Kon ik niet aan je foto's afzien.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:33 schreef Copycat het volgende:
[..]
'Ze' weten toch al hoe godsgruwelijk oud ik ben.
Kunnen de kenners daar niet beter over oordelen?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:39 schreef Copycat het volgende:
[..]
Plus dat ik uiteraard uitermate goed geconserveerd ben.
Dat is nou het voordeel van alle drankquote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:39 schreef Copycat het volgende:
[..]
Op Saba.
Lieverd, ik ben nog niet op die leeftijd dat ik me schaam voor mijn leeftijd. Plus dat ik uiteraard uitermate goed geconserveerd ben.
Dat doen ze ook. Juichend en lovend. En soms een beetje kwijlend.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:40 schreef Coos het volgende:
Kunnen de kenners daar niet beter over oordelen?
Ik kijk niet snel in fobo, maar moest toch ff kijken.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:39 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Kon ik niet aan je foto's afzien.
Lieverd, ik heb die buurvrouw gezien waar jij op bent gekropen. Zeg jij nu maar niks.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:43 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik kijk niet snel in fobo, maar moest toch ff kijken.
Valt toch in de categorie van de oudere dames in ochtendjas.
Ochtendjassenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:43 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik kijk niet snel in fobo, maar moest toch ff kijken.
Valt toch in de categorie van de oudere dames in ochtendjas.
Kunnen we niet een andere naam voor dat mens verzinnen? Ans ofzo.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:45 schreef Copycat het volgende:
[..]
Lieverd, ik heb die buurvrouw gezien waar jij op bent gekropen. Zeg jij nu maar niks.
Oja?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:45 schreef Copycat het volgende:
[..]
Lieverd, ik heb die buurvrouw gezien waar jij op bent gekropen. Zeg jij nu maar niks.
Maar Diana is lievvvvvvvvv. En ja, ze is 52. (of 51)quote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:45 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja. Dat is de moeder van die Kretaknul, of heb je dat ook niet meegekregen?quote:
Haha!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:50 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja. Dat is de moeder van die Kretaknul, of heb je dat ook niet meegekregen?
Ans heet ze, geloof ik.
hear hearquote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:45 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ze heet Diana Knipmeijer. Staat duidelijk in beeld.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:50 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja. Dat is de moeder van die Kretaknul, of heb je dat ook niet meegekregen?
Ans heet ze, geloof ik.
Geeft niks Tom, lees en huiver. De boom en regenpijp van LS zijn ook in beeld geweest. Dat je het even weet.quote:
Dementor, ik zou een klacht indienen, dat ze je naam noemt.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:06 schreef beequeen het volgende:
[..]
Geeft niks Tom, lees en huiver. De boom en regenpijp van LS zijn ook in beeld geweest. Dat je het even weet.![]()
Ik Vertrek (oude seizoen)
Die uitzending heb ik twee keer gezien maar dat ....quote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:06 schreef beequeen het volgende:
[..]
Geeft niks Tom, lees en huiver. De boom en regenpijp van LS zijn ook in beeld geweest. Dat je het even weet.![]()
Ik Vertrek (oude seizoen)
Volgens mij is er ook nog een deel 2 maar die kan ik niet zo snel vinden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |