Mja, dat is wel te waar.....quote:Op dinsdag 13 januari 2009 14:14 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Die kans acht ik 0.
Ten eerste heeft een jonge kerel niet zoveel geld
Ten tweede is het type man dat een vrouw koopt waarschijnlijk het type man waar je niet aan verkocht wil worden

Dan drink je nu toch gewoon koffie?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 14:29 schreef LadyBlack het volgende:
Bah, mijn moeder is in de stad met een vriendin en zou hier koffie komen drinken, maar ze zijn eerst naar het museum en ik heb nu zo'n zin in koffie.....

Neeeee, ik ga straks een decadente kom cappuccino maken, dat is niet lekker meer als ik nu al neemquote:Op dinsdag 13 januari 2009 14:32 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dan drink je nu toch gewoon koffie?

lijkt ook zo aardig.
  lijkt ook zo aardig.

Nouja.. zoveel geld...quote:Op dinsdag 13 januari 2009 14:14 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Die kans acht ik 0.
Ten eerste heeft een jonge kerel niet zoveel geld
Ten tweede is het type man dat een vrouw koopt waarschijnlijk het type man waar je niet aan verkocht wil worden

Graagquote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:01 schreef LadyBlack het volgende:
Iemand anders koffie?
[ afbeelding ]

en ook al gemaakt
 en ook al gemaakt  Dak je wel
 Dak je wel 
 wilde net WAR gaan spelen
 wilde net WAR gaan spelen  

Ik kan niet kiezen.
 Ik kan niet kiezen.   

Oranjequote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:02 schreef Soempie het volgende:
[ afbeelding ]
Ik krijg de groene of de oranje.Ik kan niet kiezen.

Dat zeg je alleen om Wiebel te jennen, of niet?quote:

quote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:13 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dat zeg je alleen om Wiebel te jennen, of niet?

Groen is van Rotterdamquote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:18 schreef Soempie het volgende:
Ik denk dat het toch de groene wordt. Oranje vind ik altijd wat minder, omdat het de kleur is van NL.

En dat ben ik toch wel heb ik gemerkt.
  En dat ben ik toch wel heb ik gemerkt.   

quote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:21 schreef Soempie het volgende:
Dat vind ik dan weer geen bezwaar.
Groen staat ook voor jaloezie.En dat ben ik toch wel heb ik gemerkt.

quote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:02 schreef Soempie het volgende:
[ afbeelding ]
Ik krijg de groene of de oranje.Ik kan niet kiezen.

quote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:53 schreef Etcetera het volgende:
EF CE EF CE GROOOONINGEN!!
[/fonetisch gebrul]
 precies.
 precies. 

Ja sorry, groen/wit is Rotterdam.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:51 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
NIETUS!!!
Groen is van Groningen

Groningen ookquote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:56 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja sorry, groen/wit is Rotterdam.

Wat de gek er voor geeft en: marktplaats.quote:

Nee joh ik wil er een in het zwartquote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:57 schreef Soempie het volgende:
[..]
Wat de gek er voor geeft en: marktplaats.
Maar nu niet gaan bieden op de groene, hè

Kan ook niet andersquote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:56 schreef LadyBlack het volgende:
[..]precies.
Ik herken de groene sjaals inmiddels feilloos

Mjah, maar Feyenoord is rood/zwart/wit meen ik toch? En uittenue hebben ze wel eens groen/witquote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:56 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja sorry, groen/wit is Rotterdam.
 Terwijl de FC echt groen/wit is
 Terwijl de FC echt groen/wit is

Feyenoord is Rotterdams maar Rotterdam is geen Feyenoord. Dus al hadden ze neon groen en neon roze als kleuren: Rotterdam is groen/witquote:Op dinsdag 13 januari 2009 18:06 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Kan ook niet anders
[..]
Mjah, maar Feyenoord is rood/zwart/wit meen ik toch? En uittenue hebben ze wel eens groen/witTerwijl de FC echt groen/wit is

Bedankt voor de steunquote:

Ah kijk, dan klopt het wel jaquote:Op dinsdag 13 januari 2009 18:12 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Feyenoord is Rotterdams maar Rotterdam is geen Feyenoord. Dus al hadden ze neon groen en neon roze als kleuren: Rotterdam is groen/wit
 Want de kleuren van gemeente Groningen zijn voor zover ik weet niet groen/wit maar rood/paars achtig. Dus FC Groningen is niet de gemeente Groningen, zoals Rotterdam niet Feyenoord is
 Want de kleuren van gemeente Groningen zijn voor zover ik weet niet groen/wit maar rood/paars achtig. Dus FC Groningen is niet de gemeente Groningen, zoals Rotterdam niet Feyenoord is  

Ik had dat gemeente logo in m'n hoofd, die grote G weet je wel? Die is rood
 Ik had dat gemeente logo in m'n hoofd, die grote G weet je wel? Die is rood  

alleen veel te weinig tijd
 alleen veel te weinig tijd  10 vragen over 3 verschillende boeken in twee uur is gewoon niet te doen
 10 vragen over 3 verschillende boeken in twee uur is gewoon niet te doen  om 7 uur zat iedereen er nog dus kregen we een kwartier extra. Om kwart over 7 zat nog steeds bijna iedereen er
 om 7 uur zat iedereen er nog dus kregen we een kwartier extra. Om kwart over 7 zat nog steeds bijna iedereen er  ik ben toen maar weggegaan, had geen puf meer om er nog langer aan te zitten. en ik moest gigantisch nodig plassen
 ik ben toen maar weggegaan, had geen puf meer om er nog langer aan te zitten. en ik moest gigantisch nodig plassen  

Dan heb je je best gedaan toch?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:19 schreef MaJo het volgende:
Tentamen ging wel goed volgens mijalleen veel te weinig tijd
10 vragen over 3 verschillende boeken in twee uur is gewoon niet te doen
om 7 uur zat iedereen er nog dus kregen we een kwartier extra. Om kwart over 7 zat nog steeds bijna iedereen er
ik ben toen maar weggegaan, had geen puf meer om er nog langer aan te zitten. en ik moest gigantisch nodig plassen

Dat mag best...maar boor dan zelf een interessant onderwerp aanquote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:21 schreef MaJo het volgende:
Mag ik trouwens die kleurendiscussie nomineren voor de saaiste discussie ooit?

Ik kan wel vertellen welke brieven paulus geschreven heeft en welke nep zijnquote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:25 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dan heb je je best gedaan toch?
[..]
Dat mag best...maar boor dan zelf een interessant onderwerp aan

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |