Dat vind ik eigenlijk wel interessantquote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:38 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik kan wel vertellen welke brieven paulus geschreven heeft en welke nep zijn![]()
ik ben doodop, ook even geen inspiratie
Nee, vandaag is roodquote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:52 schreef wyccie het volgende:
Pfoe, eindelijk aan het eten. Honger! En ik ga mezelf zo verwennen met Haägen-Dazs, heb ik verdiend. Ik heb braaf zes uur gestudeerd en ik loop weer op schema (derde herziene schema, dat dan wel, op de eerste loop ik 8 opdrachten achter).
Nijmegen is rood.
Nee het is binnen en zelfs mijn vader die slecht ruikt, ruikt hetquote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:57 schreef wyccie het volgende:
Of jij hebt de neus van een speurhond. Waarschijnlijk ruiken de anderen het niet door de benzinelucht.
Niet echt de moeite waard. Ze is blijkbaar de hele dag al uit 'r doen dus dan ga ik er niet mee bekvechten.quote:Heb je niet eens teruggekat?
Bij die vent zou je er in één keer vanaf zijnquote:
Bedankt voor je suggesties! Weet je er ook nog een van rond 1988? Dat zou namelijk nog beter zijnquote:Op dinsdag 13 januari 2009 12:51 schreef MadMaster het volgende:
Of 'I'm raving' van LA Style...
Of deze:
Dat was een van de leukere dingen in GTA San Andresquote:Op dinsdag 13 januari 2009 14:10 schreef Nembrionic het volgende:
In de categorien "opmerkelijk" en "what the fuck were you thinking!?!?":
[..]
http://www.nu.nl/opmerkel(...)woner-met-dildo.html
Ja.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:11 schreef Etcetera het volgende:
wyccie, had je het nog gelezen? Puzzel is binnen
Ook geen virusscanner die de poort blockt? Ik had op m'n werk zo'n zelfde geval met m'n faxserver, die werd door de virusscanner tegengehoudenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:10 schreef Nembrionic het volgende:
Ik kan opeens geen mail meer versturen.
Wel ontvangen maar niet versturen. Als ik het zo zie wordt poortje 25 geblocked maar alle firewalls staan uit. Router, router, laptop, alles. Op een andere laptop werkt het wel.
Nu weet ik het dus niet meer
Kan het niet zijn dat je het mailprogramma per ongeluk hebt aangepast zodat die het nu via een andere poort dan 25 probeert te versturen?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:10 schreef Nembrionic het volgende:
Ik kan opeens geen mail meer versturen.
Wel ontvangen maar niet versturen. Als ik het zo zie wordt poortje 25 geblocked maar alle firewalls staan uit. Router, router, laptop, alles. Op een andere laptop werkt het wel.
Nu weet ik het dus niet meer
Enigquote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:13 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dat was een van de leukere dingen in GTA San Andres. In compleet SM-kostuum met een dubbelzijdige paarse dildo over straat lopen. Niemand keek vreemd op en met de dildo kon je mensen dood slaan
Er zullen maar weinig mensen zijn die ervan houden om ongelijk te hebben.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:19 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Vandaag op school een "I told you so"-moment meegemaakt. En eigenlijk vond ik dat best fijn. Ik hou wel van gelijk hebben
Ik heb Norton (quote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:14 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ook geen virusscanner die de poort blockt? Ik had op m'n werk zo'n zelfde geval met m'n faxserver, die werd door de virusscanner tegengehouden
Of tandoori. Context?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:23 schreef wyccie het volgende:
[..]
Er zullen maar weinig mensen zijn die ervan houden om ongelijk te hebben.
Indian Style is zeker kip-kerrie?
Dat zegt niets hoor, ook professionals kunnen domme fouten maken. IT-ers waren maar vervelend toen ik nog bij KPN zat, want die dachten het altijd beter te weten wat lang niet altijd zo was. Of ze gingen zeuren als ze zelf met het modem hadden zitten klooien (Telnetten en zo) en het daarmee naar z'n grootje hadden geholpen. Oh en ze bleven maar doorzeuren over dingen die buiten de ondersteuning vielen.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:24 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik heb Norton () helemaal uitgezet. Nu zegt dat niet zoveel want die wil nog wel eens wat dingen dicht laten staan als je hem uitzet. Maar Norton is net een virus zelf: je kunt het niet goed uitschakelen en niet verwijderen
@Tim: nee, ik kan dat niet per ongeluk gewijzigd hebben. Ik ben al 14 jaar IT-er en ik heb nog nooit per ongeluk een mailpoort veranderd
Nopequote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:28 schreef wyccie het volgende:
Oh, ik dacht dat Tandoori ook gewoon kip-kerrie was.... oh wacht...kip...hmm.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |