abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 17 april 2009 @ 13:04:34 #101
165333 misslady83
Can't you see im waving..
pi_68105033
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 09:42 schreef Crientj het volgende:
Nou ja. Ik kon er gistermorgen niet op.

No id waarom.
Ik baal; onvoldoende voor Beeldroute.

En daar ben ik niet blij mee. ;/ Het ging voor mn gevoel namelijk zo goed en dan alsnog overal en om alles afgekraakt te worden...
kun je het nog inhalen? heb ook weleens gehoord van reparatieopdrachten geen idee of dat er nog is... was het een essentieel onderdeel voor je voortgang? vaak kun je het door met andere vakken wel een voldoende te halen het enigszins compenseren...Oja het afkraken komt me wel bekend voor idd ook vaak gehad. afkraken door docenten of door je medestudenten trouwens? ......Werkt heel demotiverend vind ik, maar goed het enige wat daarbij helpt is doorzettingsvermogen hebben ! En oja hun (docenten) zien dat dan als opbouwende kritiek (afkraken)...Hoeveel jaar moet je nog trouwens?
Waving.....can be positive or negative!..:)
pi_68107104
Inhalen kan ik niet..

Tis een project, maar krijg nog wel een proces beoordeling. Het product is onvoldoende gerekent.
Nu heb ik verder wel een prima lijst met V/G maar dan alsnog. Die ene O die er tussen komt te staan (Weet het ergens wel zeker; al mocht ik een voldoende krijgen voor het proces dan haalt het die onvoldoende toch niet meer op. Toch?) is zo minder.

Maarja, ik zit overigens in de eerste; Interactieve vormgeving enzovoort.

En dat afkraken.. De docenten deden het.
Vooral een van de twee (Frieda, geeft director/go/flash lessen.) die zei ongeveer van.
Ja dit is niet goed, de intro was saai (terwijl het niet bij de running demo hoort.)
Jullie moesten een gadget erbij stoppen, maar een filmpje is geen gadget en een gadget is geen filmpje.
En ga zo nog maar eventjes door.

Stomme fout van mij; ik had een inhoudsopgave gemaakt voor het procesboekje. Maar de pagina's zelf waren allemaal los en hadden geen paginanummer.
Daar zit je dan met een boekje waarbij de inhoudsopgave zegt dat op pagina 1 t/m zoveel dit te vinden is.
Naja.

Ik dacht toen ook al van; Ja, jij hebt nooit gevraagd hoe het gaat; of extra tips gegeven. We hebben haar zelfs ook verteld dat we een filmpje erover gingen maken als gadget en toen vond ze het goed.
Dus waarom dan nu ineens moeilijk gaan doen en een onvoldoende geven?

Maarja, ik vind dat afkraken eigenlijk wel het ergste. Het liefste ik er dan tegenin gaan, maar heb het uit beleefdheid maar niet gedaan.
Wat doe jij dan eigenlijk ? Jaar enzovoort?
pi_68110277
beeldroute heb ik ook nog gemaakt 2jaar terug wat saai project was dat zeg
pi_68111218
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 15:14 schreef mash_ het volgende:
beeldroute heb ik ook nog gemaakt 2jaar terug wat saai project was dat zeg
Maar jij hebt dan de Tour De France moeten maken voor Utrecht?
Voor dit jaar is hij omgeschreven naar de Culturele Hoofdstad van 2018.
pi_68112448
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 15:40 schreef Crientj het volgende:

[..]

Maar jij hebt dan de Tour De France moeten maken voor Utrecht?
Voor dit jaar is hij omgeschreven naar de Culturele Hoofdstad van 2018.
klinkt als nog saai
  vrijdag 17 april 2009 @ 22:39:44 #106
165333 misslady83
Can't you see im waving..
pi_68126429
@ crientj, ik volg Grafisch Vormgeven het 4e jaar dus bijna klaar
Waving.....can be positive or negative!..:)
pi_68126797
Ah oke; dat is idd bijna klaar ja ^^
pi_68194510
Dagdag Servertje.
Kom nou maar weer snel terug; dan kan ik verder met vormgeven
pi_68366313
Ik heb trouwens mn allereerste onvoldoende binnen.
Voor project Beeldroute. ;o

Nja, maakt voor mij niet veel uit; de rest van mn vakken zijn allemaal V & G.
  donderdag 9 juli 2009 @ 16:20:50 #110
247478 qbexy
i'm sweet
pi_70817124
Ik heb alles nu op gestuurd, dus diploma en shizzle..
Maar wat houdt de introductie eigenlijk voor in hier? Ik heb dat weekend ervoor nl. mysteryland en de dag erna is er een familiedag e.d.

Hoop dus op een rustige introductie.. Maar ik verwacht er ook niet veel meer van tbh..
pi_70827906
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 16:20 schreef qbexy het volgende:
Ik heb alles nu op gestuurd, dus diploma en shizzle..
Maar wat houdt de introductie eigenlijk voor in hier? Ik heb dat weekend ervoor nl. mysteryland en de dag erna is er een familiedag e.d.

Hoop dus op een rustige introductie.. Maar ik verwacht er ook niet veel meer van tbh..
Ik heb gehoord dat er klassen naar Walibi etc gingen.
Wij gingen echter met een pop en ijzerdraad (en een fotocamera) door Utrecht heen om een verhaal te maken. _!

Ook moesten we een opdracht over iemand anders maken... Vond dr niet zoveel aan.

Oh ja; IK BEN OVER =D
en ga dus volgend jaar 2 dagen naar Antwerpen, maar wat ik me dan weer afvraag... Betaalt school de reiskosten?
  vrijdag 10 juli 2009 @ 00:35:21 #112
247478 qbexy
i'm sweet
pi_70834791
Ah walibi vind ik nog wel chill voor een dagje, lekker brak etc. Maar een kamp om de mensen te leren kennen vind ik ook geen slecht idee,

Ik zie het wel
pi_70843633
zo ver ik weet gaan ze elk jaar utrecht in met een groepje zodat je wat mensen leert kennen de meteen de stad leert kennen. tis echt heel saai en zal me er maar niks van voorstellen walibi zal al een hele vooruitgang zijn!
pi_71949030
Sturen ze mij een pakket met brieven, zetten ze er nieteens in welke klas ik zit. Hoe moet ik weten welke boekenpakket etc ik moet hebben?
Bellen zit er ook niet in, wegens vakantie oid. Lekkuurr dahhn
pi_71950542
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 13:54 schreef qbexy het volgende:
Sturen ze mij een pakket met brieven, zetten ze er nieteens in welke klas ik zit. Hoe moet ik weten welke boekenpakket etc ik moet hebben?
Bellen zit er ook niet in, wegens vakantie oid. Lekkuurr dahhn
je weet toch welke opleiding je doet? en de klas krijg je pas te horen op je 1e school dag geloof ik.
pi_71955013
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 14:47 schreef mash_ het volgende:

[..]

je weet toch welke opleiding je doet? en de klas krijg je pas te horen op je 1e school dag geloof ik.
Klopt. Waar heb je je voor ingeschreven?

Ik moet mijn boeken nog bestellen
pi_71955964
Nouja, mij zouden ze in een snelle klas zetten. Niet springer, maar nog een jaar sneller dan de springers zeg maar.
Dus dat ik mijn audio visueel en animatie opleiding in 2 jaar kan doen ipv 4 jaar. Ze zouden daarover nog praten met docenten. Verder nooit wat van gehoord vandaar.
pi_71956344
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 18:18 schreef qbexy het volgende:
Nouja, mij zouden ze in een snelle klas zetten. Niet springer, maar nog een jaar sneller dan de springers zeg maar.
Dus dat ik mijn audio visueel en animatie opleiding in 2 jaar kan doen ipv 4 jaar. Ze zouden daarover nog praten met docenten. Verder nooit wat van gehoord vandaar.
Toch proberen om dan te bellen. Wellicht zit er binnenkort wel iemand.
pi_72153024
Ik ga in de springersklas, vorig jaar havo gehaald, dus mag ik hem in 3 jaar doen Maareum, ik ben benieuwd naar hoe je rooster er ongeveer uitziet, veel tijd aan het verkloten op school aan doelloze tussenuren ofzoiets? Hoeveel uren in een week? hoe laat gemiddeld weer naar huis? Iemand een idee?

& Hoe is de introductieweek verder? Ik las al dat jullie er niet allemaal zo enthousiast over zijn..

[ Bericht 2% gewijzigd door Tuttebel. op 25-08-2009 21:20:27 ]
pi_72159925
Beetje domme mensen daar aan de info desk oid. Krijg me vage mailtjes over mijn vragen die ik stel.

Maar ik ben zelf ook heel erg benieuwd hoe het rooster eruit ziet, ivm werk enzo. Ik zit iig ook in de springers, 1av3s ofzo
pi_72175746
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 21:11 schreef Tuttebel. het volgende:
Ik ga in de springersklas, vorig jaar havo gehaald, dus mag ik hem in 3 jaar doen Maareum, ik ben benieuwd naar hoe je rooster er ongeveer uitziet, veel tijd aan het verkloten op school aan doelloze tussenuren ofzoiets? Hoeveel uren in een week? hoe laat gemiddeld weer naar huis? Iemand een idee?

& Hoe is de introductieweek verder? Ik las al dat jullie er niet allemaal zo enthousiast over zijn..
Nope, je kan wel een paar tussenuren hebben. In mijn laatste rooster had ik dr 3. Was achter elkaar, maar wel te doen.

De reden waarom ik die introweek haat is omdat de info via trajectplanner gaat en daar kan ik nu dus niet meer bij.

Hoelaat naar huis.. uh ik heb wel 2x van half 9 tot 5 op school gezeten. Was ik rond kwart voor zes thuis. (fietsende)
  woensdag 26 augustus 2009 @ 17:18:42 #122
172280 oeroeboeroe
Grote Wijze Uil
pi_72176327
Ik heb op het GLU gezeten. En er is inderdaad niks van me terecht gekomen.
Het geluk is met de dommen.
pi_72225077
Pff, denk ik het even beter te krijgen dan elke dag half 5 op de havo.. Heb al oud-klasgenoten gesproken die naar het HBO zijn gegaan, zij hebben zelfs 1 dag in de week helemaal geen school, en zijn gemiddeld elke dag rond max 2 uur klaar.. Ik hoop echt dat je niet te veel op school zit, en lekker thuis kan werken..
pi_72225448
Ik hoop eigenlijk ook wel op een fijn rooster, met veel thuis werk oid. Ivm werk, kan ik mijn school werk gewoon lekker op werk doen, en toch verdienen
pi_72225675
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 11:37 schreef Tuttebel. het volgende:
Pff, denk ik het even beter te krijgen dan elke dag half 5 op de havo.. Heb al oud-klasgenoten gesproken die naar het HBO zijn gegaan, zij hebben zelfs 1 dag in de week helemaal geen school, en zijn gemiddeld elke dag rond max 2 uur klaar.. Ik hoop echt dat je niet te veel op school zit, en lekker thuis kan werken..
Het ligt er denk ik ook wel aan welke opleiding je doet.
Ik doe zelf Interactieve vormgeving. Dit was bijvoorbeeld mijn laatste rooster;

Maandag: Vrij
Dinsdag: Half 11 tot Half 4
Woensdag: Half 9 tot 5 uur
Donderdag: 10 voor half 10 tot 5 uur (met 3 tussenuren)
Vrijdag: Half 9 tot 10 voor 2.

Ik las net wel trouwens dat ze de middagpauze gaan splitsen.
Dus heb je of het 5e of het 6e uur pauze.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')