Nope..quote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:05 schreef Whiteguy het volgende:
Nem: zit er niet nog iets in je outbox wat het hele zaakje tegen blijft houden, of is je PST file toevallig 2gb groot?
Zeggen "Oh, dat is ook goed" en ondertussen een klein beetje doodgaan van binnenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:05 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Jawel. Als ik hagelslag had gewild had ik dat wel gepakt.
Is er nog melk? Nee, wel cola.
Hebben jullie die auto in het groen? Nee, wel in het rood.
Wat moet je daar nou mee?
Doet ik ookquote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:08 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Zeggen "Oh, dat is ook goed" en ondertussen een klein beetje doodgaan van binnen
Ah.. je gebruikt dat.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:07 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nope..
En nee. Daarbij werkt Windows Mail volgens mij niet meer met PSTs.
Probeer Avira eens.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:15 schreef Nembrionic het volgende:
Iedere virusscanner vreet teveel resources naar mijn zin.
Echt, installeer een nieuwe computer, doe een snelheidstest en installeer een virusscanner.
Kijk, huiver en zie hoe je computer regelrecht de afgrond ingaat.
Ik hoef het niet in mijn mailprogramma te zoeken. Er is NIETS veranderd en geen enkele account werkt met het verzenden, wel met het ontvangen.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:17 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ah.. je gebruikt dat.
Staat er een vinkje aan bij uitgaande server heeft verificatie/authorisatie ofzo nodig ?
Zo niet, zet die eens aan - zo ja, zet die eens uit.
Ga ik morgen even doen. Ik ga nu lezen en slapen.quote:
Ik help jullie dus bij euthanasie. En nog bijna legaal ook.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:08 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Zeggen "Oh, dat is ook goed" en ondertussen een klein beetje doodgaan van binnen
Ja, vond het op een gegeven moment wel erg plakken, honing maakt het wat smeuiiger. En zoeter.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:05 schreef Nembrionic het volgende:
Jam is normaal maar ik doe het nooit.
Als kind wel suiker.
Maar honing?
NOEM JE ME NIET GOED BIJ ZINNEN?!?!?!?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:27 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik help jullie dus bij euthanasie. En nog bijna legaal ook.![]()
Daar zit ik toch helemaal niet op te wachten? Ik ben veels te jongquote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:27 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik help jullie dus bij euthanasie. En nog bijna legaal ook.![]()
[..]
quote:Ja, vond het op een gegeven moment wel erg plakken, honing maakt het wat smeuiiger. En zoeter.
helpt dit? http://www.theanswertothe(...)seandeverything.com/quote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:20 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik hoef het niet in mijn mailprogramma te zoeken. Er is NIETS veranderd en geen enkele account werkt met het verzenden, wel met het ontvangen.
Telnetten naar poort 25 levert ook niets op.
Wat? Nee!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:28 schreef Hawaii_Tim het volgende:
NOEM JE ME NIET GOED BIJ ZINNEN?!?!?!?
Die staat al een tijdje in mijn sigquote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:29 schreef Supersheep het volgende:
[..]
helpt dit? http://www.theanswertothe(...)seandeverything.com/
Dat is leukquote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:35 schreef wyccie het volgende:
Weten jullie dat ik ook wel eens zomaar roep dat het antwoord 42 is, gewoon om te kijken of mensen snappen waar ik het over heb? En dat terwijl ik het nooit zelf gelezen heb.
Ik ben een wannabe-nerd.
Hm jammer, ik had op een leukere reactie gehoopt.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:31 schreef wyccie het volgende:
[..]
Wat? Nee!
Ik heb snot in mijn hoofd. Misschien zeg ik daarom wel rare dingen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |