Daarna ben ik bruidsmeisjequote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:59 schreef blomst het volgende:
[..]
ne 22.00uur is het nog steeds vrijdag
Ik ben ook nog steeds aan het tempo hier aan het wennenquote:
quote:
Zal wel een uitvoegstrook zijn geweestquote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:57 schreef FANN het volgende:
[..]
als ik terugkijk heb ik weleens midden op de Gazastrook zitten picknicken en ik had niks in de gaten
![]()
![]()
Liefff!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:03 schreef versabommie het volgende:
[..]
doen we voor jou, zodat je je niet hoeft te vervelen!
Heb je geen internet op je mobiel??quote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:02 schreef versabommie het volgende:
[..]
ja nouja, liever de dinsdag rellen dan aankomende vrijdag... zoi vaak gebeurt het nu ook weer niet dat ik trouw verdomme!die rel moet echt opgeschoven worden!
Dat is ook weer waar. Ik gun het je. Als een soort van vrijgezellenavond.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:02 schreef versabommie het volgende:
[..]
ja nouja, liever de dinsdag rellen dan aankomende vrijdag... zoi vaak gebeurt het nu ook weer niet dat ik trouw verdomme!die rel moet echt opgeschoven worden!
Ik denk niet dat ik daar tijd voor hebquote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:04 schreef blomst het volgende:
[..]
Heb je geen internet op je mobiel??
* versabommie trekt teletubbiepak aan en zet oorwarmers opquote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:05 schreef Noek het volgende:
[..]
Dat is ook weer waar. Ik gun het je. Als een soort van vrijgezellenavond.
Als iedereen alvast even met één glaasje begint. Ké?
Kleed jij je ondertussen even om, bommie. Iets geks en spontaan zou leuk zijn.
10 euro, 1 mbit onbeperkt bij tmobile...quote:
is johanna ook al zenuwachtig??quote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:05 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik daar tijd voor heb
theorie wel ........ maar 6x gezakt voor praktijk en pas 7e keer geslaagdquote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:03 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Zal wel een uitvoegstrook zijn geweest![]()
Rijbewijs in een keer gehaald?
Dat soort dingen kijk je niet live .. Zeker niet met een rel achtig gedoe hier.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:05 schreef Coos het volgende:
Jesus wat gaat dat snel hier.![]()
Zat bij de rijdende rechter.
Tokkie-achtigen
Is dat een gas ovenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:07 schreef Noek het volgende:
Voor het sfeertje:
[ afbeelding ]
Zie! Gelijk sfeer.
Pfftttt.....relachtig gedoe!!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat soort dingen kijk je niet live .. Zeker niet met een rel achtig gedoe hier.Watje
Zet je nog steeds 50 euro?quote:
Als het maar lekker warm isquote:
Ik ga nog even iets anders leuk doen. Dag Coosquote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:11 schreef Coos het volgende:
[..]
Pfftttt.....relachtig gedoe!!![]()
Het draait iedere keer weer op kusjes en zwaaismileys uit![]()
Maar mijn relalert staat wel aan en op scherp dus mocht er iets losbarsten.............
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |