abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_64985424

Zelfs moeder natuur moet het ontgelden in Gaza
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
  dinsdag 13 januari 2009 @ 12:24:19 #252
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_64985428
Volgens mij is Meki een Amerikaan. "If you're not with us, you're against us!"

Dat of een Sith Lord
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
pi_64985456
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 12:23 schreef Py het volgende:

[..]

Ik vind het zo moeilijk. Hoe meer je je erin verdiept, hoe meer je erachter komt hoe gecompliceerd de waarheid is. Joden, moslims, Palestijnen, Israeliers, zionisten, orthodoxen en weet ik wie nog meer. Het duurt ook allemaal te lang. En elke actie wordt weer bij de vorige opgeteld.
Het is als Feyenoord-Ajax. Je hebt gematigde supporters en harde kernen. Maar wie heeft gelijk? Feyenoord of Ajax? Er is geen gelijk, alleen strijd voor overwinning. Partij kiezen is emotie in deze kwestie. Gelijk hebben kan niet meer, dat station is al lang geleden gepasseerd.
Voor Israel-Palestina ken je enkel zijn voor vrede rechtvaardigheid en de menselijkheid.
pi_64985459
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 12:24 schreef DustPuppy het volgende:

Dat of een Sith Lord
Blijkbaar is een ander zijn mening accepteren en respecteren moeilijk
  dinsdag 13 januari 2009 @ 12:26:01 #255
188345 Py
op zich
pi_64985493
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 12:14 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

Wat een jankzakken zeg. Enkel op basis van een gedeeld geloof menen ze een soort van verbondenheid te voelen. Als er in de Gazastrook geen enorme moslimmeerderheid was, had het ze echt geen zak geboeid. En dit is natuurlijk ook een prima manier om collectieve jodenhaat te uiten. Door de combinatie van die 2 feiten en niks anders komen nu al die protesten.
De strijd in Israel globaliseerd.
pi_64985511
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 12:23 schreef Hamilcar het volgende:

[..]

Je bent gestoord. Ik voel me schuldig als ik een spinnetje dooddruk en wordt verscheurd van binnen als ik teveel bij lijdende Afrikanen stil sta. Dat ik me alleen echter in een situatie kan inleven en kan begrijpen dat het op een gegeven moment genoeg is voor de Israëliers met de beschietingen, is iets wat jouw vermogen te bovengaat blijkbaar.
En is het niet genoeg voor Gaza ?? waarin ze worden geisoleerd en voedsel en medicijnen worden verboden en waar meer dan duizend onschuldige doden vallen.
Is dat dan niet genoeg.

Israel valt Gaza niet vanwege speelgoedrakketjes, ze vallen Gaza binnen enkel oorlogsgeil.
  dinsdag 13 januari 2009 @ 12:27:08 #257
188345 Py
op zich
pi_64985533
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 12:25 schreef Meki het volgende:

[..]

Voor Israel-Palestina ken je enkel zijn voor vrede rechtvaardigheid en de menselijkheid.
Eens.
Maar ik stel die termen niet gelijk aan één van de partijen (Hamas of Israel). Jij wel volgens mij.
pi_64985534
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 12:16 schreef Hamilcar het volgende:

[..]

Precies. Aboutaleb heeft gezegd dat hij hard in gaat grijpen bij de demonstraties vandaag in Rotterdam en dat heeft er natuurlijk alles mee te maken dat hij weet wat er leeft onder die lui - o.a. jodenhaat. Ik ben benieuwd hoe dat vandaag gaat hier in R'dam

Ach ja om elsevier te quoten:
Palestijnse militanten doodden tientallen Israëlische burgers door bomaanslagen en raketaanvallen tijdens de eerste en tweede intifada......en CVan Bommel scandeerde zaterdag:: 'intifada, Palestina vrij!'
Muslims are the only people who make a lesbian feminist look moderate.
pi_64985535
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 12:25 schreef Hamilcar het volgende:

[..]

Blijkbaar is een ander zijn mening accepteren en respecteren moeilijk
Ik accepteer geen kwaad verderf en bloed.
enkel vrede en rechtvaardigheid.
  Donald Duck held dinsdag 13 januari 2009 @ 12:27:40 #260
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_64985551
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 12:24 schreef DustPuppy het volgende:

Dat of een Sith Lord
Meki is eerder een soort Jar-Jar qua irritatie-opwekking
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_64985558
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 12:27 schreef Py het volgende:

[..]

Eens.
Maar ik stel die termen niet gelijk aan Hamas. Jij wel volgens mij.
Nee, heb je mij niet horen zeggen
ik ben voor de Gaza bevolking waar honderden tot duizenden onschuldigen vallen.
  Donald Duck held dinsdag 13 januari 2009 @ 12:29:49 #262
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_64985611
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 12:27 schreef desiredbard het volgende:
Ach ja om elsevier te quoten:
Palestijnse militanten doodden tientallen Israëlische burgers door bomaanslagen en raketaanvallen tijdens de eerste en tweede intifada......en CVan Bommel scandeerde zaterdag:: 'intifada, Palestina vrij!'
Waarna hij, na alle kritiek, terugkrabbelt en 'geweldloos verzet' zei te bedoelen. Maar natuurlijk.

[ Bericht 0% gewijzigd door __Saviour__ op 13-01-2009 12:35:54 ]
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_64985666
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 12:24 schreef Hamilcar het volgende:

[..]

De grootst mogelijke onzin. Lees eens het boek van Joris Luyendijk 'Het Zijn Net Mensen'.
Dat zou voor de meeste mensen hier geen overbodige luxe zijn.....
Oh I'm sorry, did I break your concentration?
pi_64985668
  • 12:54 Iran calls on all countries to cut diplomatic ties with Israel (AP)
  • 12:16 Qatar calls for emergency Arab League summit over situation in Gaza (Reuters)
  • 12:00 Livni: Hamas in Gaza is showing signs of distress (Haaretz)
  • 11:48 IDF Chief: We`re working to strengthen Israeli deterrence (Reuters)
  • 11:30 IDF Chief: We`ll continue Gaza campaign to further batter Hamas (AP)
  • "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_64985743
    quote:
    Op dinsdag 13 januari 2009 12:28 schreef Meki het volgende:

[..]

Mensen die burgers verscholen achter vrouwen en kinderen beschieten zijn geen onschuldigen
    De Vrouwen en huisvaders die die hamas varkens niet aangeven ook niet.

En ik ben kostmisselijk van de pers.... een beetje geschminke palestijnse koters laten zien ipv terroristen
    Dat terwijl er volgens de cijfers toch wel degenlijk meer terroristen gedood worden dan "zgn onschuldige bijstaanders". Maar geen kinderen uit israel verminkt door laffe raket aanvallen.

Die israelische koters slapen al jaar en dag in schuilkelders
    pi_64985750
    quote:
    Op dinsdag 13 januari 2009 12:18 schreef CANARIS het volgende:

[..]

Het is simpel
    De propaganda oorlog verliest Israel al jaren. De palestijnse kant kan met behulp van veel NGO´s hun kant ongeneerd éénzijdig articuleren en produceren ook de ene gost story na de ander die dan door de Mekis van deze wereld met veel verontwaardiging op onze straat wordt gedragen
    hoh, de algemeen gedragen publieke opinie is toch echt gevormd in een periode dat we nooit beelden kregen van arabische zenders .. het is pas de laatste paar jaar dat we ook beelden e zien krijgen die het vanuit de Palestijnse kant benaderen
    quote:
    Herrinnert men zich nog aan het genociede van Jenin?
    De moord op dat knaapie die met zijn vader zich achter een betonpaal verschuilde?
    de beelden van de gewonde palestijnen die en uur later lachend uit het ziekenhuis dansen?
    als je high bent van de pijnstillers gaat zelfs iemand zonder benen nog dansen, en dan zeker niet uit vreugde omdat de moord op zijn familie op TV is gekomen
    quote:
    Ook zo´n vorbeeld is zijn bullshit verhaal over het verbod van medicijnen in Gaza.
    de enige medicijnen in Gaza komen uit Israel . GRATIS !!!
    Egypte ook met een Gaza-grens ,laat echter sinds 2 jaar niets door.
    je moet toch echt eens je bronnen checken voor je zulke onzin verkondigd
    pleased to meet you
    pi_64985848
    We gaan heel makkelijk voorbij aan het feit dat israel zich teruggetrokken had uit gaza....
    Hamas zal echter door blijven gaan met zijn invallen zolang er een Israel bestaat.
    Na het staakt het vuren zijn ze weer heel dapper BEGONNEN met vrouwen en kinderen te beschieten.

Ieder onbegrip voor de reactie van Israel = Steun voor Hamas = Anti-Joods
    Stelletje Nazi's, het is zo sneu voor de Islam en de linkse kerk dat het onder Adolf nooit tot een echte oplossing gekomen is niet?
      dinsdag 13 januari 2009 @ 12:37:40 #268
    188345 Py
    op zich
    pi_64985853
    quote:
    Op dinsdag 13 januari 2009 12:28 schreef Meki het volgende:

[..]

Ik wil eigenlijk geen partij kiezen. Ik wil niet zeggen 'Ik ben voor hun'.
    Dat de Islam het alles-is-1-principe hanteert, en geen scheiding kent in kerk, staat, leger, enz., maakt het extreem moeilijk om de soldaten van de burgers te onderscheiden. Militaire zaken gebeuren in de moskee. (openlijke) Jihad is de strijdmodus van de Islam.
      dinsdag 13 januari 2009 @ 12:39:15 #269
    116015 SicSicSics
    Crushing Cranial Contents!
    pi_64985905
    Nog wat 'leuke' linkjes en quotes, vast niet objectief genoeg, maar een 'leuk' tegengeluid in de 'Palestijnen zijn zielig' retoriek:

Ik heb een aantal posts gelezen waarbij een Noorse dokter gequote werd, jammer alleen dat deze quotes het niet halen:
    quote:
    In an interview with the Norwegian daily, Dagbladet, shortly after the attacks, Gilbert stated:

“The attack on New York was not surprising, after the policy that has led the West in recent decades. I am upset over the terrorist attack, but am equally upset over the suffering which the United States has created. It is in this context that the 5000 dead people must be seen. If the U.S. government has a legitimate right to bomb and kill civilians in Iraq, then there is also a moral right to attack the United States with the weapons they had to create. Dead civilians are the same whether they are Americans, Palestinians or Iraqis.”

When asked by Dagbladet if he supported the terrorist attack on the U.S., he replied:

“Terror is a bad weapon, but the answer is yes, within the context I have mentioned.”
    Hamas steelt en verkoopt hulpgoederen. Maar heeft natuurlijk wel het beste met de Palestijnen voor.

Franse TV laat discutabele Pallywood film zien. linkje

'Gemaakt' foto's uit Gaza. linkje

Het kind is triest, absoluut verwerpelijk dat een kind slachtoffer is van deze aanvallen, maar wat de Palestijnen vervolgens met het kind doen is ook niet fris.
    Let vooral op de aan hongersnood lijdende Palestijn met snor op de eerste foto met het kind.

Op de site staat verder nog een rel om een CNN video die ook de moeite waard is.
    Fine, fuck you then!
    The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
    pi_64985906
    quote:
    Op dinsdag 13 januari 2009 12:33 schreef desiredbard het volgende:

[..]

Mensen die burgers verscholen achter vrouwen en kinderen beschieten zijn geen onschuldigen
    De Vrouwen en huisvaders die die hamas varkens niet aangeven ook niet.

En ik ben kostmisselijk van de pers.... een beetje geschminke palestijnse koters laten zien ipv terroristen
    Dat terwijl er volgens de cijfers toch wel degenlijk meer terroristen gedood worden dan "zgn onschuldige bijstaanders". Maar geen kinderen uit israel verminkt door laffe raket aanvallen.

Die israelische koters slapen al jaar en dag in schuilkelders
    Onzin alles wat je nu zegt is enkel onzin.
    Niemand verschuilt zich achter Hamas. Waar moeten de 1,5 miljoen Palestijnen heen in een klein gebied als Texel ? waar naar toe ze kunnen niet vluchten.

Maak jij je maar druk om de Israelische bevolking maar diegene die wordt geterroriseert is de Palestijnse volk.

pi_64985962
    quote:
    Op dinsdag 13 januari 2009 12:39 schreef SicSicSics het volgende:
    Nog wat 'leuke' linkjes en quotes, vast niet objectief genoeg, maar een 'leuk' tegengeluid in de 'Palestijnen zijn zielig' retoriek:

Ik heb een aantal posts gelezen waarbij een Noorse dokter gequote werd, jammer alleen dat deze quotes het niet halen:
    [..]

Hamas steelt en verkoopt hulpgoederen. Maar heeft natuurlijk wel het beste met de Palestijnen voor.

Het kind is triest, absoluut verwerpelijk dat een kind slachtoffer is van deze aanvallen, maar wat de Palestijnen vervolgens met het kind doen is ook niet fris.
    Let vooral op de aan hongersnood lijdende Palestijn met snor op de eerste foto met het kind.

Op de site staat verder nog een rel om een CNN video die ook de moeite waard is.

pi_64986007
    quote:
    Op dinsdag 13 januari 2009 12:39 schreef Meki het volgende:

[..]

Niemand verschuilt zich achter Hamas. Waar moeten de 1,5 miljoen Palestijnen heen in een klein gebied als Texel ? waar naar toe ze kunnen niet vluchten.

Maak jij je maar druk om de Israelische bevolking maar diegene die wordt geterroriseert is de Palestijnse volk.

Palestijnen zijn geen voolk
    Uit de laatste verkiezingen bleek dat wel

En die pallestijnen kunnen die babymoordenaars gewoon aangeven
    Zo niet zelf ingriojpen op die dappere raket schutters

[ Bericht 9% gewijzigd door paddy op 13-01-2009 13:19:57 ]
    pi_64986092
    ==

[ Bericht 99% gewijzigd door paddy op 13-01-2009 13:21:00 ]
      dinsdag 13 januari 2009 @ 12:44:36 #274
    188345 Py
    op zich
    pi_64986095
    quote:
    Op dinsdag 13 januari 2009 12:39 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Ik heb een filmpje gezien waarin een Palestijnse jihadist wegrent voor schoten richting een bordes met een afdakje waar een aantal kinderen onder zaten. Hij plukt er één van die kinderen bij zijn kraag uit weg om voor zich te houden als schild.
    Ik zal eens kijken of ik dat filmpje nog ergens kan vinden.

Overigens, voor ik als zionist wordt afgeschilderd, ben ik tegen het provoceren wat Israel nu doet. Die witte fosfor is pure provocatie, totaal onnodig voor welk doel dan ook. Ik vermoed dat er partijen zijn die graag de boel zien escaleren uiterst verwerpelijk
    pi_64986154
    quote:
    Op dinsdag 13 januari 2009 12:39 schreef Meki het volgende:

[..]

Is het dan zo moeilijk om die raketten tegen te houden? Ze wilden toch een vreedzame oplossing volgens jou?
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')