De Bleach reeks kent inmiddels twee OVA's en drie films, meer informatie hierover is te vinden op bovenstaande link.quote:15 year old Kurosaki Ichigo is not your everyday high school student. He has from as far he can remember always had the ability to see ghosts and spirits. A fateful day arrives as Ichigo encounters the shinigami Kuchiki Rukia, who saves him and his family from a Hollow at the cost of injuring herself. During this encounter, with Rukia unable to defeat the hollow she transfers her shinigami powers into Ichigo. In the aftermath, unable to continue with her job, Rukia allows Ichigo to take on the role of a shinigami in her place as they together defeat the Hollows plaguing Ichigo's town. Based on the manga by Tite Kubo.
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:12 schreef Quir het volgende:
Dan kaap ik zelf de fipo, verdomme!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Danku.quote:Op woensdag 14 januari 2009 10:14 schreef ArcticBlizzard het volgende:
Hele vette banner.
ep is ook wel goed
waaron niet?quote:Op woensdag 14 januari 2009 10:13 schreef Quir het volgende:
Ik denk dat het nog niet zover is, Day-V.
Het ziet er wel naar uit dat Ichigo de volgende aflevering iets gaat doen.
Of 't was een flashback in de vooruitblik naar de volgende aflevering, of hij staat weer op. Gezien de laatste twee afleveringen neig ik meer naar dat laatste. Neemt niet weg dat het eerste ook goed mogelijk is, hoor.quote:
Zo, ik lig in een scheur. Dat nog niemand dat was opgevallen, zeg.quote:
Uhm, volgens mij flashback hoorquote:Op woensdag 14 januari 2009 16:03 schreef Quir het volgende:
[..]
Of 't was een flashback in de vooruitblik naar de volgende aflevering, of hij staat weer op. Gezien de laatste twee afleveringen neig ik meer naar dat laatste. Neemt niet weg dat het eerste ook goed mogelijk is, hoor.
Je hebt gelijk. Maar van de andere kant, je weet maar nooit.quote:Op woensdag 14 januari 2009 16:44 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Uhm, volgens mij flashback hoorOf Nnoitra is in een keer helemaal genezen?
Als we de manga moeten geloven:quote:Op donderdag 15 januari 2009 20:34 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Lijkt me duidelijk het einde van Nnoitra. Misschien dat hij volgende aflevering nog heel even wat zegt of doet, maar een wonderbaarlijke come-back verwacht ik niet.
Vette aflevering weer.Kenpachi
![]()
Volgende week Ichigo zelf weer in actie zo te zien aan de preview.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vrees dat we eerst 'n filler krijgen, gezien de preview.quote:Op woensdag 21 januari 2009 09:01 schreef wdn het volgende:
Het Grote Gevecht Gaat Beginnen![]()
Het Kenpachi-Nnoitra gevecht was goed zegMaar nu krijgen we een mega-battle denk ik
quote:Op woensdag 21 januari 2009 09:55 schreef Quir het volgende:
[..]
Ik vrees dat we eerst 'n filler krijgen, gezien de preview.
[ Bericht 4% gewijzigd door TJLinden op 21-01-2009 10:48:45 (Toch maar tussen spoilertags) ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |