Wat voor les is het?quote:Op woensdag 14 januari 2009 10:58 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Zwemmen schijnt een goede sport te zijn voor mensen met knieproblemen![]()
Ik ben waarschijnlijk voor niks naar school gegaan, aangezien ik zwaar zit te overwegen om de les te skippenOh nee, niet helemaal voor niets want ik ga zo een herkansing van het 2de jaar inleveren.
quote:WAT geen kusje!?
In een sms of email bericht wordt de boodschap niet altijd begrepen.
Je hebt het vast zelf wel eens meegemaakt.
Deze miscommunicatie kan zelfs leiden tot spanningen in je relatie.
Wil jij deze spanningen met je partner voorkomen? Grijp dan nu je kans! Schrijf je in voor de workshop “Digitale Miscommunicatie? Niet In Mijn Relatie!”
De workshop zal plaatsvinden op:
29 januari 2009
11:15 – 12:15 uur
Saai, maar wel erg handig om er goede uitleg over te krijgenquote:
Ja en ik moet er eigenlijk ook wel heen. Maar de docent is óf laat óf hij komt helemaal niet. En ik heb het gevoel dat ik met een boek erbij een stuk verder kan komen. Of ik koop wel iemand om om die opdrachten voor me te doenquote:Op woensdag 14 januari 2009 11:11 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Saai, maar wel erg handig om er goede uitleg over te krijgen
Kopen?quote:Op woensdag 14 januari 2009 11:15 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ja en ik moet er eigenlijk ook wel heen. Maar de docent is óf laat óf hij komt helemaal niet. En ik heb het gevoel dat ik met een boek erbij een stuk verder kan komen. Of ik koop wel iemand om om die opdrachten voor me te doen
Oh ik dacht meer aan zoiets:quote:Op woensdag 14 januari 2009 11:17 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Kopen?
Dat moet je zó doen:
[ afbeelding ]
omgquote:
Nee dan doe ik het liever zelfquote:Op woensdag 14 januari 2009 11:19 schreef Nembrionic het volgende:
Of:
[ afbeelding ]
Dan hoef je voor de rest van het seizoen geen huiswerk meer te doen
Jaquote:
Goed zoquote:Op woensdag 14 januari 2009 11:51 schreef Etcetera het volgende:
Ik ben toch maar braaf naar het lokaal gegaanEn ik denk dat ik me nu eens met een andere 'herkansing' ga bezighouden, ook van het 2de jaar. Herkansing is tussen haakjes want ik heb nooit iets ingeleverd
Dat betekent dat het heel moeilijk is? Of dat je je schaamt omdat het zo makkelijk is en je het nog niet gedaan hebt?quote:
Nu ik ga rekenen komt dat uit op "maar" 8 a 9 woorden per minuutquote:Op woensdag 14 januari 2009 14:02 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Tot nu toe getypt en ook daadwerkelijk in het werkstuk beland: 1585 woorden. Niet gek, zeker niet als je weet dat ik pas rond een uur of 11 (waarschijnlijk nog wat later) ben begonnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |