Ik knap af op de navelquote:

quote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:36 schreef Noek het volgende:
[..]
Ik probeer sfeer te maken, Ruud. Oud Hollandsch, je kent het wel. Het is voor bommie. Soort van.

Eng he?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:38 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
*Scrolt terug om de navel te bekijken.

70 miljoen doden op z' n geweten, maar dat waren spleetogen dus daar hoef je niet politiek correct over te doen.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:25 schreef versabommie het volgende:
[..]
Het waren allebei lutsers! Mao wist tenminste wat hij deed!

ik ga ook effe nog een keer kijken........quote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:42 schreef Copycat het volgende:
Het begin van die lul is raar. De aanhechting klopt niet.
Het is fake, hè?
Of hij heeft een hele nare geslachtsziekte.

nah........ volgens mij kan ie er wel mee doorquote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:42 schreef FANN het volgende:
[..]
ik ga ook effe nog een keer kijken........
ik heb alléén op de broodjes gelet

Hear hear... daar mag je zelkfs als je kopstuk van de sp bent in de tweede kamer gewoon openlijk fan van zijn... ongestraft he! Dan vind half nederland je een sympathieke peer!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:42 schreef Gert het volgende:
[..]
70 miljoen doden op z' n geweten, maar dat waren spleetogen dus daar hoef je niet politiek correct over te doen.

Het lijkt me ook fake, alleen al omdat het haast ondoenlijk is om met je lul tussen een broodje tussen honderden mensen in half gesteven toestand te blijven.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:42 schreef Copycat het volgende:
Het begin van die lul is raar. De aanhechting klopt niet.
Het is fake, hè?
Of hij heeft een hele nare geslachtsziekte.

quote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:43 schreef LekkerSimpel het volgende:
ff een vraag...
Wat hebben vrouwen met een Zippo?
 niks.......wat dan?
   niks.......wat dan?

Echt ik pies hier in mijn broek, ik zie het serieus nu pas!
  Echt ik pies hier in mijn broek, ik zie het serieus nu pas!   

Geen idee, heb er ook een maar kan nog geen associaties bedenken waar jij op uit bentquote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:43 schreef LekkerSimpel het volgende:
ff een vraag...

quote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:44 schreef Gert het volgende:
[..]
Het lijkt me ook fake, alleen al omdat het haast ondoenlijk is om met je lul tussen een broodje tussen honderden mensen in half gesteven toestand te blijven.
 ja maar ik heb die foto gemaakt
   ja maar ik heb die foto gemaakt   

Hè gezellig!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:42 schreef Gert het volgende:
[..]
70 miljoen doden op z' n geweten, maar dat waren spleetogen dus daar hoef je niet politiek correct over te doen.

Ruikt lekker. Is mooi.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:43 schreef LekkerSimpel het volgende:
ff een vraag...
 .
  .

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |