Ik snap je punt. Ik heb me jarenlang doodgeergerd aan bepaalde IT-ers die beweerden dat ze alles goed geupload hadden en dat het niet werkte terwijl ze het niet goed gedaan hadden.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:29 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dat zegt niets hoor, ook professionals kunnen domme fouten maken. IT-ers waren maar vervelend toen ik nog bij KPN zat, want die dachten het altijd beter te weten wat lang niet altijd zo was. Of ze gingen zeuren als ze zelf met het modem hadden zitten klooien (Telnetten en zo) en het daarmee naar z'n grootje hadden geholpen. Oh en ze bleven maar doorzeuren over dingen die buiten de ondersteuning vielen.
Bij mij ging het "alarm" af door de melding dat het op een andere laptop wel werkt. Dan blokkeren de router en het modem poort 25 niet, anders zou het daar ook niet werken. Dan blijft over dat het een instelling of defect op die computer is.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:32 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik snap je punt. Ik heb me jarenlang doodgeergerd aan bepaalde IT-ers die beweerden dat ze alles goed geupload hadden en dat het niet werkte terwijl ze het niet goed gedaan hadden.
Maar als mijn mail INEENS niet meer werkt en ik al maanden niet in de accounts heb gerommeld, dan weet ik wel dat ík heb niet ben. Vooral ook omdat het bij AL mijn accounts is.
Zover was ik alquote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:34 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Bij mij ging het "alarm" af door de melding dat het op een andere laptop wel werkt. Dan blokkeren de router en het modem poort 25 niet, anders zou het daar ook niet werken. Dan blijft over dat het een instelling of defect op die computer is.
Norton ... nu je het er over hebt...quote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:24 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik heb Norton () helemaal uitgezet. Nu zegt dat niet zoveel want die wil nog wel eens wat dingen dicht laten staan als je hem uitzet. Maar Norton is net een virus zelf: je kunt het niet goed uitschakelen en niet verwijderen
@Tim: nee, ik kan dat niet per ongeluk gewijzigd hebben. Ik ben al 14 jaar IT-er en ik heb nog nooit per ongeluk een mailpoort veranderd
Boks, ouwe!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:39 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Norton ... nu je het er over hebt...
Ze zouden me nog een keer kaartjes sturen voor een indoor skydive. Daar maken ze ook weinig haast mee.
Verder.. dit is mijn favoriete norton programma:
http://service1.symantec.com/SUPPORT/tsgeninfo.nsf/docid/2005033108162039?Open&docid=2007082908475279&nsf=norton2008.nsf&view=docid&seg=hm&lg=nl&ct=nl
Ja hoor, alleen iets lastiger te vinden dan kip-kerrie. Waar de pizza nog het meeste naar smaakt. Ik vind het geen aanraderquote:
Waarom nietquote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:13 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ja.
Mijn eerste reactie was om je te vragen wat er nou te zien was, maar dat moet ik gewoon niet doen. Veel te nieuwsgierig.
Je bent een nep IT-er danquote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:24 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik heb Norton () helemaal uitgezet. Nu zegt dat niet zoveel want die wil nog wel eens wat dingen dicht laten staan als je hem uitzet. Maar Norton is net een virus zelf: je kunt het niet goed uitschakelen en niet verwijderen
@Tim: nee, ik kan dat niet per ongeluk gewijzigd hebben. Ik ben al 14 jaar IT-er en ik heb nog nooit per ongeluk een mailpoort veranderd
Zie ook mijnquote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:47 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Waarom nietWil het wel zeggen hoor
[..]
Je bent een nep IT-er danNorton
maar je zult je redenen hebben neem ik aan
![]()
Nee, dat zou zonde zijn als ik die puzzel ook ooit ga maken.quote:
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:58 schreef Nembrionic het volgende:
Is er nog pindakaas?
- Er staat wel hagelslag
Okay, bedankt
Hehe, nee lijst 'm maar lekker in.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:57 schreef Etcetera het volgende:
Zal ik 'm terugsturenKun je 'm deze week nog maken
Dat is het inderdaadquote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:00 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Weet je zeker dat Norton er HELEMAAL af is? Het is een redelijk hardnekkig *** programma
Het klinkt toch wel een stuk vriendelijker dan Nee!. En met dat antwoord krijg je er ook nog eens gratis informatie bij.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:58 schreef Nembrionic het volgende:
Is er nog pindakaas?
- Er staat wel hagelslag
Okay, bedankt
Als ik een boterham met pindakaas eet...quote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:58 schreef Nembrionic het volgende:
Is er nog pindakaas?
- Er staat wel hagelslag
Okay, bedankt
Doe ik ook vaker, al vanaf de basisschoolquote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:02 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Als ik een boterham met pindakaas eet...
doe ik er meestal OOK hagelslag op.
Tim: vertel me alsjeblieft dat dat normaal is
Jawel. Als ik hagelslag had gewild had ik dat wel gepakt.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |