wat een goede argumenten. petje afquote:Op donderdag 25 maart 2010 21:12 schreef joliekee het volgende:
naja ik zit nu dus op ut GLU
maar ik zit op de opleiding Gamedesign
ik heb ut echt naar me zin XD
tuurlijk sommige leraren zijn kut..XD
maar de meeste leraren zijn echt fxcking aardig enzo..
en ik heb ook bert de boer maja hij is best vaag..XD
dat valt nog behoorlijk tegen. De instroom van leerlingen is gigantisch, en de uitstroom nog steeds...erg groot. Er is een overschot van mensen die elk jaar van de opleidingen af komen. Veel werkgevers binnen de grafische branche willen mensen met ervaring, maar wat als je nergens ervaring kan opbouwen? het grafisch lyceum doet niet echt aan selectie aan de poort, elke leerling betekent geld, elke afgestudeerde leerling betekent: nog meer geld. gewoon een asociale leerfabriek, zoiets als een ROC maar dan een die zichzelf graag het predikaat "kleinschalig" geeft.quote:Op maandag 8 maart 2010 20:55 schreef goudkapje het volgende:
Overigens kun je na de meeste opleiding wel gelijk aan de bak omdat er een grote vraagbak naar is. Misschien is het Nimeto beter ofzo.
Het kost wel even 4300 euro per jaar.. Dat kost een HBO niet eensquote:Op zondag 13 december 2009 13:15 schreef Lauwra het volgende:
grafisch lyceum wordt bij ons uitgekotst en veel mensen bij ons op school komen van t lyceum zijn in het eerste jaar nog gekapt.
Ik zit op junior academie amsterdam voor grafische vormgeving je leert echt veel en heel gericht. K zou zeggen kom eens langs, het zijn maar 3 jaartjes en een heel klein schooltje (oud kleuterschooltje) dan geef ik je wel een tour
Gefeliciteerd! Ja ik had precies hetzelfde als jij, het was veel strenger dan ik had gedachtquote:Op donderdag 22 april 2010 19:29 schreef latexpiepbeestje het volgende:
Ik heb de intake voor grafisch gedaan (versneld) en ben aangenomen.Overigens gingen er maar 2 door waaronder ik en een ander meisje met de hakken over de sloot van het groepje van 12 mensen! Best streng dus, maar de portfolio's waren ook niet echt sterk van de anderen. Ik weet nog niet zeker of ik de opleiding ga doen, want in principe kan ik HBO doen (en ben bovendien een stuk ouder dan de rest), dus ik focus me daar eerst op.
Bij mij totaal niet omdat we de eerste lichting hadden, als ik nu zo naar de klas kijk heb ik zo iets van: Hoe ben jij in godsnaam op deze opleiding gekomen, en vooral:WAAROM? om alleen kansloos youtube filmpjes te kijken, naar naakte wijven te kijken en te gamen?quote:Op vrijdag 23 april 2010 16:21 schreef Verari het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! Ja ik had precies hetzelfde als jij, het was veel strenger dan ik had gedacht
Hahaha ja dat heb ik ook al gehoord van mensen! Maar ik denk dat het dit keer ook wat strenger was omdat er teringveel aanmeldingen waren voor grafische vormgeving. Nou hoef ik gelukkig niet op een wachtlijst omdat ik havo heb gedaan.quote:Op zaterdag 24 april 2010 12:24 schreef EC_Pixel het volgende:
[..]
Bij mij totaal niet omdat we de eerste lichting hadden, als ik nu zo naar de klas kijk heb ik zo iets van: Hoe ben jij in godsnaam op deze opleiding gekomen, en vooral:WAAROM? om alleen kansloos youtube filmpjes te kijken, naar naakte wijven te kijken en te gamen?
welke leraar heb je alsk vragen mag? Ik vind dr nogsteeds niet veel aan, hoopte op webdesign maar tis alleen maar flash. Kut programmaquote:Op zaterdag 24 april 2010 12:22 schreef EC_Pixel het volgende:
Het GLU is bagger met het voorbereiden op stage/helpen met zoeken naar geschikte stageplekken.
Je krijgt amper goed les, we hebben nu dan eindelijk een goede leraar voor programmeren (mag ook wel eens na drie jaar..)
Ik heb Rubin de bruin voor programmeren. (wel in flashquote:Op zondag 25 april 2010 15:02 schreef Crientj het volgende:
[..]
welke leraar heb je alsk vragen mag? Ik vind dr nogsteeds niet veel aan, hoopte op webdesign maar tis alleen maar flash. Kut programma
Lol.quote:Op zondag 25 april 2010 22:13 schreef EC_Pixel het volgende:
[..]
Ik heb Rubin de bruin voor programmeren. (wel in flash)
Als ik zie wat de eerste en tweede jaars nu kunnen.. Yeah.. Wij horen al te kunnen wat zij kunnen.quote:
Laptop is dus echt niet verplicht.quote:Op maandag 26 april 2010 23:05 schreef Verari het volgende:
Ach ik zie het wel.
Trouwens, ik kreeg een brief thuis, dat een laptop verplicht is. Er stond ook in dat ze een deal hebben met bepaalde leveranciers, maar daar krijg ik nog info over. Ik neem toch aan dat ze het over Apple hebben?
Wil het liefste een macbook pro (15 inch) voor die school.
Als je dan toch geld gaat uitgeven, doe het dan verstandig.
Als een laptop verplicht zou worden dan zou dat wel een hele dure zaak wordenquote:Op maandag 26 april 2010 23:05 schreef Verari het volgende:
Ach ik zie het wel.
Trouwens, ik kreeg een brief thuis, dat een laptop verplicht is. Er stond ook in dat ze een deal hebben met bepaalde leveranciers, maar daar krijg ik nog info over. Ik neem toch aan dat ze het over Apple hebben?
Wil het liefste een macbook pro (15 inch) voor die school.
Als je dan toch geld gaat uitgeven, doe het dan verstandig.
Het zijn nieuwe aanmeldingen. Dus kan zomaar zijn dat ze het vanaf nu wel verplichtenquote:Op dinsdag 27 april 2010 10:34 schreef Crientj het volgende:
[..]
Laptop is dus echt niet verplicht.
Je kan er zelf voor kiezen als je wilt, maar de meesten hier (IV doe ik trouwens) hebben geen laptop bij zich.
Exactly. Dat verzacht de pijn op mijn spaarrekeningquote:Op dinsdag 27 april 2010 14:00 schreef latexpiepbeestje het volgende:
Hm heb ook die brief gehad. Weet nou niet meer zeker of het nou verplicht was of niet -check m zo nog wel even- ik heb in ieder geval al een laptop dus dat scheelt. En een Mac met korting zou wel lekker zijn!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |