Welke keuzes heb je en welke moet je maken ?quote:
Ja ik heb precies dezelfde opdrachten hahaquote:Op vrijdag 20 maart 2009 18:07 schreef Crientj het volgende:
[..]
Welke keuzes heb je en welke moet je maken ?
Vorig jaar (!) had ik de keuze uit die postzegelontwerp, layout voor een website (verplicht, hoort bij Interactieve vormgeving), mediadanceplan (ofzoiets?) & storyboard over je favoriete ontbijt
Ik had de postzegels en de website ;o. Lekker makkelijk / simpel. En ze vonden het nog goed ook. ;o
Mja open dag komt niet meer dit jaar...quote:Op vrijdag 20 maart 2009 16:46 schreef raaavi het volgende:
er was pas een opendag.
kan je meer vinden dan op internet of waar dan ook.
moet je ook iets eerder checke voor je toekomstquote:Op vrijdag 20 maart 2009 21:41 schreef latexpiepbeestje het volgende:
[..]
Mja open dag komt niet meer dit jaar...
Elastische band tegen de honger?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 21:35 schreef raaavi het volgende:
[..]
Ja ik heb precies dezelfde opdrachten haha
ik ga Postzegels doen en Website,
Postzegels zie ik al helemaal voor me,
website moet ik nog ff kijken...
doosje?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 21:57 schreef Crientj het volgende:
Oef, vreselijk!
Ik heb die hele opdracht, uitgeprint en wel nog in mn map zitten.
Is zeer heilig en moet ook in mn portfolio komen.
*Kuch, hij ziet er niet uit alleen. (Groen/geel met lichtoranje)_!
En als dat doosje nou daadwerkelijk uitgewerkt zou worden; dan zouden al die anorexiameiden het wel willen denk ik.
Welke school organiseert er ook de enige twee open dagen die er komen vlak achter elkaarquote:Op vrijdag 20 maart 2009 21:42 schreef raaavi het volgende:
[..]
moet je ook iets eerder checke voor je toekomst
een populaire schoolquote:Op zaterdag 21 maart 2009 22:46 schreef latexpiepbeestje het volgende:
[..]
Welke school organiseert er ook de enige twee open dagen die er komen vlak achter elkaar
Oja hebben wij ook een paar x gehad van die tochtjes richting museaquote:Op maandag 23 maart 2009 11:28 schreef Crientj het volgende:
Whee. Morgen naar een museum in Den Haag. Saai ;o
Wie, wat waar ;oquote:Op woensdag 25 maart 2009 12:01 schreef raaavi het volgende:
1 van die docenten was wel een milf heur!
Welke 1 april grap?quote:Op woensdag 25 maart 2009 08:32 schreef Crientj het volgende:
Museum was saai trouwens. De treinrit van en naar Den Haag (Via Schiphol) was leuker.
Trouwens; die 1 april grap is behoorlijk lame bedacht
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |