gaat vast goedkomen met je opleiding als je nu al er geen zin in hebtquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 12:10 schreef qbexy het volgende:
Dikke vinger, half 9 in utrecht zijn![]()
Ik zie mijzelf nog niet om 7 uur in de trein zitten..
dat dacht ik..quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 12:48 schreef mash_ het volgende:
[..]
gaat vast goedkomen met je opleiding als je nu al er geen zin in hebt
Dankje, zou het erg verschillenquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 12:00 schreef Crientj het volgende:
[..]
Het ligt er denk ik ook wel aan welke opleiding je doet.
Ik doe zelf Interactieve vormgeving. Dit was bijvoorbeeld mijn laatste rooster;
er staan nog geen rooster op intranet dus nee valt nog niks over tezeggen.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 14:53 schreef Tuttebel. het volgende:
[..]
Dankje, zou het erg verschillen
Grafische vormgeving springers, weet iemand iets over het rooster daarvan?
Niemand die toevallig die richting al gedaan heeft?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 15:25 schreef mash_ het volgende:
[..]
er staan nog geen rooster op intranet dus nee valt nog niks over tezeggen.
Ik fiets het in 25/40 minuten, ligt eraan of ik 1: Zin heb om te fietsen, 2: Wind mee of 3: De verkeerslichten mee.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 11:48 schreef Tuttebel. het volgende:
[..]
Niemand die toevallig die richting al gedaan heeft?![]()
Heb gekeken, en ik ben ongeveer een uur bezig om bij de glu te komen met het openbaar vervoer, hoe lang zijn jullie bezig?
Ben echt superblij met die ov![]()
ik doe er ook een uurtje overquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 11:48 schreef Tuttebel. het volgende:
[..]
Niemand die toevallig die richting al gedaan heeft?![]()
Heb gekeken, en ik ben ongeveer een uur bezig om bij de glu te komen met het openbaar vervoer, hoe lang zijn jullie bezig?
Ben echt superblij met die ov![]()
Vanaf CS richting de Jaarbeurs/Beatrix Theater.quote:Op zondag 30 augustus 2009 16:18 schreef Tuttebel. het volgende:
Ik ga dat stuk vanaf het station ook lopen, 9292ov geeft aan dat ik een bus moet nemen, maar lopen is beter volgens mij. Ik denk dat het ongeveer 15/20 min lopen is?
Ik heb me anders goed vermaakt toen we naar antwerpen gingen in de 2equote:Op maandag 31 augustus 2009 11:31 schreef Crientj het volgende:
Ik heb werkelijk zo geen fucking zin in dat stomme uitje naar Antwerpen.
Alleen al omdat er dit staat;
1: Vertrek op eigen gelegenheid naar Station Antwerpen CS.
Ik heb geen OV, dus mag het ook nog zelf betalen. Mooi dat ik een declaratieformulier ga vragen daarvoor.![]()
2: o Uitdelen OV-kaarten voor studenten.
o Uitleg bioscoop, tot 17.00 laatste inschrijving
bij docent.
OV kaarten voor studenten, krijg ik als 16 jarige dr dan ook eentje? Denk het weer eens niet. Bioscoop met een stel mafkezen heb ik dus ook alles behalve zin in.
3:
14.00 uur Op eigen gelegenheid lunchen.
18.00 uur Op eigen gelegenheid eten.
Dag 2
17.30 uur Avondeten op eigen gelegenheid.
Mag hopen dat dat is in dat gebeuren. Niet dat het ook nog eens zelf gedaan moet worden.
Ik heb al eens eerder (Toevallig ook in Antwerpen) waar het drinken betaald moest worden. Zo had ik geen geld bij me en kon ik leven op water. Juk.
4: 22.00-00.30 Daarna is de invulling van programma vrij naar keus (met z’n allen de stad in?).
Met z'n allen uit? Dan lig ik nog eerder vroeg in bed dan dat ik mee de stad in moet.
Brrr, ik heb dr echt geen zin in.
Interactieve vormgeving. 2e jaarquote:Op maandag 31 augustus 2009 18:06 schreef Tuttebel. het volgende:
Ik ga niet naar Antwerpen, welke richting doe je?Ben wel blij dat ik daar niet heen hoef
ik zou er maar niet op rekenenquote:Op dinsdag 1 september 2009 23:20 schreef Tuttebel. het volgende:
Vond het ook doelloos, even naar peter van ginkel gelopen, en toen weer helemaal terug, maar waarvoor?
Pakket met 'kunstenaarsbenodigdheden' lag gewoon op school.
En dan ook nog een pauze erbij doenIk hoop dat de rest van de tijd daar beter besteed wordt..
Met die struisvogel?quote:Op dinsdag 1 september 2009 22:43 schreef qbexy het volgende:
Vandaag eerste dagje gehad, beetje doelloze introductie. Wanneer we de stad in moesten zon opdracht doen, zaten we meteen alweer in de kroeg.
Klas? ;oquote:Op zondag 6 september 2009 20:48 schreef qbexy het volgende:
Ja, de struisvogel..![]()
Verder heb ik wel 'n beetje een kjut rooster. Ach, we zien het wel..
zozo je zou het al bijna druk krijgenquote:Op donderdag 10 september 2009 09:19 schreef Crientj het volgende:
Wat heb ik een hekel aan Interface Design, in 3 weken tijd een volledige pagina opzetten met een enorm onderzoek vooraf. Damn
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |