Neuh, geen mannen hoor voor mij, als je je eigen soort vreet, das niet goed enzo; mijns inziens.quote:
Dus je bent ook nog een homohater.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 12:52 schreef telefoonsex het volgende:
[..]
Neuh, geen mannen hoor voor mij, als je je eigen soort vreet, das niet goed enzo; mijns inziens.
Zelfs god zag in dat het niet zonder vrouw kon en schiep....
Daten in het donker, veel leukerquote:Op dinsdag 13 januari 2009 12:53 schreef Deisyy het volgende:
Ik wil het overwegen, maar dan wel eerst een foto
and still in the closetquote:Op dinsdag 13 januari 2009 12:53 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Dus je bent ook nog een homohater.
Als je over de schepping gaat lullen wil ik me graag aansluiten bij de oproep van Copycat.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 12:52 schreef telefoonsex het volgende:
[..]
Neuh, geen mannen hoor voor mij, als je je eigen soort vreet, das niet goed enzo; mijns inziens.
Zelfs god zag in dat het niet zonder vrouw kon en schiep....
Nee geen hater lieverdquote:Op dinsdag 13 januari 2009 12:53 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Dus je bent ook nog een homohater.
Er zijn handzamer toestellen op de markt heur.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 12:53 schreef dieenebart het volgende:
Heb net geprobeerd om zo'n ouwe Nokia in m'n kont te stoppen, maar ik vind het maar nix, die telefoonsex.
Dat het past, ik zou het niet eens proberenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 12:53 schreef dieenebart het volgende:
Heb net geprobeerd om zo'n ouwe Nokia in m'n kont te stoppen, maar ik vind het maar nix, die telefoonsex.
Hoe oud dan? Was het al wel met trilfunctie?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 12:53 schreef dieenebart het volgende:
Ja, maar dan is de uitdaging een beetje weg, vind je zelf ook niet?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 12:55 schreef beequeen het volgende:
[..]
Er zijn handzamer toestellen op de markt heur.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |