Dat vind ik eigenlijk wel interessantquote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:38 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik kan wel vertellen welke brieven paulus geschreven heeft en welke nep zijn![]()
ik ben doodop, ook even geen inspiratie
Nee, vandaag is roodquote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:52 schreef wyccie het volgende:
Pfoe, eindelijk aan het eten. Honger! En ik ga mezelf zo verwennen met Haägen-Dazs, heb ik verdiend. Ik heb braaf zes uur gestudeerd en ik loop weer op schema (derde herziene schema, dat dan wel, op de eerste loop ik 8 opdrachten achter).
Nijmegen is rood.
Nee het is binnen en zelfs mijn vader die slecht ruikt, ruikt hetquote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:57 schreef wyccie het volgende:
Of jij hebt de neus van een speurhond. Waarschijnlijk ruiken de anderen het niet door de benzinelucht.
Niet echt de moeite waard. Ze is blijkbaar de hele dag al uit 'r doen dus dan ga ik er niet mee bekvechten.quote:Heb je niet eens teruggekat?
Bij die vent zou je er in één keer vanaf zijnquote:
Bedankt voor je suggesties! Weet je er ook nog een van rond 1988? Dat zou namelijk nog beter zijnquote:Op dinsdag 13 januari 2009 12:51 schreef MadMaster het volgende:
Of 'I'm raving' van LA Style...
Of deze:
Dat was een van de leukere dingen in GTA San Andresquote:Op dinsdag 13 januari 2009 14:10 schreef Nembrionic het volgende:
In de categorien "opmerkelijk" en "what the fuck were you thinking!?!?":
[..]
http://www.nu.nl/opmerkel(...)woner-met-dildo.html
Ja.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:11 schreef Etcetera het volgende:
wyccie, had je het nog gelezen? Puzzel is binnen
Ook geen virusscanner die de poort blockt? Ik had op m'n werk zo'n zelfde geval met m'n faxserver, die werd door de virusscanner tegengehoudenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:10 schreef Nembrionic het volgende:
Ik kan opeens geen mail meer versturen.
Wel ontvangen maar niet versturen. Als ik het zo zie wordt poortje 25 geblocked maar alle firewalls staan uit. Router, router, laptop, alles. Op een andere laptop werkt het wel.
Nu weet ik het dus niet meer
Kan het niet zijn dat je het mailprogramma per ongeluk hebt aangepast zodat die het nu via een andere poort dan 25 probeert te versturen?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:10 schreef Nembrionic het volgende:
Ik kan opeens geen mail meer versturen.
Wel ontvangen maar niet versturen. Als ik het zo zie wordt poortje 25 geblocked maar alle firewalls staan uit. Router, router, laptop, alles. Op een andere laptop werkt het wel.
Nu weet ik het dus niet meer
Enigquote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:13 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dat was een van de leukere dingen in GTA San Andres. In compleet SM-kostuum met een dubbelzijdige paarse dildo over straat lopen. Niemand keek vreemd op en met de dildo kon je mensen dood slaan
Er zullen maar weinig mensen zijn die ervan houden om ongelijk te hebben.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:19 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Vandaag op school een "I told you so"-moment meegemaakt. En eigenlijk vond ik dat best fijn. Ik hou wel van gelijk hebben
Ik heb Norton (quote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:14 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ook geen virusscanner die de poort blockt? Ik had op m'n werk zo'n zelfde geval met m'n faxserver, die werd door de virusscanner tegengehouden
Of tandoori. Context?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:23 schreef wyccie het volgende:
[..]
Er zullen maar weinig mensen zijn die ervan houden om ongelijk te hebben.
Indian Style is zeker kip-kerrie?
Dat zegt niets hoor, ook professionals kunnen domme fouten maken. IT-ers waren maar vervelend toen ik nog bij KPN zat, want die dachten het altijd beter te weten wat lang niet altijd zo was. Of ze gingen zeuren als ze zelf met het modem hadden zitten klooien (Telnetten en zo) en het daarmee naar z'n grootje hadden geholpen. Oh en ze bleven maar doorzeuren over dingen die buiten de ondersteuning vielen.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:24 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik heb Norton () helemaal uitgezet. Nu zegt dat niet zoveel want die wil nog wel eens wat dingen dicht laten staan als je hem uitzet. Maar Norton is net een virus zelf: je kunt het niet goed uitschakelen en niet verwijderen
@Tim: nee, ik kan dat niet per ongeluk gewijzigd hebben. Ik ben al 14 jaar IT-er en ik heb nog nooit per ongeluk een mailpoort veranderd
Nopequote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:28 schreef wyccie het volgende:
Oh, ik dacht dat Tandoori ook gewoon kip-kerrie was.... oh wacht...kip...hmm.
Ik snap je punt. Ik heb me jarenlang doodgeergerd aan bepaalde IT-ers die beweerden dat ze alles goed geupload hadden en dat het niet werkte terwijl ze het niet goed gedaan hadden.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:29 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dat zegt niets hoor, ook professionals kunnen domme fouten maken. IT-ers waren maar vervelend toen ik nog bij KPN zat, want die dachten het altijd beter te weten wat lang niet altijd zo was. Of ze gingen zeuren als ze zelf met het modem hadden zitten klooien (Telnetten en zo) en het daarmee naar z'n grootje hadden geholpen. Oh en ze bleven maar doorzeuren over dingen die buiten de ondersteuning vielen.
Bij mij ging het "alarm" af door de melding dat het op een andere laptop wel werkt. Dan blokkeren de router en het modem poort 25 niet, anders zou het daar ook niet werken. Dan blijft over dat het een instelling of defect op die computer is.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:32 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik snap je punt. Ik heb me jarenlang doodgeergerd aan bepaalde IT-ers die beweerden dat ze alles goed geupload hadden en dat het niet werkte terwijl ze het niet goed gedaan hadden.
Maar als mijn mail INEENS niet meer werkt en ik al maanden niet in de accounts heb gerommeld, dan weet ik wel dat ķk heb niet ben. Vooral ook omdat het bij AL mijn accounts is.
Zover was ik alquote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:34 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Bij mij ging het "alarm" af door de melding dat het op een andere laptop wel werkt. Dan blokkeren de router en het modem poort 25 niet, anders zou het daar ook niet werken. Dan blijft over dat het een instelling of defect op die computer is.
Norton ... nu je het er over hebt...quote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:24 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik heb Norton () helemaal uitgezet. Nu zegt dat niet zoveel want die wil nog wel eens wat dingen dicht laten staan als je hem uitzet. Maar Norton is net een virus zelf: je kunt het niet goed uitschakelen en niet verwijderen
@Tim: nee, ik kan dat niet per ongeluk gewijzigd hebben. Ik ben al 14 jaar IT-er en ik heb nog nooit per ongeluk een mailpoort veranderd
Boks, ouwe!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:39 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Norton ... nu je het er over hebt...
Ze zouden me nog een keer kaartjes sturen voor een indoor skydive. Daar maken ze ook weinig haast mee.
Verder.. dit is mijn favoriete norton programma:
http://service1.symantec.com/SUPPORT/tsgeninfo.nsf/docid/2005033108162039?Open&docid=2007082908475279&nsf=norton2008.nsf&view=docid&seg=hm&lg=nl&ct=nl
Ja hoor, alleen iets lastiger te vinden dan kip-kerrie. Waar de pizza nog het meeste naar smaakt. Ik vind het geen aanraderquote:
Waarom nietquote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:13 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ja.
Mijn eerste reactie was om je te vragen wat er nou te zien was, maar dat moet ik gewoon niet doen. Veel te nieuwsgierig.
Je bent een nep IT-er danquote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:24 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Zie ook mijnquote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:47 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Waarom nietWil het wel zeggen hoor
[..]
Je bent een nep IT-er danNorton
maar je zult je redenen hebben neem ik aan
![]()
Nee, dat zou zonde zijn als ik die puzzel ook ooit ga maken.quote:
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:58 schreef Nembrionic het volgende:
Is er nog pindakaas?
- Er staat wel hagelslag
Okay, bedankt
Hehe, nee lijst 'm maar lekker in.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:57 schreef Etcetera het volgende:
Zal ik 'm terugsturenKun je 'm deze week nog maken
Dat is het inderdaadquote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:00 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Weet je zeker dat Norton er HELEMAAL af is? Het is een redelijk hardnekkig *** programma
Het klinkt toch wel een stuk vriendelijker dan Nee!. En met dat antwoord krijg je er ook nog eens gratis informatie bij.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:58 schreef Nembrionic het volgende:
Is er nog pindakaas?
- Er staat wel hagelslag
Okay, bedankt
Als ik een boterham met pindakaas eet...quote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:58 schreef Nembrionic het volgende:
Is er nog pindakaas?
- Er staat wel hagelslag
Okay, bedankt
Doe ik ook vaker, al vanaf de basisschoolquote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:02 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Als ik een boterham met pindakaas eet...
doe ik er meestal OOK hagelslag op.
Tim: vertel me alsjeblieft dat dat normaal is
Jawel. Als ik hagelslag had gewild had ik dat wel gepakt.quote:
Nope..quote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:05 schreef Whiteguy het volgende:
Nem: zit er niet nog iets in je outbox wat het hele zaakje tegen blijft houden, of is je PST file toevallig 2gb groot?
Zeggen "Oh, dat is ook goed" en ondertussen een klein beetje doodgaan van binnenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:05 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Jawel. Als ik hagelslag had gewild had ik dat wel gepakt.
Is er nog melk? Nee, wel cola.
Hebben jullie die auto in het groen? Nee, wel in het rood.
Wat moet je daar nou mee?
Doet ik ookquote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:08 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Zeggen "Oh, dat is ook goed" en ondertussen een klein beetje doodgaan van binnen
Ah.. je gebruikt dat.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:07 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nope..
En nee. Daarbij werkt Windows Mail volgens mij niet meer met PSTs.
Probeer Avira eens.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:15 schreef Nembrionic het volgende:
Iedere virusscanner vreet teveel resources naar mijn zin.
Echt, installeer een nieuwe computer, doe een snelheidstest en installeer een virusscanner.
Kijk, huiver en zie hoe je computer regelrecht de afgrond ingaat.
Ik hoef het niet in mijn mailprogramma te zoeken. Er is NIETS veranderd en geen enkele account werkt met het verzenden, wel met het ontvangen.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:17 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ah.. je gebruikt dat.
Staat er een vinkje aan bij uitgaande server heeft verificatie/authorisatie ofzo nodig ?
Zo niet, zet die eens aan - zo ja, zet die eens uit.
Ga ik morgen even doen. Ik ga nu lezen en slapen.quote:
Ik help jullie dus bij euthanasie. En nog bijna legaal ook.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:08 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Zeggen "Oh, dat is ook goed" en ondertussen een klein beetje doodgaan van binnen
Ja, vond het op een gegeven moment wel erg plakken, honing maakt het wat smeuiiger. En zoeter.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:05 schreef Nembrionic het volgende:
Jam is normaal maar ik doe het nooit.
Als kind wel suiker.
Maar honing?
NOEM JE ME NIET GOED BIJ ZINNEN?!?!?!?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:27 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik help jullie dus bij euthanasie. En nog bijna legaal ook.![]()
Daar zit ik toch helemaal niet op te wachten? Ik ben veels te jongquote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:27 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik help jullie dus bij euthanasie. En nog bijna legaal ook.![]()
[..]
quote:Ja, vond het op een gegeven moment wel erg plakken, honing maakt het wat smeuiiger. En zoeter.
helpt dit? http://www.theanswertothe(...)seandeverything.com/quote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:20 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik hoef het niet in mijn mailprogramma te zoeken. Er is NIETS veranderd en geen enkele account werkt met het verzenden, wel met het ontvangen.
Telnetten naar poort 25 levert ook niets op.
Wat? Nee!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:28 schreef Hawaii_Tim het volgende:
NOEM JE ME NIET GOED BIJ ZINNEN?!?!?!?
Die staat al een tijdje in mijn sigquote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:29 schreef Supersheep het volgende:
[..]
helpt dit? http://www.theanswertothe(...)seandeverything.com/
Dat is leukquote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:35 schreef wyccie het volgende:
Weten jullie dat ik ook wel eens zomaar roep dat het antwoord 42 is, gewoon om te kijken of mensen snappen waar ik het over heb? En dat terwijl ik het nooit zelf gelezen heb.
Ik ben een wannabe-nerd.
Hm jammer, ik had op een leukere reactie gehoopt.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:31 schreef wyccie het volgende:
[..]
Wat? Nee!
Ik heb snot in mijn hoofd. Misschien zeg ik daarom wel rare dingen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |