Euhm..quote:Op dinsdag 13 januari 2009 08:49 schreef Strolie75 het volgende:
is het normaal dat er een of andere vage groene vloeistof uit mijn toetsenbord (onderkant) lekt?![]()
Het is inkt. Ik had gister thee geknoeid en er zit een sticker met serienummers aan de onderkant van mijn toetsenbord. Deze is nu wit.quote:
Gelukkig maarquote:Op dinsdag 13 januari 2009 08:54 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Het is inkt. Ik had gister thee geknoeid en er zit een sticker met serienummers aan de onderkant van mijn toetsenbord. Deze is nu wit.
Ik.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 09:00 schreef Bastard het volgende:
Gelukkig maar![]()
Wie drinkt er dan ook thee Gijs?
Neeequote:Op dinsdag 13 januari 2009 09:02 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik.Ik heb zelf een doos met allerlei kruidensmaakjes (rooibos, kamille, groene thee, darjeling) in mijn bureaula.
Is beter voor me dan al die koppen koffie.
Ik heb een routine Gijs:quote:
- Sochtends 2 zwarte of paarse Nespressoquote:Op dinsdag 13 januari 2009 09:16 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik heb een routine Gijs:
- 's ochtends een paarse Nespresso voor ik naar de trein ga. Twee als ik echt niet wakker wordt.![]()
- Overdag thee op het werk.
- Na het eten nog een bruine Nespresso.
- Een kopje thee (rooibos of kamille) voor het slapen gaan.
Als je Nespresso gewend bent, is die automatenkoffie sowiezo niet meer te zuipen.
teveel tekst en te weinig plaatjesquote:Op dinsdag 13 januari 2009 09:19 schreef Strolie75 het volgende:
Leedvermaak topic:
Tatoeage verwijderen, deel 4, voor de volhouders onder ons..
Die foto van die blaarquote:
Ik was slapenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 09:35 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Die foto van die blaar![]()
Zijn alle andere Gijsjes trouwens druk aan het werk ofzo?
Hier, dan vind je dit ook vast wel goed.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
Deze is beter:quote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:34 schreef Bastard het volgende:
[..]
Hier, dan vind je dit ook vast wel goed.
+1quote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hier, iets dat meer onze smaak is:
http://www.dumpert.nl/med(...)d_mee_te_werken.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |