Mja, dat is wel te waar.....quote:Op dinsdag 13 januari 2009 14:14 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Die kans acht ik 0.
Ten eerste heeft een jonge kerel niet zoveel geld
Ten tweede is het type man dat een vrouw koopt waarschijnlijk het type man waar je niet aan verkocht wil worden
Dan drink je nu toch gewoon koffie?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 14:29 schreef LadyBlack het volgende:
Bah, mijn moeder is in de stad met een vriendin en zou hier koffie komen drinken, maar ze zijn eerst naar het museum en ik heb nu zo'n zin in koffie.....
Neeeee, ik ga straks een decadente kom cappuccino maken, dat is niet lekker meer als ik nu al neemquote:Op dinsdag 13 januari 2009 14:32 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dan drink je nu toch gewoon koffie?
Nouja.. zoveel geld...quote:Op dinsdag 13 januari 2009 14:14 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Die kans acht ik 0.
Ten eerste heeft een jonge kerel niet zoveel geld
Ten tweede is het type man dat een vrouw koopt waarschijnlijk het type man waar je niet aan verkocht wil worden
Graagquote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:01 schreef LadyBlack het volgende:
Iemand anders koffie?
[ afbeelding ]
Oranjequote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:02 schreef Soempie het volgende:
[ afbeelding ]
Ik krijg de groene of de oranje.Ik kan niet kiezen.
Dat zeg je alleen om Wiebel te jennen, of niet?quote:
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:13 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dat zeg je alleen om Wiebel te jennen, of niet?![]()
Groen is van Rotterdamquote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:18 schreef Soempie het volgende:
Ik denk dat het toch de groene wordt. Oranje vind ik altijd wat minder, omdat het de kleur is van NL.
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:21 schreef Soempie het volgende:
Dat vind ik dan weer geen bezwaar.![]()
Groen staat ook voor jaloezie.En dat ben ik toch wel heb ik gemerkt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |