quote:Op vrijdag 17 april 2009 09:42 schreef Crientj het volgende:
Nou ja. Ik kon er gistermorgen niet op.
No id waarom.
Ik baal; onvoldoende voor Beeldroute.
En daar ben ik niet blij mee. ;/ Het ging voor mn gevoel namelijk zo goed en dan alsnog overal en om alles afgekraakt te worden...
Maar jij hebt dan de Tour De France moeten maken voor Utrecht?quote:Op vrijdag 17 april 2009 15:14 schreef mash_ het volgende:
beeldroute heb ik ook nog gemaakt 2jaar terugwat saai project was dat zeg
klinkt als nog saaiquote:Op vrijdag 17 april 2009 15:40 schreef Crientj het volgende:
[..]
Maar jij hebt dan de Tour De France moeten maken voor Utrecht?
Voor dit jaar is hij omgeschreven naar de Culturele Hoofdstad van 2018.
Ik heb gehoord dat er klassen naar Walibi etc gingen.quote:Op donderdag 9 juli 2009 16:20 schreef qbexy het volgende:
Ik heb alles nu op gestuurd, dus diploma en shizzle..
Maar wat houdt de introductie eigenlijk voor in hier? Ik heb dat weekend ervoor nl. mysteryland en de dag erna is er een familiedag e.d.
Hoop dus op een rustige introductie.. Maar ik verwacht er ook niet veel meer van tbh..
je weet toch welke opleiding je doet?quote:Op maandag 17 augustus 2009 13:54 schreef qbexy het volgende:
Sturen ze mij een pakket met brieven, zetten ze er nieteens in welke klas ik zit.Hoe moet ik weten welke boekenpakket etc ik moet hebben?
Bellen zit er ook niet in, wegens vakantie oid. Lekkuurr dahhn
Klopt. Waar heb je je voor ingeschreven?quote:Op maandag 17 augustus 2009 14:47 schreef mash_ het volgende:
[..]
je weet toch welke opleiding je doet?en de klas krijg je pas te horen op je 1e school dag geloof ik.
Toch proberen om dan te bellen. Wellicht zit er binnenkort wel iemand.quote:Op maandag 17 augustus 2009 18:18 schreef qbexy het volgende:
Nouja, mij zouden ze in een snelle klas zetten. Niet springer, maar nog een jaar sneller dan de springers zeg maar.
Dus dat ik mijn audio visueel en animatie opleiding in 2 jaar kan doen ipv 4 jaar. Ze zouden daarover nog praten met docenten. Verder nooit wat van gehoord vandaar.
Nope, je kan wel een paar tussenuren hebben. In mijn laatste rooster had ik dr 3. Was achter elkaar, maar wel te doen.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 21:11 schreef Tuttebel. het volgende:
Ik ga in de springersklas, vorig jaar havo gehaald, dus mag ik hem in 3 jaar doenMaareum, ik ben benieuwd naar hoe je rooster er ongeveer uitziet, veel tijd aan het verkloten op school aan doelloze tussenuren ofzoiets? Hoeveel uren in een week? hoe laat gemiddeld weer naar huis? Iemand een idee?
& Hoe is de introductieweek verder? Ik las al dat jullie er niet allemaal zo enthousiast over zijn..
Het ligt er denk ik ook wel aan welke opleiding je doet.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 11:37 schreef Tuttebel. het volgende:
Pff, denk ik het even beter te krijgen dan elke dag half 5 op de havo..Heb al oud-klasgenoten gesproken die naar het HBO zijn gegaan, zij hebben zelfs 1 dag in de week helemaal geen school, en zijn gemiddeld elke dag rond max 2 uur klaar.. Ik hoop echt dat je niet te veel op school zit, en lekker thuis kan werken..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |