Pics or didn't happenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:15 schreef eNaSnI het volgende:
Vrijdagavond draaide mijn maag ineens 180 graden
Hey, dat heb ik afgelopen week ook gehadquote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:22 schreef Saak het volgende:
Ik heb een verstandskies die doorkomtNet alsof ik keelpijn heb. Wanneer ik slik doet het pijn, en heb ook barstende koppijn. Voeld gek genoeg een beetje hetzelfde als griep
Nu is het enkel wachten op beauregard die dit topic op miraculeuze wijze zal weten om te vormen in een MBO/HBO bashtopicquote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:28 schreef de_boswachter het volgende:
Aha de griepgolf is er weer lees ik.
In de konijnenpopulatie is dit ook: De sterke blijven overleven, de zwakke gaan dood.
Hoe noem je dan het fenomeen dat mensen ziek zijn en toch hun dagelijkse bezigheden op een normale manier te vervullen? Is dat ook 'survival of the fittest' of gewoon 'wil om te leven' ?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:28 schreef de_boswachter het volgende:
Aha de griepgolf is er weer lees ik.
In de konijnenpopulatie is dit ook: De sterke blijven overleven, de zwakke gaan dood.
Kun je uit afleiden dat er ook bij de mensen een schifting tussen het zwakke en het sterke is.
Ben gister een paar keer over mijn nek gegaan. Ik blijf lekker thuisquote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:30 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Hoe noem je dan het fenomeen dat mensen ziek zijn en toch hun dagelijkse bezigheden op een normale manier te vervullen? Is dat ook 'survival of the fittest' of gewoon 'wil om te leven' ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |