-specifieke vragen aan de verslaggevers
-commentaren op de inhoud van de verslaggeving
-moeilijkheden met de intrepretaties van de soms cryptische woorden van de bewoners(of verslaggevers)
-aanvullingen met informatie van elders
-steunbetuigingen aan, en aansporingen op, de verslaggevers
-vragen over hoe de streams te verslaan, wat te gebruiken en wanneer
Dan zijn jouw reacties hier van harte welkom
laten we een mooi stukje geschiedenis mooi houden (en onthoud...het is VRIJWILLIGERSWERK)
Om persoonlijke gezondheidsproblemen kan ik soms niet de hele dag elk uur/minuten de streams verslaan, dat heeft mede te maken met mijzelf maar ook met het feit dat ik veel alleen aan het verslaan ben.
Vanzelfsprekend blijf ik de Topic openen en sluiten dat gebeurd zeker elke ochtend en avond door mijzelf, dat blijf ik uiteraard zelf doen. Zo blijft de lijn er goed in en dat werkt prima en is voor mij geen enkele moeite.
Ik zal zoveel en goed als ik kan de streams verslaan, dat is ook geen moeite voor mij en jullie zijn hopelijk ook nog niet van me af , maar wat hulp op de streams zou ik wel kunnen gebruiken omdat de niet streamkijkers op de hoogte willen blijven uiteraard. Eigenlijk wil ik er ook mee zeggen dat ik merk dat deelname gewoon minder wordt van de fokmembers in de streamverslagen en ik vaak alleen zit te tikken, dat voelt gewoon niet zo goed, het voelt wel goed dat ik weet dat het trouw wordt gelezen en dat motiveert me dan ook om door te gaan. Natuurlijk blijf ik online en blijft de PC aan bij mijn bed , het geeft me onwijs veel energie en dat hoop ik dat dat zo kan blijven. Ik wil het BB project gewoon afmaken tot het einde dus knok ik er ook voor desnoods met poedersuiker
. Ik wil de 2000 postings volmaken maar dan moet ik wel weten waarvoor ik het doe. Ik realiseer me ook goed dat velen niet kunnen kijken en de tijd niet hebben maar alle kleine beetjes helpen. Maar een beetje hulp zou welkom zijn, het wordt veel gelezen dus laten we het met zijn allen dit waanzinnig project afmaken tot 31 December.
Dat wilde ik even kwijt , ooh ja nog even dit, ik blijf wel verwijzen als er dingen in staan die er niet thuishoren hoor..HAHA streng he;-)
Ik ga er in elk geval nog voor. Als laatste, ik wil niemand met deze opmerking het gevoel geven dat iets verplicht moet dat even voor de duidelijkheid, ik wil gewoon even kwijt wat me dwars zat
------------------
Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker !!! >^..^<
[Dit bericht is gewijzigd door oliebol2000 (Datum 16 December 1999).]
Tot slot: we hebben jou óók nà 31 december nog nodig hoor ! Er komen nog minstens 4 extra uitzendingen, heb ik begrepen, en vooral ook de bijeenkomsten hier van de 'patientengroep ex-BB-verslaafden' kan niet ZONDER jou ! Ik reken op je hoor !
groetjes,
Moor.
quote:
op 12-16-1999 om 01:36 PM schreef Moor het volgende:
Tot slot: we hebben jou óók nà 31 december nog nodig hoor ! Er komen nog minstens 4 extra uitzendingen, heb ik begrepen, en vooral ook de bijeenkomsten hier van de 'patientengroep ex-BB-verslaafden' kan niet ZONDER jou ! Ik reken op je hoor !
groetjes,Moor.
btw leuk plaatje heb je, ik moest eerst even goed kijken
------------------
Je maakt perfecte shots. Keep up the good work! Je hebt mail als het goed is.
------------------
En verder; nieuwe topic, nieuw bedankje aan iedereen die aan beide verslagen meewerkt.
quote:
op 12-16-1999 om 01:36 PM schreef Moor het volgende:Verder heb ik af en toe wel meegekeken, maar mij juist ingehouden om niet teveel 'dubbel meldingen' te krijgen. Zal nu meer opletten of de verslaggeving stilvalt of alleen door jou gebeurt.
Moor.
Wat de "dubbelmeldingen betreft", volgens mij kan dat absoluut geen kwaad Moor, om het simpele feit dat de 1 alles letterlijk typt, de volgende alleen de hoofdzaken, en je nu eenmaal niet naar 4 streams tegelijkertijd kunt luisteren.
Valt me namelijk wel vaak op, dat diverse mensen op hetzelfde tijdstip de streams weergeven, maar dat er toch in de ene posting heel veel meer info staat als in de andere.Dus uitgaande van dat feit, is er nix mis mee dat er meerderen tegelijkertijd "verslaan"
de laaste tijd post ik wat minder om verschillende redenen een daarvan is de tijd die ik er in stopte wat soms ok wel een paar uur was en dat strookte niet met mijn werk ten tweede had ik tijdens een van mijn verslagen van vorige week ineens het gevoel dat ik het helemaal niet wilde weten wat er nou gezegd werd tussen toen Maurice en Karin en dat het eigenlijk niemand iets aanging om zo diep in iemands priveleven te kijken, ten derde wordt ik super gefrustreerd van die reclames tussendoor en heeft mijn plezier een beetje lopen vergallen
inmiddels doet BBspy het weer dus zal ik mij weer gaan verdiepen in de streams als ik tijd heb
voor de rest gewoon doorgaan met deze 'bezigheids therapie' hoor en het zou mooi zijn om op 31 december de 2000ste post te posten
We zullen zien RE, in ieder geval gaan we ervoor.
------------------
quote:
op 12-16-1999 om 06:10 PM schreef Re het volgende:
-----ik tijdens een van mijn verslagen van vorige week ineens het gevoel dat ik het helemaal niet wilde weten wat er nou gezegd werd tussen toen Maurice en Karin en dat het eigenlijk niemand iets aanging om zo diep in iemands priveleven te kijken,
Had ik laatst ook last van en heb toen gewoon niet gepost. Ik vesla een enkele keer en ik vraag me af of ze diepgaandere zaken niet gewoon weg moetne laten. Zo vaak komt het niet toch voor!!
Ik hoop juist WEL dat er een intiem, schokkend gesprek plaatsvind..(vooral het slaapkamer geroddel en geneuzel heeft hierbij mijn intresse
Alleen werden die, (om privacy redenen van Karin>?)
niet getoond door VOO
En juist om zelf geen vooroordelen in de verslagen te laten sluimeren is mijns inziens de beste weergave zoveel mogelijk de letterlijk gesproken texten te verslaan.
Een voorbeeld, ik hoorde destijds toen ze met sinterklaas kadootjes bezig waren dat Karin exact vertelde wat ze de kinderen had gemaakt en dat ze liever niet zou willen dat dat uitgezonden werd omdat het een verrassing moest blijven, ik heb gehoord wat ze allemaal daar vertelde en vondt dus het niet discreet om het wel te gaan tikken in de streams. Die dingen bedoel ik dus, snappie?
Maar wees gerust, wat ik bedoel komt niet zovaak voor
------------------
Allereerst bedankt voor het vele werk dat je hier verzet ik geniet er met volle teugen van.
FF een vraagje ik kan jou dagstreams van 16 dec niet in beeld krijgen heb jij enig idee hoe dit komt.
Groetjes Ayla
quote:
op 12-16-1999 om 09:12 PM schreef ayla1 het volgende:
FF een vraagje ik kan de dagstreams van 16 dec niet in beeld krijgen heb jij enig idee hoe dit komt.
Groetjes Ayla
------------------
Weet er iemand nog even de URL voor de niewe Media speler ??
Domp,
na 1,5 dag hard werken om alles weer op z'n plaats te krijgen na een HArddisk crash
Ik had 11 jaar lang echt geen backup nodig, tot gisteren ;') Ik weet nu echt hoe het moet
Van sombie - 16 December 1999 @ 23:48.
Weer beeld. Karin vertelt over haar gesprek met Wim. Wim zei dat NAC naar de tweede divisie is gegaan (ik weet helemaal niets van voetbal, dus of het klopt?).
------
HAHAHA Wim weet Ruud wel lekker te fokken zeg, mooie streek
(voor de voetbal-leken: er is geen tweede divisie, althans, dat is ook wel een naam voor de amateurs
bogus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |