Wel ok, al voel ik me niet zo super nu. Mijn keel doet weer pijn en ik hoest ook weer abnormaal veelquote:
Ja, kwam net op de radio. Het was alleen dat nieuwe nummer, maar het deed me meteen aan SoF denken.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 14:32 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Wel ok, al voel ik me niet zo super nu. Mijn keel doet weer pijn en ik hoest ook weer abnormaal veelIk ben weer aan de strepsils
Zo te zien aan de TT heb jij Kings of Leon geluisterd?
3 FM zeker?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 14:33 schreef dawg het volgende:
[..]
Ja, kwam net op de radio. Het was alleen dat nieuwe nummer, maar het deed me meteen aan SoF denken.
Misschien weer naar huis, in bed gaan liggen? Te snel weer begonnen wellicht.
ja, 3FM.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 14:42 schreef Belsezar het volgende:
[..]
3 FM zeker?
Ik moet morgen de licenties hebben vervangen bij de klanten anders kunnen ze hun systeem niet meer in donderdag. Dus ik moet er zijn.
Ik denk ook dat ik te snel ben begonnen en ook te snel na het beter voelen weer van alles gedaan. Niet even tijd genomen om te herstellen ofzo
quote:
Precies, komt goed. Ik ga vandaag al eerder weg van kantoor. Gelukkig maar, want ik heb echt geen zin meer.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 14:46 schreef dawg het volgende:
[..]
ja, 3FM.
Ahh, dat is wel kut dan ja. Dan neem je daarna de tijd.
moet ik komen blussen ben de laatste tijd behoorlijk natquote:Op dinsdag 13 januari 2009 15:18 schreef kwaakvaak het volgende:
FIRE... heheh Fire fire hhrmmmm FIRE!..... huhuhuhu... FIRE!.... FIRE!!! FIRE!!... fire!
wow die is echt al te lang singlequote:Op dinsdag 13 januari 2009 15:26 schreef CherryLips het volgende:
Ik lees in de OP steeds beschimmelingen.
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 15:24 schreef Duimelot het volgende:
[..]
moet ik komen blussen ben de laatste tijd behoorlijk nat
quote:
Niet.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 15:45 schreef kwaakvaak het volgende:
Hoe versier je nu iemand die niet versierd wil worden?
Het opgeven.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 15:45 schreef kwaakvaak het volgende:
Hoe versier je nu iemand die niet versierd wil worden? 100 euro beloning voor de gouden tip (mits resultaat succesvol!)
Slingers eromheen hangen! Wel leuke natuurlijk, anders is het niet goed versierdquote:Op dinsdag 13 januari 2009 15:45 schreef kwaakvaak het volgende:
Hoe versier je nu iemand die niet versierd wil worden? 100 euro beloning voor de gouden tip (mits resultaat succesvol!)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |