Nee. Ben geen kloonquote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:44 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
De wie?
Jij bent de kloon van She?

Ik had een opmerking geplaatst, maar weer weggehaald.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:42 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Die kan je toch helemaal niet aankijken van: En ik dan?

Vriendelijk doen jij. Héle zooi posts in een hele zooi topics, uitgebreid fobo.. dit is geen stomme kutkloon of het is een verdomd geraffineerde.quote:

FRITSELTJE ..........quote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:46 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
en hij is al gequote dus editten heeft geen zin meer

ha heb het weer... dorito's, en die leg ik dan in laagjes in de koekuyhpan, en doe daar kaas overheen, weer een laag, weer kaas... koekuhpan opzetten, deksel erop en ff flink de boel laten smelten..quote:

Ben ik weerquote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:45 schreef versabommie het volgende:
[..]
verkapte doodsverwensing.. moet toch minimaal een rel en maximaal een ban uit te slepen zijn

quote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:46 schreef Copycat het volgende:
[..]
Is Eric Forrest-er?
Da's toch die pa, uit the bold en the beautiful?
Ja. Flauw.

Verveelde mequote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:47 schreef Gert het volgende:
[..]
Vriendelijk doen jij. Héle zooi posts in een hele zooi topics, uitgebreid fobo.. dit is geen stomme kutkloon of het is een verdomd geraffineerde.
Ha die Lau.
Wat mot je hier?

Yeah woohoo!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:47 schreef FANN het volgende:
[..]
FRITSELTJE ..........

jij mag blijven

nee, LS!quote:

Weet ik toch. Maar wat is een UI?quote:

UI, user icon.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:44 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
De wie?
Jij bent de kloon van She?

Oeh, dat klinkt wel lekker. Wat voor een kaas gebruik je dan?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:47 schreef versabommie het volgende:
ha heb het weer... dorito's, en die leg ik dan in laagjes in de koekuyhpan, en doe daar kaas overheen, weer een laag, weer kaas... koekuhpan opzetten, deksel erop en ff flink de boel laten smelten..
daarna doe ik het dippen in tabasco en eventueel zure room als ik het nodig vind om af te blussen .. maar meestal alleen tabasco
 ?
 ?

Niks aan de hand doorlopen ofzoquote:

User Iconquote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:49 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Weet ik toch. Maar wat is een UI?

goh het woord ban valt, en de hele rode pms-industrie komt weer op volle toeren aankakken in de vorm van ......quote:

Oh dat ben jij!quote:

Dus blij dat je gestopt bent met me na-apen.
  Dus blij dat je gestopt bent met me na-apen.  

Pm me dahaaaaaaaaaaan!quote:

siepelquote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:49 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Weet ik toch. Maar wat is een UI?

Tip klik ff op de postgeschiedenis ... Dat scheeltquote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:50 schreef FANN het volgende:
[..]
ikke wel
van mezelluf

en een stomme newbiedat ben ik ook

Waarom ??? geen redenquote:

Hahaquote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:50 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Oh dat ben jij!
Ik had m eerder en langerDus blij dat je gestopt bent met me na-apen.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |