Pics.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:39 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Ik heb mijn shurikens binnen. Zien er goed uit, zijn niet helemaal bot, maar ook niet echt scherp.
Je kan er ook wel nieuwe in doen hoorquote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:20 schreef JoPiDo het volgende:
vooral ook superhandig dat je ze weg kunt gooien als de batterijen op zijn
Net alsof dat altijd zo isquote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:24 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Exact zoals in de beschrijving staat op DX..? Verrassend..!
Er gaan 3x ag13 batterijtjes in... zitten 6 stuks erbij.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:20 schreef JoPiDo het volgende:
vooral ook superhandig dat je ze weg kunt gooien als de batterijen op zijn
Ah nice khad het gezocht maar kon het niet vindenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 19:28 schreef neo2000 het volgende:
Waarom requesten als DX ze heeft..?
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.60
Hier ookquote:Op dinsdag 20 januari 2009 19:30 schreef Deezertje het volgende:
Even een positief berichtje over Focal Price..
Vorige week maandag zijn mijn screenprotectors + een opbergtasje voor de DS Lite verzonden (apart) voor bij elkaar iets meer als een euro.Vandaag al binnen, precies een week dus!!
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 19:28 schreef neo2000 het volgende:
Waarom requesten als DX ze heeft..?
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.60
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:34 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Ik heb remlove naaktfoto's beloofd voor de postrechten van racerDKB.
Ik heb die voor mij wel gewoon gekocht via eBay, com.hk.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 @ 21:38 schreef Eric_Cantona het volgende:
Ik ben op zoek naar 'n 3.5 mm jack naar mini-usb adapter voor mijn Touch Pro, maar 't zou fijn zijn als deze als antennekabel dient. Dus zonder oordopjes al radio luisteren (via de speaker).
Ik bedoel dus:
[afbeelding]
Maar dan met mini-usb aansluiting.
Ik kan deze dus niet vinden bij DE, en op Ebay durf ik 't niet echt aan. Iemand 'n tip voor me?
Heldin!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:34 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Ik heb remlove naaktfoto's beloofd voor de postrechten van racerDKB.
Alstublaft.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:38 schreef Eric_Cantona het volgende:
Ik ben op zoek naar 'n 3.5 mm jack naar mini-usb adapter voor mijn Touch Pro, maar 't zou fijn zijn als deze als antennekabel dient. Dus zonder oordopjes al radio luisteren (via de speaker).
Ik bedoel dus:
[ afbeelding ]
Maar dan met mini-usb aansluiting.
Ik kan deze dus niet vinden bij DE, en op Ebay durf ik 't niet echt aan. Iemand 'n tip voor me?
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 @ 21:49 schreef Eric_Cantona het volgende:
@ Racer: ok, geen mini inderdaad maar 't past er wel inDat geval heb je nog niet binnen? Laat me even weten hoe 't werkt. Lijkt me inderdaad handig, vooral als 't ook als antenne fungeert
Die van Yagoda ziet er exact hetzelfde uit als die van mijquote:@ Neo: bedankt, ik hou even Racers reactie in de gaten anders bestel ik dieDie werkt zeker weten als antenne ook (dus zonder oortjes)?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |