abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_64984880
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 12:06 schreef Hamilcar het volgende:

[..]

Okay, jij bent dus pro Hamas en pro terrorisme. Mooi, dan staat dat vast is en is dat duidelijk.
Blijkbaar heb je andere ogen op die scheel lezen.
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
pi_64984903
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 12:07 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Heb jij je weleens verdiept over 'waarom' Gaza 'op slot' zat?
Gazastrook waar ze liever raketten naar binnen smokkelen dan voedsel en medicijnen.
pak die zionistische honden, koste wat het kost! Zodat we daarna kunnen gaan huilen over wat het gekost heeft!
Omdat ze enkel op Hamas hebben gestemd en dat mocht niet van pisrael
  dinsdag 13 januari 2009 @ 12:10:18 #228
234623 Sam_Spade
Despotisme is stoer
pi_64984929
quote:
Ook imam Abdul-Jabbar van de Ven, populair onder orthodoxe moslimjongeren, ervaart dat de emoties oplopen. ‘Gaza leeft nog meer dan Irak en Afghanistan’, zegt hij. ‘Jongeren praten openlijk over de jihad. De afgelopen dagen zal Al Qaida er heel wat nieuwe rekruten bij hebben gekregen.’

Daar zal deze griezel wel op hebben toegezien, ja.
Tell the folks back home, this is the promised land calling
And the poor boy is on the line
pi_64984931
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 12:08 schreef desiredbard het volgende:
[ afbeelding ]

heheheheh

[ afbeelding ]

pi_64984932
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 12:03 schreef KoosVogels het volgende:
Echter, door dergelijke foto's te plaatsen wordt mijn verbondenheid met de Palestijnen echt niet vergroot. Integendeel, ik vind het achterlijk dat jij zulke foto's plaatst en ik krijg juist de indruk dat er iets mis is met de sympathisanten van de Palestijnse zaak.
Helemaal eens! Hij bereikt exact het tegenovergestelde.
pi_64984937
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 12:07 schreef Py het volgende:

[..]

Smsje is door AH verstuurd iedereen hamsteren!
Zou me niet verbazen, AH zijn natuurlijk ook de initialen van Adolf hitler.
  dinsdag 13 januari 2009 @ 12:11:05 #232
188345 Py
op zich
pi_64984951
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 12:05 schreef Meki het volgende:

[..]

Eens met de eerste stelling maar met de tweede wil ik enkel de vele pro-israelische users nou eens laten zien wat Israel aan het doen is tegen de mensheid,

in hun ogen is Israel de held voor hun.
Voor hetzelfde geld is de foto gemaakt terwijl hij een emotioneel betoog houdt over de ellende die ze meemaken. En als je op het juiste moment afdrukt lijkt het net of hij staat te lachen over een lijk.
Uiterst suggestief.
pi_64984957
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 12:06 schreef Meki het volgende:

[..]

Nee hoor, NOS en RTL4 willen de waarheid ook niet vertonen, ze tonen enkel wat maar als je echte waarheid wilt zien zie dan Al jazeera
Met je eens hoor, het staatsjournaal heeft een traditie van eenzijdig berichten.
pi_64984963
Die mietjes die vrouwen en kinderen beschieten zich verschuilend achter vrouwen en kinderen?

We hebben het hier over een groep nuttelozen die als ze niet tegen israel aan het kankerren zijn wel wat aan te merken hebben op het westen of elkaaar gaan vermoorden zoals bij hun laatste verkiezingen bleek.

Platwalsen en een gedimilitariseerde zone van maken die gazastroook
Muslims are the only people who make a lesbian feminist look moderate.
pi_64984964
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 12:08 schreef Meki het volgende:

[..]

Blijkbaar heb je andere ogen op die scheel lezen.

Jij praat die raketten goed en sympathiseert met diegenen die ze afschieten. Wat ben je dan, iemand die met Hamas meeleeft maar ze alsnog afkeurt? Grappert
  dinsdag 13 januari 2009 @ 12:12:21 #236
188345 Py
op zich
pi_64984988
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 12:10 schreef Diederik_Duck het volgende:

[..]

Zou me niet verbazen, AH zijn natuurlijk ook de initialen van Adolf hitler.
dus toch

* gaat welpjes verbranden
pi_64985025
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 12:11 schreef Py het volgende:

[..]

