Ja:quote:Op dinsdag 20 januari 2009 22:02 schreef Flaccid het volgende:
360 controllers zijn erweer. Snel ff eentje besteld.
Die van Yagoda weet ik niet zeker, ben er eik nog niet aan toegekomen om hem zelf te bestellen..quote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:49 schreef Eric_Cantona het volgende:
@ Neo: bedankt, ik hou even Racers reactie in de gaten anders bestel ik dieDie werkt zeker weten als antenne ook (dus zonder oortjes)?
Oke, bedankt voor je reactie.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 22:30 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Die van Yagoda weet ik niet zeker, ben er eik nog niet aan toegekomen om hem zelf te bestellen..Misschien een idee om die webshop te mailen, kunnen ze allicht vertellen.
Ken zelf het principe van die antenne eigenlijk ook niet zo (heb er ook straal overheen gelezen, sorry), mijn touch dual en touch 3g hebben nml geen radio functionaliteit.Dus als je safe wilt spelen zou ik voor een ebay variant gaan
Volgens *mij* zit er een FM-tuner ingebouwd, maar is die nogal zwak, en wordt dat versterkt door de headphone-dingen.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 22:36 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Oke, bedankt voor je reactie.
Ik luister eigenlijk nooit muziek op m'n Pro, maar radio is af en toe wel handig. Maar dat doe ik dan vooral in gezelschap dus op de luidspreker. De antenne dan zo klein mogelijk is 't handigst. Dus zo'n draadje of plugje dus
Nu heb ik gelezen dat er 'n paar van die "draadjes" zijn die geen antennefunctie hebben, dus vandaar.
Valt niet veel aan te zien, zijn gewoon goede dikte, en wegen ongeveer 48 gram (dealextreme weegschaal gebruiktquote:Op dinsdag 20 januari 2009 22:29 schreef MacorgaZ het volgende:
Foto's, ik krijg die van mij pas over een paar dagen.
denk het niet, komt nou niet echt vaak audio uit..quote:Op dinsdag 20 januari 2009 22:02 schreef Gkhn het volgende:
Bestaat er ook zoiets als een 'mini-usb to 3.5mm plug converter'?
Waarschijnlijk voor z'n HTC telefoon. Deze heeft Dealextreme alleen voor Motorola en die werken geloof ik niet. Zijn op Ebay genoeg te vinden verderquote:Op dinsdag 20 januari 2009 23:19 schreef Andyy het volgende:
[..]
denk het niet, komt nou niet echt vaak audio uit..
ik denk dat je beter geluid houd als je gewoon een langere kabel kooptquote:Op woensdag 21 januari 2009 00:18 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Hoe ver reikt zo'n FM transmitter? Wil namelijk geluid van me laptop streamen naar mn hi-fi (met tulip-ingang indien nodig).
Of is er een andere manier hiervoor? Iets van een wireless 3.5mm extension?
Edit: Dit is voor als mijn laptop bij m'n bed staat. Dan is de afstand zo'n 3 á 4 meter. Als ik aan mn bureau zit lukt het gewoon met 3.5mm extensiion cable en 3.5mm-to-tulip kabeltje.
quote:Lunar New Year Cost and Supply Fluctuation: the manufacturer of this product is currently on Lunar New Year long holiday and is not supplying products. To ensure customers receive products quickly, DX is buying these products from excess inventories held in the market.
Because of this, cost and availability tend to quickly fluctuate. This situation is expected to end and the availability of the product is expected to return to normal shortly after Lunar New Year, or around early February, 2009.
- Genuine Nintendo product
- Korean packaging, but the remotes themselves are language neutral (meaning they work on Wii consoles of other languages)
- All accessories such as AA batteries, straps, and silicone case included
Maar dat is onhandigquote:Op woensdag 21 januari 2009 09:03 schreef makkie88 het volgende:
[..]
ik denk dat je beter geluid houd als je gewoon een langere kabel koopt
(en goedkoper)
Dx heeft ze idd helaas niet. Dit is wel een (duur) alternatief http://www.pdashop.nl/pro(...)rter-htc-extusb.htmlquote:Op dinsdag 20 januari 2009 23:25 schreef 988012 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk voor z'n HTC telefoon. Deze heeft Dealextreme alleen voor Motorola en die werken geloof ik niet. Zijn op Ebay genoeg te vinden verder
quote:
quote:This default sharpness is perfect for training purposes, however, you are looking for some serious actions, you may sharpen the product after delivery.
Contact opnemen misschien?quote:Op woensdag 21 januari 2009 15:07 schreef Joene94 het volgende:
Hmm, 1 week verder ondertussen en die pen is nog niet onderweg (Usb Spy Camera Pen).
Hij stond eerst op inpakken, en nu staat er ineens dit:
1/14/2009 01149A2T 01149A2T Processing - Contact us for the latest update.
Is hij nu al bijna weg, of gaat ie pas rond februari dan weg?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |