Is dat zo? Een collega zei dat ze dat meteen konden doen.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 15:41 schreef LekkerSimpel het volgende:
APK was toch morgen afgelopen? Dan heb je nog 14 dagen, voordat ze je mogen bekeuren (¤68)
Is nu gerepareerd. Die spijker zat er pas sinds gisteravond in. Bij het parkeren hoorde ik wel iets, maar ik dacht dat ik een oud-Hollandsch potje stoeprandje butsen had gedaanquote:Op dinsdag 13 januari 2009 15:36 schreef Dementor het volgende:
Maar de auto staat al bij de garage dus ik neem aan (ja das eng) dat ze het nu al laat repareren.
Je hebt 14 dagen om het euvel te verhelpen. Tenzij de gebreken dusdanig zijn dat de auto niet meer de weg op kan.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 15:43 schreef Copycat het volgende:
[..]
Is dat zo? Een collega zei dat ze dat meteen konden doen.
Ik nog maar 25 jaarquote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:00 schreef Copycat het volgende:
Rij al jaren schadevrij, maar met mijn geluk zul je net zien dat ik wel een ongeluk krijg.
Maar waarschijnlijk wordt alles donderdag gemaakt, vrijdag op zijn laatst.
En de olie is uiteraard al op peil.
Oktober mag ik mijn rijbewijs voor de tweede keer verlengen. Mag ik zeker die tien jaar oude foto niet meer gebruiken?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:09 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik nog maar 25 jaar
edit: Ok, nu heb ik i.v.m. de schuldsanering al 3 jaar geen auto meer, maar qua rijbewijs rijd ik al 25 (22 dus) jaren schadevrij.
Dat is geen APK maar een grote beurt.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 15:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zo ben ik. Ik sla graag. Vooral honden.
Het gevreesde telefoontje is geweest ...
De hoes van de aandrijfas is kapot
Remblokjes achter zijn versleten
Er zat een spijkertje in een voorband (merkte je niet dat je zwaar stuurde? Neuh ...)
En 2,5 liter (!) olie erbij.
In totaal om en nabij de 200 piek. Valt mee, maar blijft zondegeld.
Ik ga altijd voor de combi.quote:
APK heb je nu gehad. De grote beurt komt ie vanavond zeker thuis brengen?quote:
Nee, daar heb ik een paar jaar geleden al eens vriendelijk voor bedankt. En toen gingen opeens alle kostprijzen met 100% omhoogquote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:27 schreef Coos het volgende:
APK heb je nu gehad. De grote beurt komt ie vanavond zeker thuis brengen?
APK is alleen een veiligheidskeuring. Met de rest hebben ze eik niets te maken.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:28 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee, daar heb ik een paar jaar geleden al eens vriendelijk voor bedankt. En toen gingen opeens alle kostprijzen met 100% omhoog.
Hebben scootmobiels ook al een APK-keuring?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:30 schreef Coos het volgende:
[..]
APK is alleen een veiligheidskeuring. Met de rest hebben ze eik niets te maken.
Ik betaal 31.50![]()
En olie kan ik er zelf wel ingooien.
Ja, dat weet ik. Daarom de combi. En voortaan weet ik ook waar ik de olie in moet mieterenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:30 schreef Coos het volgende:
APK is alleen een veiligheidskeuring. Met de rest hebben ze eik niets te maken.
Ik betaal 31.50![]()
En olie kan ik er zelf wel ingooien.
Zeg, vind je dit nu een slimme post?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:18 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oktober mag ik mijn rijbewijs voor de tweede keer verlengen. Mag ik zeker die tien jaar oude foto niet meer gebruiken?
'Ze' weten toch al hoe godsgruwelijk oud ik ben.quote:
Wie zegt dat ze op haar 18e haar rijbewijs had. Misschien heeft ze die pas op haar 40e gehaald.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:32 schreef yvonne het volgende:
[..]
Zeg, vind je dit nu een slimme post?
Jij moet uitkijken!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:33 schreef LekkerSimpel het volgende:
Wie zegt dat ze op haar 18e haar rijbewijs had. Misschien heeft ze die pas op haar 40e gehaald.
Ik kijk ook goed uit, daarom heb ik al 25 jaar schadevrij rijbewijs.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:35 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jij moet uitkijken!
Ik had 'm op mijn 21ste ...
Kom je een rode Civic tegen, hoed je dan!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:35 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik kijk ook goed uit, daarom heb ik al 25 jaar schadevrij rijbewijs.
Doequote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:35 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jij moet uitkijken!
Ik had 'm op mijn 21ste ...
Op Saba.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:37 schreef yvonne het volgende:
Doe
dat
nou
toch
niet!
Je had hem op je 12e, in Aruba
Mag het vanmiddag nog?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:36 schreef Copycat het volgende:
[..]
Kom je een rode Civic tegen, hoed je dan!
Kon ik niet aan je foto's afzien.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:33 schreef Copycat het volgende:
[..]
'Ze' weten toch al hoe godsgruwelijk oud ik ben.
Kunnen de kenners daar niet beter over oordelen?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:39 schreef Copycat het volgende:
[..]
Plus dat ik uiteraard uitermate goed geconserveerd ben.
Dat is nou het voordeel van alle drankquote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:39 schreef Copycat het volgende:
[..]
Op Saba.
Lieverd, ik ben nog niet op die leeftijd dat ik me schaam voor mijn leeftijd. Plus dat ik uiteraard uitermate goed geconserveerd ben.
Dat doen ze ook. Juichend en lovend. En soms een beetje kwijlend.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:40 schreef Coos het volgende:
Kunnen de kenners daar niet beter over oordelen?
Ik kijk niet snel in fobo, maar moest toch ff kijken.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:39 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Kon ik niet aan je foto's afzien.
Lieverd, ik heb die buurvrouw gezien waar jij op bent gekropen. Zeg jij nu maar niks.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:43 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik kijk niet snel in fobo, maar moest toch ff kijken.
Valt toch in de categorie van de oudere dames in ochtendjas.
Ochtendjassenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:43 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik kijk niet snel in fobo, maar moest toch ff kijken.
Valt toch in de categorie van de oudere dames in ochtendjas.
Kunnen we niet een andere naam voor dat mens verzinnen? Ans ofzo.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:45 schreef Copycat het volgende:
[..]
Lieverd, ik heb die buurvrouw gezien waar jij op bent gekropen. Zeg jij nu maar niks.
Oja?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:45 schreef Copycat het volgende:
[..]
Lieverd, ik heb die buurvrouw gezien waar jij op bent gekropen. Zeg jij nu maar niks.
Maar Diana is lievvvvvvvvv. En ja, ze is 52. (of 51)quote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:45 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja. Dat is de moeder van die Kretaknul, of heb je dat ook niet meegekregen?quote:
Haha!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:50 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja. Dat is de moeder van die Kretaknul, of heb je dat ook niet meegekregen?
Ans heet ze, geloof ik.
hear hearquote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:45 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ze heet Diana Knipmeijer. Staat duidelijk in beeld.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:50 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja. Dat is de moeder van die Kretaknul, of heb je dat ook niet meegekregen?
Ans heet ze, geloof ik.
Geeft niks Tom, lees en huiver. De boom en regenpijp van LS zijn ook in beeld geweest. Dat je het even weet.quote:
Dementor, ik zou een klacht indienen, dat ze je naam noemt.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:06 schreef beequeen het volgende:
[..]
Geeft niks Tom, lees en huiver. De boom en regenpijp van LS zijn ook in beeld geweest. Dat je het even weet.![]()
Ik Vertrek (oude seizoen)
Die uitzending heb ik twee keer gezien maar dat ....quote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:06 schreef beequeen het volgende:
[..]
Geeft niks Tom, lees en huiver. De boom en regenpijp van LS zijn ook in beeld geweest. Dat je het even weet.![]()
Ik Vertrek (oude seizoen)
Volgens mij is er ook nog een deel 2 maar die kan ik niet zo snel vinden.
BQ mag dat.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:08 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Dementor, ik zou een klacht indienen, dat ze je naam noemt.
Ik kreeg een ban, omdat ik manu wietse noemde en zij blijft doorgaan je Tom te noemen.
Gelijke monikken gelijke kappen.
Ik doe met je mee. Al die vuige gasten hier, het moet maar eens afgelopen zijn.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:07 schreef Copycat het volgende:
En nu ga ik weer lief doen.
Tegen iedereen.
Verschil moet er zijn.quote:
Het gaat er niet om of zij dat mag. Ik kreeg een ban, omdat je eigennamen niet mag noemen als iemand een andere nick heeft.quote:
Niet dat iemand er om vroeg, maar je wilde toch nog even laten weten wat voor een weldoener je eigenlijk bent.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:03 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ze heet Diana Knipmeijer. Staat duidelijk in beeld.
En weet je? Ik krijg van CarO dat setje. Weet je voor wie dat is?
Voor haar dochter, die zware diabetes heeft en al een paar maand in ziekenhuis ligt.
Dat wat ze ook in het filmpje zegt.
En ik hoop ook dat Jaap zich aan zijn woord houdt, om een potje te komen schaken met haar.
Misschien omdat ik er niet over klaag bij een modje?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:13 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Het gaat er niet om of zij dat mag. Ik kreeg een ban, omdat je eigennamen niet mag noemen als iemand een andere nick heeft.
Ik kan helaas die PM niet laten lezen, want dan krijg ik weer een ban, omdat je privégegevens niet mag posten.
Dus zij mag jou wel Tom noemen en ik mocht Manu geen Wietse noemen. Ik snap er nu niets meer van.
Als mediator dan, hè. Car0 doet dit en Jaap doet datquote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:14 schreef Gert het volgende:
Niet dat iemand er om vroeg, maar je wilde toch nog even laten weten wat voor een weldoener je eigenlijk bent.
Duhhhhhhhhhhhhhh, die staat gewoon in het programma vermeld hoor.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:15 schreef Dementor het volgende:
[..]
Misschien omdat ik er niet over klaag bij een modje?
En dat je nu de volledige naam van je buurvrouw op het internet post is ook niet zo netjes.
En zo staan vrijwel alle mensen in het telefoonboek maar dan is het nog steeds niet de bedoeling dat je hier die info vermeld.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:17 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Duhhhhhhhhhhhhhh, die staat gewoon in het programma vermeld hoor.
Weldoener is een groot woord, maar als je iets voor iemand kan betekenen, dan geeft dat wel een goed gevoel.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:14 schreef Gert het volgende:
[..]
Niet dat iemand er om vroeg, maar je wilde toch nog even laten weten wat voor een weldoener je eigenlijk bent.
Dus dat. Het was echt jammer dat André en Henka naar Kreta vertrokken en niet naar Spanje. LS zou als tolk fungeren en misschien wel op tv komen. Typisch geval van jammer.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:14 schreef Gert het volgende:
Ik zie een patroon!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:19 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dus dat. Het was echt jammer dat André en Henka naar Kreta vertrokken en niet naar Spanje. LS zou als tolk fungeren en misschien wel op tv komen. Typisch geval van jammer.
Ach, hij heeft nog altijd de Oping van de buurvrouw. Kan hij iig lekker slapen.
Je bent niet de enige.quote:
En jij maar denken dat ik die naam ga herhalen als ze in het telefoonboek zou staan....quote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:17 schreef Dementor het volgende:
[..]
En zo staan vrijwel alle mensen in het telefoonboek maar dan is het nog steeds niet de bedoeling dat je hier die info vermeld.
Niet iedereen heeft de behoefte aan het verzamelen van andermans gegevens.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:23 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
En jij maar denken dat ik die naam ga herhalen als ze in het telefoonboek zou staan....
Maak je geen bang. Ik verspreid geen gegevens, die al niet in beeld zijn gebracht.
Zie je mij ergens in beeld? Terwijl ik bij de opnames was?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:19 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dus dat. Het was echt jammer dat André en Henka naar Kreta vertrokken en niet naar Spanje. LS zou als tolk fungeren en misschien wel op tv komen. Typisch geval van jammer.
Ach, hij heeft nog altijd de Oping van de buurvrouw. Kan hij iig lekker slapen.
En dat goede gevoel over jezelf wil je graag met ons delen, ik snap het.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:18 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Weldoener is een groot woord, maar als je iets voor iemand kan betekenen, dan geeft dat wel een goed gevoel.
nergens voor nodig, ik heb ze helemaal door!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 14:15 schreef Ole het volgende:
Maar dan gaan we dat interview wel helemaal uitpluizen hoor, net als dat interview met Ros en Pat destjds
Niet iedereen heeft een rijke pa waarop je kan teren. En als je dan iets via via kan doen, dan is dat ook een voldoening.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:32 schreef Gert het volgende:
[..]
En dat goede gevoel over jezelf wil je graag met ons delen, ik snap het.
't Is ook niet niets, het weggeven van een gratis setje aan een ziek meisje.
Dan ben je echttttttttttttt zielugggg, als je al telefoonseks moet hebben met een buurvrouw.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:32 schreef beequeen het volgende:
Ik lig in een deuk en wil niemand meppen. Ik ben aandachtsgeil, je weetzzzzz.
Iemand interesse in telefoonsex met een willekeurige buurvrouw?![]()
Wat lul je nu toch weer uit je nek?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:36 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft een rijke pa waarop je kan teren. En als je dan iets via via kan doen, dan is dat ook een voldoening.
Maar dat zal jij nooit begrijpen. Jouw bedje is al gespreid, zonder er iets voor te hebben moeten voor doen.
Het spoor bijster zeg ik je.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:40 schreef Noek het volgende:
[..]
Wat lul je nu toch weer uit je nek?
Ik ga eten, ciao.
Slotje en op negeer. Heerlijke feature als je een abo hebt. Ze noemen het niet voor niks foes.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:40 schreef LekkerSimpel het volgende:
Dan ben je echttttttttttttt zielugggg, als je al telefoonseks moet hebben met een buurvrouw.
Realseks heb je met een buurvrouw, omdat ze toch dicht bij je wonen.
Maar seks met een brandweerman buurman, moet je toch beter doen, dan buiten te gaan staan als Mien Dobbelsteen.
Ik vind het sowieso al nooit zo van klasse getuigen, als mensen zichzelf op de borst gaan staan kloppen vanwege hun goede hart.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:36 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft een rijke pa waarop je kan teren. En als je dan iets via via kan doen, dan is dat ook een voldoening.
Heb je nog meer?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:45 schreef beequeen het volgende:
[..]
Slotje en op negeer. Heerlijke feature als je een abo hebt. Ze noemen het niet voor niks foes.
Ik ga in de pannen roeren, tot straks. Eet smakelijk allemaal.
Edit: Als Mr. D heb je Jaap's site ook verkloot. Je bent een allesverkloter dus.![]()
Wie het kleine niet eert.....quote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:55 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik vind het sowieso al nooit zo van klasse getuigen, als mensen zichzelf op de borst gaan staan kloppen vanwege hun goede hart.
Maar jij loopt ook nog eens te pronken met iets héél kleins, waarvoor je niets hoeft op te offeren. Vind ik stijlloos.
En nu begint het op LS-bashen te lijken, wat weer niet zo leuk is, maar er lopen nu een paar zaken door elkaar heen. Anyway, ik heb nu wel gezegd wat ik ervan vind.
quote:
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 18:41 schreef willem-jozef het volgende:
cheap shot van cc. dan nog liegen ook:"En dat allemaal omdat ik iets verkeerd begreep.
Vaarwel wrede wereld". dapper
gelukkig, hoef ik in ieder geval niet met je in conclaaf of je het nu wel of niet begreep, buggerquote:
Jaa tuuk zoenen we! *lebber*quote:Op dinsdag 13 januari 2009 18:44 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hooi! zoenen we niet meer?
heb je weer van je man op je kop gehad?
![]()
was gezellig gisteren in 'ons'topic.
Ik was mijn reet in onschuld.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 18:50 schreef willem-jozef het volgende:
gelukkig, hoef ik in ieder geval niet met je in conclaaf of je het nu wel of niet begreep, bugger![]()
ik ga effe boodschappen doen, zie nu op het klokje 18.50 hours. je hebt een kleine drie kwartier om je reet te redden. tot straks
werk sequote:Op dinsdag 13 januari 2009 18:51 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Jaa tuuk zoenen we! *lebber*
Maar ik ben op mn werk he ....
En ja heel gezellig, lekker knusjes, moeten we vaker doen!!
En nu ga ik weer richting winkel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |