quote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:02 schreef Soempie het volgende:
[ afbeelding ]
Ik krijg de groene of de oranje.Ik kan niet kiezen.
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:53 schreef Etcetera het volgende:
EF CE EF CE GROOOONINGEN!!
[/fonetisch gebrul]
Ja sorry, groen/wit is Rotterdam.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:51 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
NIETUS!!!
Groen is van Groningen
Groningen ookquote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:56 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja sorry, groen/wit is Rotterdam.
Wat de gek er voor geeft en: marktplaats.quote:
Nee joh ik wil er een in het zwartquote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:57 schreef Soempie het volgende:
[..]
Wat de gek er voor geeft en: marktplaats.
Maar nu niet gaan bieden op de groene, hè
Kan ook niet andersquote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:56 schreef LadyBlack het volgende:
[..]precies.
Ik herken de groene sjaals inmiddels feilloos
Mjah, maar Feyenoord is rood/zwart/wit meen ik toch? En uittenue hebben ze wel eens groen/witquote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:56 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja sorry, groen/wit is Rotterdam.
Feyenoord is Rotterdams maar Rotterdam is geen Feyenoord. Dus al hadden ze neon groen en neon roze als kleuren: Rotterdam is groen/witquote:Op dinsdag 13 januari 2009 18:06 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Kan ook niet anders
[..]
Mjah, maar Feyenoord is rood/zwart/wit meen ik toch? En uittenue hebben ze wel eens groen/witTerwijl de FC echt groen/wit is
Bedankt voor de steunquote:
Ah kijk, dan klopt het wel jaquote:Op dinsdag 13 januari 2009 18:12 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Feyenoord is Rotterdams maar Rotterdam is geen Feyenoord. Dus al hadden ze neon groen en neon roze als kleuren: Rotterdam is groen/wit
Dan heb je je best gedaan toch?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:19 schreef MaJo het volgende:
Tentamen ging wel goed volgens mijalleen veel te weinig tijd
10 vragen over 3 verschillende boeken in twee uur is gewoon niet te doen
om 7 uur zat iedereen er nog dus kregen we een kwartier extra. Om kwart over 7 zat nog steeds bijna iedereen er
ik ben toen maar weggegaan, had geen puf meer om er nog langer aan te zitten. en ik moest gigantisch nodig plassen
![]()
![]()
Dat mag best...maar boor dan zelf een interessant onderwerp aanquote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:21 schreef MaJo het volgende:
Mag ik trouwens die kleurendiscussie nomineren voor de saaiste discussie ooit?
Ik kan wel vertellen welke brieven paulus geschreven heeft en welke nep zijnquote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:25 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dan heb je je best gedaan toch?![]()
[..]
Dat mag best...maar boor dan zelf een interessant onderwerp aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |