingston Class 4 SD-kaartjequote:Op donderdag 15 januari 2009 23:54 schreef Noax het volgende:
[..]
Thnx!
Das ook niet verkeerd, wat heb besteld?![]()
Ik betaal voornamelijk via cc, hoe zit dat met PP, beetje gunstig?
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 07:39 schreef OxygeneFRL het volgende:
Ik heb mijn bb toy gun gecancelled. Hoorde vandaag op de radio dat er steeds meer wapens per post worden verstuurd en dat een boete kan oplopen tot 7500 euro.
Ik heb al een luchtdrukgeweer thuis (legaal) dus vind dat wel meer dan genoeg om mee te spelen.quote:
Je hebt ook gelezen dat je eerste beslissing best een verstandige was?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 07:49 schreef OxygeneFRL het volgende:
Edit: heb em weer geactiveerd na dit topic wat beter gelezen te hebben.
Heb gevraagd of ze hem oranje willen schilderenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 09:01 schreef g0dz0r het volgende:
[..]
Je hebt ook gelezen dat je eerste beslissing best een verstandige was?
Gewoon cancellen manquote:Op vrijdag 16 januari 2009 09:13 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Heb gevraagd of ze hem oranje willen schilderen
Dan moet je toch nog een cursusje begrijpend lezen doen want kleur maakt niet uit.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 09:13 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Heb gevraagd of ze hem oranje willen schilderen
Oranje pistool is een replica/niet van echt te onderscheiden?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:57 schreef g0dz0r het volgende:
[..]
Dan moet je toch nog een cursusje begrijpend lezen doen want kleur maakt niet uit.
Replica is replica en mag niet.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:01 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Oranje pistool is een replica/niet van echt te onderscheiden?
Even een herhaling van mijn vraag...quote:Op donderdag 15 januari 2009 22:48 schreef Werewolf het volgende:
Heeft iemand ervaring met het bestellen van digitale fotolijstjes op één van de sites (het zijn er nu zoveel).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |