Duidelijk unshaven and furredquote:

Ik ga wel ff doodquote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:38 schreef FANN het volgende:
[..]
godver ...... wat jammer.......... dan heb ik een begravenis..... weet nog niet van wie maar dat verzin
ik nog wel
anders was ik ook mee gegaan.........
lekker met Dennis

Is Eric Forrester?quote:

Ik post tegenwoordig onder de bangrens.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:41 schreef Noek het volgende:
[..]
Hondje is niet van de user hè? Voordat je een ban gaat oplopen want het is het niet waard.

Ik zit gewoon aan hoe heten die driehoekige chips met kaas net uit de koekepanquote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:43 schreef Copycat het volgende:
Laat die chocolademousse maar even zitten.

De wie?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:42 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
Omg. Die UI had ik heeeeeeeel lang.

quote:

wie ben jij en wat doe je hierquote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:42 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
Omg. Die UI had ik heeeeeeeel lang.

Tortilla chips!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:44 schreef versabommie het volgende:
Ik zit gewoon aan hoe heten die driehoekige chips met kaas net uit de koekepan

Hooguit een spatiequote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:44 schreef Noek het volgende:
[..]
Moet daar niet nog ergens een woord tussen?

verkapte doodsverwensing.. moet toch minimaal een rel en maximaal een ban uit te slepen zijnquote:

Ja zag het al. Schrok toch ffquote:

Is Eric Forrest-er?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:44 schreef Noek het volgende:
Moet daar niet nog ergens een woord tussen?

en jij moet ook dood........quote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:45 schreef versabommie het volgende:
[..]
verkapte doodsverwensing.. moet toch minimaal een rel en maximaal een ban uit te slepen zijn

en hij is al gequote dus editten heeft geen zin meerquote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:45 schreef versabommie het volgende:
[..]
verkapte doodsverwensing.. moet toch minimaal een rel en maximaal een ban uit te slepen zijn

Relnichtquote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:45 schreef versabommie het volgende:
[..]

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |