je kunt toch gewoon aanvinken dat je anoniem wilt kijkenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:29 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat heb ik laatst ook een keer gedaan. En kreeg diezelfde melding.

quote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:27 schreef Noek het volgende:
[..]
Gawd.
Ik krik de sfeer wel weer op.
[ afbeelding ]

Ha ha ha....zijn wel weer dezelfde die daar zitten te rellenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:19 schreef versabommie het volgende:
[..]
BB [FB] # 12 Wie zijn reet verbrandt, moet op de ban zitten!
Ze probeerden tijdnes bb6 mij een ban aan te smeren, wat ze toen niet lukte.. En maar stoken hahaha

Mooi!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:28 schreef Noek het volgende:
Schat, luister. Zo'n 3 seconden geleden vroeg ik naar hem. SherloCc wist waar die was.

Je kunt een optie aanvinken zodat je anoniem kunt surfen over FoBo.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:23 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik heb weleens uitgelogd om anoniem in een Fobo te kunnen gaan kijken.
Maar die bleek alleen toegankelijk te zijn voor ingelogde users.

thnx! Dan zou ik ook graag APK en Jappie achter de auto willen hangen als rammelende blikjes!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:28 schreef Gert het volgende:
[..]
Hee, het is jouw dag! Klein bol rood bruids-laafje it will be!

Ja, maar je kan blijkbaar ook aanvinken dat enkel ingelogde users kunnen kijken.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:30 schreef blomst het volgende:
je kunt toch gewoon aanvinken dat je anoniem wilt kijken

Haaaaaaaaaa oktoberfest! Jij weet hoe je een kerel moet ophitsen! Ik ga morgen mijn lederhose eens poetsen voor de huwelijksnachtquote:

ik begrijp die hele "ik wil niet laten zien dat ik gekeken heb" onzin niet zo ...quote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:32 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja, maar je kan blijkbaar ook aanvinken dat enkel ingelogde users kunnen kijken.

Goed plan! Ik ga een biertje pakken.quote:

Daar moet een piemel in, daar moet een piemel in!quote:

Oh, das handig.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:31 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Je kunt een optie aanvinken zodat je anoniem kunt surfen over FoBo.

Ik ga zo hoor en ik weet dat ik mezelf niet mag quoten maar dit gaat too fur.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:34 schreef Noek het volgende:
[..]
Daar moet een piemel in, daar moet een piemel in!
Voel je het al een beetje bommie? Ik wel!

quote:
 MarkvanRinsum!
 MarkvanRinsum!   
 SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

quote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:32 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Kunnen die moppies zo'n glas helemaal leeg krijgen?

euh?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:34 schreef Noek het volgende:
[..]

Waar ben jij mee bezig, met 'fokken'quote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:34 schreef Noek het volgende:
[..]

quote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:35 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
MarkvanRinsum!
 Ik stel me Mark heel anders voorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik stel me Mark heel anders voorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Goedemorgen :W
Goedemorgen :W

quote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:35 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
MarkvanRinsum!
 SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Mark

Ik probeer sfeer te maken, Ruud. Oud Hollandsch, je kent het wel. Het is voor bommie. Soort van.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:35 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Waar ben jij mee bezig, met 'fokken'

quote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:33 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Goed plan! Ik ga een biertje wijntje pakken.
M'n eerste van het jaar.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |