abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_231980
Om een zo'n duidelijk mogelijk live-stream verslag te kunnen maken is er besloten om er een aparte topic voor te openen.
Het is gebleken dat de verslagleggingen nogal eens onderbroken worden door vragen, commentarenen aanvullingen.
Om de verslaggeving nog leesbaarder te maken ( en voor het nageslacht te behouden) is op verzoek van de stream-verslaggevers dit begeleidende topic geopend, datspeciaal voor dit soort zaken is bedoeld.
dus heb je......

-specifieke vragen aan de verslaggevers
-commentaren op de inhoud van de verslaggeving
-moeilijkheden met de intrepretaties van de soms cryptische woorden van de bewoners(of verslaggevers)
-aanvullingen met informatie van elders
-steunbetuigingen aan, en aansporingen op, de verslaggevers
-vragen over hoe de streams te verslaan, wat te gebruiken en wanneer

Dan zijn jouw reacties hier van harte welkom

laten we een mooi stukje geschiedenis mooi houden (en onthoud...het is VRIJWILLIGERSWERK)

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
pi_231981
Ik wil graag het volgende even kwijt over de streamverslagen.

Om persoonlijke gezondheidsproblemen kan ik soms niet de hele dag elk uur/minuten de streams verslaan, dat heeft mede te maken met mijzelf maar ook met het feit dat ik veel alleen aan het verslaan ben.

Vanzelfsprekend blijf ik de Topic openen en sluiten dat gebeurd zeker elke ochtend en avond door mijzelf, dat blijf ik uiteraard zelf doen. Zo blijft de lijn er goed in en dat werkt prima en is voor mij geen enkele moeite.

Ik zal zoveel en goed als ik kan de streams verslaan, dat is ook geen moeite voor mij en jullie zijn hopelijk ook nog niet van me af , maar wat hulp op de streams zou ik wel kunnen gebruiken omdat de niet streamkijkers op de hoogte willen blijven uiteraard. Eigenlijk wil ik er ook mee zeggen dat ik merk dat deelname gewoon minder wordt van de fokmembers in de streamverslagen en ik vaak alleen zit te tikken, dat voelt gewoon niet zo goed, het voelt wel goed dat ik weet dat het trouw wordt gelezen en dat motiveert me dan ook om door te gaan. Natuurlijk blijf ik online en blijft de PC aan bij mijn bed , het geeft me onwijs veel energie en dat hoop ik dat dat zo kan blijven. Ik wil het BB project gewoon afmaken tot het einde dus knok ik er ook voor desnoods met poedersuiker . Ik wil de 2000 postings volmaken maar dan moet ik wel weten waarvoor ik het doe. Ik realiseer me ook goed dat velen niet kunnen kijken en de tijd niet hebben maar alle kleine beetjes helpen. Maar een beetje hulp zou welkom zijn, het wordt veel gelezen dus laten we het met zijn allen dit waanzinnig project afmaken tot 31 December.

Dat wilde ik even kwijt , ooh ja nog even dit, ik blijf wel verwijzen als er dingen in staan die er niet thuishoren hoor..HAHA streng he;-)

Ik ga er in elk geval nog voor. Als laatste, ik wil niemand met deze opmerking het gevoel geven dat iets verplicht moet dat even voor de duidelijkheid, ik wil gewoon even kwijt wat me dwars zat
------------------
Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker !!! >^..^<

[Dit bericht is gewijzigd door oliebol2000 (Datum 16 December 1999).]

pi_231982
Lieve Oliebol,
Veel sterkte!
  donderdag 16 december 1999 @ 13:26:00 #4
1696 mimi
Miem voor intimie
pi_231983
Lieve Oliebol, ik had je willen mailen omdat dit niet geheel hier thuishoort maar je hebt geen adres hier staan. Zoals je weet wordt je noeste arbeid zeer gewaardeerd. Helaas ben ik niet in staat je te helpen met het verslaan van de streams, ik kan ze niet ontvangen, ik geen idee hoe dat komt, ligt waarschijnlijk aan mijn PC. Maar elke keer als ik probeer te openen loopt de boel vast. Ten tweede heb ik 3 kleine kinderen die ook een hoop aandacht vragen natuurlijk. Tussendoor probeer ik alles een beetje te volgen maar ik moet helaas bekenen dat dit wel een beetje ten koste gaat van mijn andere verplichtingen. Verder hoop ik natuurlijk dat je de 2000 posts vol kan maken en dat je nog wat hulp kunt krijgen, hou je taai en sterkte.
pi_231984
Lieve Oliebol,
je weet al dat mijn RealVideo nukken heeft en na diverse 'netcongestions' gewoon crasht: dit maakt het langer dan een uurtje meehelpen erg moeilijk. Verder blijf je van mijn hulp verzekerd.
Verder heb ik af en toe wel meegekeken, maar mij juist ingehouden om niet teveel 'dubbel meldingen' te krijgen. Zal nu meer opletten of de verslaggeving stilvalt of alleen door jou gebeurt.

Tot slot: we hebben jou óók nà 31 december nog nodig hoor ! Er komen nog minstens 4 extra uitzendingen, heb ik begrepen, en vooral ook de bijeenkomsten hier van de 'patientengroep ex-BB-verslaafden' kan niet ZONDER jou ! Ik reken op je hoor !

groetjes,

Moor.

pi_231985
Lieve Mimi, tuurlijk dat snap ik wel en realiseer me dat goed dat ik de gelegenheid heb om nu eenmaal online te zijn en kabel heb maar je weet dat ik jou ook niet bedoel , ik wilde gewoon even kwijt wat ik de laatste dagen voel. Je mag me wel mailen, email heb je inmiddels.
------------------

pi_231986
quote:
op 12-16-1999 om 01:36 PM schreef Moor het volgende:
Tot slot: we hebben jou óók nà 31 december nog nodig hoor ! Er komen nog minstens 4 extra uitzendingen, heb ik begrepen, en vooral ook de bijeenkomsten hier van de 'patientengroep ex-BB-verslaafden' kan niet ZONDER jou ! Ik reken op je hoor !
groetjes,Moor.

Moor, als ik trouwens teveel versla moet je het aangeven hoor, dat zou ook best kunnen dat ik voor anderen wat weg haal, is dat zo? Wat er verder na 31 december gebeurd weet ik natuurlijk nog niet maar ik zal zeker blijven komen zolang ik kan en kijken wat er dan te beleven valt. haha..jaaaaaa die patientengroep lijkt me wel wat , gossie het zal echt wennen zijn voor mij als het einde BB is.

btw leuk plaatje heb je, ik moest eerst even goed kijken
------------------

pi_231987
WISH, ook jij bent zeer bedreven in de screenshots, als je nu even niet kunt blijf gewoon mij aangeven zoals je laatst heb gedaan zodat we het kunnen delen en ik soms wat kan posten.

Je maakt perfecte shots. Keep up the good work! Je hebt mail als het goed is.
------------------

donderdag 16 december 1999 @ 14:43:00 #9
2052 Bor
De (vrouwtjes) wolf
pi_231988
Ik las net in het streamverslag hoe Bart Karin helpt met figuurzagen en zelfs aanbiedt om het zaagsel op te ruimen. Dat is toch wel even een hele andere samenwerking dan we de laatste tijd op tv hebben gezien. (ja, het kritisch kijken heeft erg veel indruk op me gemaakt ) Ik ben benieuwd of dat uitgezonden zal worden.

En verder; nieuwe topic, nieuw bedankje aan iedereen die aan beide verslagen meewerkt.

Terug uit het enge bos
pi_231989
dag oliebol!
het gaat toch niet opeens slechter met je hè?
maarre, ik heb ook mijn werk en mijn zoontje maar ik zal proberen je wat vaker te helpen met de streamverslagen, ik probeer altijd al na tienen 's avonds wat te verslaan omdat ik weet dat jij er dan mee stopt, maar soms gebeurt er ook gewoon heel weinig (van dat geklaverjas word je ook niet vrolijk) of zitten we juist met z'n drieen hetzelfde te verslaan. we doen allemaal ons best om het zo compleet mogelijk te maken.
verder het beste en als je dat leuk vindt, mijn icq nummer is bekend.
groetjes Beppie

pi_231990
beppie ik zoek je even op op icq
  donderdag 16 december 1999 @ 17:55:00 #12
3622 Quenda
*Poison for You.
pi_231991
quote:
op 12-16-1999 om 01:36 PM schreef Moor het volgende:

Verder heb ik af en toe wel meegekeken, maar mij juist ingehouden om niet teveel 'dubbel meldingen' te krijgen. Zal nu meer opletten of de verslaggeving stilvalt of alleen door jou gebeurt.

Moor.

Wat de "dubbelmeldingen betreft", volgens mij kan dat absoluut geen kwaad Moor, om het simpele feit dat de 1 alles letterlijk typt, de volgende alleen de hoofdzaken, en je nu eenmaal niet naar 4 streams tegelijkertijd kunt luisteren.
Valt me namelijk wel vaak op, dat diverse mensen op hetzelfde tijdstip de streams weergeven, maar dat er toch in de ene posting heel veel meer info staat als in de andere.Dus uitgaande van dat feit, is er nix mis mee dat er meerderen tegelijkertijd "verslaan"

donderdag 16 december 1999 @ 18:10:00 #13
262 Re
Kiss & Swallow
pi_231992
hey OBY2K

de laaste tijd post ik wat minder om verschillende redenen een daarvan is de tijd die ik er in stopte wat soms ok wel een paar uur was en dat strookte niet met mijn werk ten tweede had ik tijdens een van mijn verslagen van vorige week ineens het gevoel dat ik het helemaal niet wilde weten wat er nou gezegd werd tussen toen Maurice en Karin en dat het eigenlijk niemand iets aanging om zo diep in iemands priveleven te kijken, ten derde wordt ik super gefrustreerd van die reclames tussendoor en heeft mijn plezier een beetje lopen vergallen
inmiddels doet BBspy het weer dus zal ik mij weer gaan verdiepen in de streams als ik tijd heb

voor de rest gewoon doorgaan met deze 'bezigheids therapie' hoor en het zou mooi zijn om op 31 december de 2000ste post te posten

04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_231993

Wat een commitment Oliebol, ik lees ze niet altijd helemaal en allemaal maar zie ze altijd staan. Complimenten voor de continuiteit!

Jusqu'ici tout va bien...
pi_231994
RE dat wat jij aangeeft heb ik ook wel maar ik noteer die dingen waarvan ik vindt dat het te intiem wordt ook niet in de streams, daar ga ikzelf ook discreet mee om. En dat komt nogal eens voor als je veel lig te luisteren, je moet hoofd en bijzaken scheiden dat vindt ik ook en heb je gelijk in. Dat is mijn werkwijze ook. Verder fijn dat BB spy weer doet . Nee maar zonder gekheid van jou schaarse tijd ben op de hoogte. Het is meer als een oproep voor allemaal bedoeld, dat weet je wel . De 31ste moet gehaald worden zou jammer zijn als het nu niet goed zou gaan lopen.

We zullen zien RE, in ieder geval gaan we ervoor.
------------------

pi_231995
quote:
op 12-16-1999 om 06:10 PM schreef Re het volgende:

-----ik tijdens een van mijn verslagen van vorige week ineens het gevoel dat ik het helemaal niet wilde weten wat er nou gezegd werd tussen toen Maurice en Karin en dat het eigenlijk niemand iets aanging om zo diep in iemands priveleven te kijken,

Had ik laatst ook last van en heb toen gewoon niet gepost. Ik vesla een enkele keer en ik vraag me af of ze diepgaandere zaken niet gewoon weg moetne laten. Zo vaak komt het niet toch voor!!

fake a dream
  donderdag 16 december 1999 @ 18:36:00 #17
3622 Quenda
*Poison for You.
pi_231996
Kijk en dat bedoelde ik nu, iedereen verslaat de streams op zijn/haar eigen wijze.

Ik hoop juist WEL dat er een intiem, schokkend gesprek plaatsvind..(vooral het slaapkamer geroddel en geneuzel heeft hierbij mijn intresse
Alleen werden die, (om privacy redenen van Karin>?)
niet getoond door VOO

pi_231997
En hier ga ik wat meer mee met Quenda, dan met Oliebol en Re. Dat hele BigBrother huis is grotendeels gebaseerd op het opheffen van de privacy van de bewoners. En juist dat was de achtergrond om op internet Livestreams uit te zenden. (nu vooral reclamegelden).

En juist om zelf geen vooroordelen in de verslagen te laten sluimeren is mijns inziens de beste weergave zoveel mogelijk de letterlijk gesproken texten te verslaan.

Blijft zich verbazen
pi_231998
Kierewiet ik tik ook letterlijk wat ik hoor zonder daar zelf wat aan toe te voegen, alleen soms hoor ik dingen en dat gebeurd niet zoveel hoor maar soms zijn er dingen waarvan ik niet zou weten wat het voor een waarde heeft als ik het tik. Ik denk dat jij en ik andere dingen bedoelen, ik vindt zelf ook dat het project juist zo is opgezet om via internet te kunnen achterhalen wat ze daar doen en zeggen en dat is wat we met zijn allen proberen te achterhalen toch?

Een voorbeeld, ik hoorde destijds toen ze met sinterklaas kadootjes bezig waren dat Karin exact vertelde wat ze de kinderen had gemaakt en dat ze liever niet zou willen dat dat uitgezonden werd omdat het een verrassing moest blijven, ik heb gehoord wat ze allemaal daar vertelde en vondt dus het niet discreet om het wel te gaan tikken in de streams. Die dingen bedoel ik dus, snappie?

Maar wees gerust, wat ik bedoel komt niet zovaak voor
------------------

donderdag 16 december 1999 @ 21:12:00 #20
1624 ayla1
Sizzen is neat
pi_231999
Beste Oliebol.

Allereerst bedankt voor het vele werk dat je hier verzet ik geniet er met volle teugen van.
FF een vraagje ik kan jou dagstreams van 16 dec niet in beeld krijgen heb jij enig idee hoe dit komt.

Groetjes Ayla

pi_232000
quote:
op 12-16-1999 om 09:12 PM schreef ayla1 het volgende:
FF een vraagje ik kan de dagstreams van 16 dec niet in beeld krijgen heb jij enig idee hoe dit komt.
Groetjes Ayla

Hai Ayla1, ik zou het niet weten hij doet het wel bij mij, misschien even de traagheid van FOK?...Refresh de site eens, vaak gaat het dan wel. Lukt het nu nog niet dan?

------------------

donderdag 16 december 1999 @ 21:59:00 #22
1624 ayla1
Sizzen is neat
pi_232001
helaas oliebol

het lukt niet morgen maar weer eens proberen

donderdag 16 december 1999 @ 22:35:00 #23
2004 sunshine
Still shining!
pi_232002
Ik wil Oliebol bedanken voor het vele werk dat zij ook vandaag weer heeft gedaan, maar ook Wich. De screenshots zijn de perfecte aanvulling op de streamverslagen. Van Oliebol weet ik dat het veel werk is, maar ik geniet er echt van.
Oliebolletje en wichie, thank you
Pleun, B'Elana, Isama bin Poesie, Floppie, Speedy, Miep, Linux en Flip!
  vrijdag 17 december 1999 @ 00:11:00 #24
1215 DomP
Weet nu ook hoe het moet
pi_232003
Helemaal niet off topic,

Weet er iemand nog even de URL voor de niewe Media speler ??

Domp,
na 1,5 dag hard werken om alles weer op z'n plaats te krijgen na een HArddisk crash

Ik had 11 jaar lang echt geen backup nodig, tot gisteren ;') Ik weet nu echt hoe het moet

vrijdag 17 december 1999 @ 00:32:00 #25
1658 bogus
... het lijk in jouw badkuip
pi_232004
uit de streams van vanavond:

Van sombie - 16 December 1999 @ 23:48.
Weer beeld. Karin vertelt over haar gesprek met Wim. Wim zei dat NAC naar de tweede divisie is gegaan (ik weet helemaal niets van voetbal, dus of het klopt?).

------

HAHAHA Wim weet Ruud wel lekker te fokken zeg, mooie streek

(voor de voetbal-leken: er is geen tweede divisie, althans, dat is ook wel een naam voor de amateurs

bogus.

Destroy all dreamers with doubts and depression...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')