Voor hetzelfde geld is de foto gemaakt terwijl hij een emotioneel betoog houdt over de ellende die ze meemaken. En als je op het juiste moment afdrukt lijkt het net of hij staat te lachen over een lijk.
Uiterst suggestief.
Suggestief voor jullie wel. maar het is de waarheid en de realiteit
heb veel meer foto's voor jullie hoor om jullie eens de waarheid aan te tonen
  Donald Duck held dinsdag 13 januari 2009 @ 12:14:24 #238
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_64985050
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 12:07 schreef Py het volgende:

[..]

Smsje is door AH verstuurd iedereen hamsteren!
Wat een jankzakken zeg. Enkel op basis van een gedeeld geloof menen ze een soort van verbondenheid te voelen. Als er in de Gazastrook geen enorme moslimmeerderheid was, had het ze echt geen zak geboeid. En dit is natuurlijk ook een prima manier om collectieve jodenhaat te uiten. Door de combinatie van die 2 feiten en niks anders komen nu al die protesten.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_64985064
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 12:11 schreef Hamilcar het volgende:

[..]

Jij praat die raketten goed en sympathiseert met diegenen die ze afschieten. Wat ben je dan, iemand die met Hamas meeleeft maar ze alsnog afkeurt? Grappert
Nee onzin, jij praat hier de massamoorden van Israel goed.
pi_64985076
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 12:11 schreef desiredbard het volgende:
Die mietjes die vrouwen en kinderen beschieten zich verschuilend achter vrouwen en kinderen?

We hebben het hier over een groep nuttelozen die als ze niet tegen israel aan het kankerren zijn wel wat aan te merken hebben op het westen of elkaaar gaan vermoorden zoals bij hun laatste verkiezingen bleek.

Platwalsen en een gedimilitariseerde zone van maken die gazastroook
Schrijf je dat niet als gedhimmilitariseerde zone?
pi_64985107
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 12:14 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

Wat een jankzakken zeg. Enkel op basis van een gedeeld geloof menen ze een soort van verbondenheid te voelen. Als er in de Gazastrook geen enorme moslimmeerderheid was, had het ze echt geen zak geboeid. En dit is natuurlijk ook een prima manier om collectieve jodenhaat te uiten. Door de combinatie van die 2 feiten en niks anders komen nu al die protesten.
Precies. Aboutaleb heeft gezegd dat hij hard in gaat grijpen bij de demonstraties vandaag in Rotterdam en dat heeft er natuurlijk alles mee te maken dat hij weet wat er leeft onder die lui - o.a. jodenhaat. Ik ben benieuwd hoe dat vandaag gaat hier in R'dam

En nog een foto voor Meki:
pi_64985174
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 12:16 schreef Hamilcar het volgende:

[..]

Precies. Aboutaleb heeft gezegd dat hij hard in gaat grijpen bij de demonstraties vandaag in Rotterdam en dat heeft er natuurlijk alles mee te maken dat hij weet wat er leeft onder die lui - o.a. jodenhaat. Ik ben benieuwd hoe dat vandaag gaat hier in R'dam

En nog een foto voor Meki: [ afbeelding ]
Aboutaleb
pi_64985182
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 12:14 schreef Meki het volgende:

[..]

Nee onzin, jij praat hier de massamoorden van Israel goed.
Ik heb volgens mij meerdere male het woord vreselijk gebruikt in combinatie met burgerslachtoffers. Ik vind dat ook vreselijk en hoop ook dat er een keer een oplossing komt! Ik vind het alleen niet verwonderlijk dat Israël ingrijpt na tig duizenden raketten.

Daar kan jij alleen niet bij met je hoofd die vol anti-Israël foto's en filmpjes zit die zo goed de waarheid portretteren.
pi_64985210
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 11:37 schreef Hamilcar het volgende:
Wat mij enorm verbaast is de afschuwelijke onwetendheid van figuren als Meki, die dan vervolgens lekker Israël beginnen te haten. Ligt het aan hun gedeelde religie met de Palestijnen of aan het nieuws wat ze kijken? Ik begrijp dat Al Jazeera een gerespecteerd nieuwsmedium is maar damn! Objectief zijn ze niet.

Dus, nogmaals, waar komt die afschuwelijke onwetendheid vandaan?
Het is simpel
De propaganda oorlog verliest Israel al jaren. De palestijnse kant kan met behulp van veel NGO´s hun kant ongeneerd éénzijdig articuleren en produceren ook de ene gost story na de ander die dan door de Mekis van deze wereld met veel verontwaardiging op onze straat wordt gedragen

Herrinnert men zich nog aan het genociede van Jenin?
De moord op dat knaapie die met zijn vader zich achter een betonpaal verschuilde?
de beelden van de gewonde palestijnen die en uur later lachend uit het ziekenhuis dansen?

Ook zo´n vorbeeld is zijn bullshit verhaal over het verbod van medicijnen in Gaza.
de enige medicijnen in Gaza komen uit Israel . GRATIS !!!
Egypte ook met een Gaza-grens ,laat echter sinds 2 jaar niets door.
  dinsdag 13 januari 2009 @ 12:19:43 #245
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_64985243
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 12:09 schreef Meki het volgende:

[..]

Omdat ze enkel op Hamas hebben gestemd en dat mocht niet van pisrael
Je bedoelt; Nadat Hamas met veel geweld de macht overnam van Fatah vond Israel het wel welletjes en gooide de boel op slot?

En waarom veroordeel je Hamas niet voor het smokkelen van de verkeerde dingen? Ze hebben liever wapens dan voedsel, raketten dan medicijnen?
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_64985253
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 12:18 schreef Hamilcar het volgende:

[..]

Ik heb volgens mij meerdere male het woord vreselijk gebruikt in combinatie met burgerslachtoffers. Ik vind dat ook vreselijk en hoop ook dat er een keer een oplossing komt! Ik vind het alleen niet verwonderlijk dat Israël ingrijpt na tig duizenden raketten.

Daar kan jij alleen niet bij met je hoofd die vol anti-Israël foto's en filmpjes zit die zo goed de waarheid portretteren.
Waarom geloof ik dat niet. Als je het echt meende was je hier voor de mensheid en vrede en rechtvaardigheid opgekomen.
pi_64985368
http://www.btselem.org/English/

Jullie mogen allemaal een voorbeeld nemen aan Btselem in Israel
een organisatie die opkomt voor mensenrechten overal ter wereld.
Gelukkig zijn er Joden die zich afzweren tegen geweld.
  dinsdag 13 januari 2009 @ 12:23:03 #248
188345 Py
op zich
pi_64985378
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 12:13 schreef Meki het volgende:

[..]

Suggestief voor jullie wel. maar het is de waarheid en de realiteit
heb veel meer foto's voor jullie hoor om jullie eens de waarheid aan te tonen
Ik vind het zo moeilijk. Hoe meer je je erin verdiept, hoe meer je erachter komt hoe gecompliceerd de waarheid is. Joden, moslims, Palestijnen, Israeliers, zionisten, orthodoxen en weet ik wie nog meer. Het duurt ook allemaal te lang. En elke actie wordt weer bij de vorige opgeteld.
Het is als Feyenoord-Ajax. Je hebt gematigde supporters en harde kernen. Maar wie heeft gelijk? Feyenoord of Ajax? Er is geen gelijk, alleen strijd voor overwinning. Partij kiezen is emotie in deze kwestie. Gelijk hebben kan niet meer, dat station is al lang geleden gepasseerd.
pi_64985381
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 12:19 schreef Meki het volgende:

[..]

Waarom geloof ik dat niet. Als je het echt meende was je hier voor de mensheid en vrede en rechtvaardigheid opgekomen.
Je bent gestoord. Ik voel me schuldig als ik een spinnetje dooddruk en wordt verscheurd van binnen als ik teveel bij lijdende Afrikanen stil sta. Dat ik me alleen echter in een situatie kan inleven en kan begrijpen dat het op een gegeven moment genoeg is voor de Israëliers met de beschietingen, is iets wat jouw vermogen te bovengaat blijkbaar.
pi_64985418
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 12:18 schreef CANARIS het volgende:

[..]

Het is simpel
De propaganda oorlog verliest Israel al jaren. De palestijnse kant kan met behulp van veel NGO´s hun kant ongeneerd éénzijdig articuleren en produceren ook de ene gost story na de ander die dan door de Mekis van deze wereld met veel verontwaardiging op onze straat wordt gedragen

Herrinnert men zich nog aan het genociede van Jenin?
De moord op dat knaapie die met zijn vader zich achter een betonpaal verschuilde?
de beelden van de gewonde palestijnen die en uur later lachend uit het ziekenhuis dansen?

Ook zo´n vorbeeld is zijn bullshit verhaal over het verbod van medicijnen in Gaza.
de enige medicijnen in Gaza komen uit Israel . GRATIS !!!
Egypte ook met een Gaza-grens ,laat echter sinds 2 jaar niets door.
De grootst mogelijke onzin. Lees eens het boek van Joris Luyendijk 'Het Zijn Net Mensen'.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')