Neuh, geen mannen hoor voor mij, als je je eigen soort vreet, das niet goed enzo; mijns inziens.quote:
Dus je bent ook nog een homohater.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 12:52 schreef telefoonsex het volgende:
[..]
Neuh, geen mannen hoor voor mij, als je je eigen soort vreet, das niet goed enzo; mijns inziens.
Zelfs god zag in dat het niet zonder vrouw kon en schiep....
Daten in het donker, veel leukerquote:Op dinsdag 13 januari 2009 12:53 schreef Deisyy het volgende:
Ik wil het overwegen, maar dan wel eerst een foto
and still in the closetquote:Op dinsdag 13 januari 2009 12:53 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Dus je bent ook nog een homohater.
Als je over de schepping gaat lullen wil ik me graag aansluiten bij de oproep van Copycat.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 12:52 schreef telefoonsex het volgende:
[..]
Neuh, geen mannen hoor voor mij, als je je eigen soort vreet, das niet goed enzo; mijns inziens.
Nee geen hater lieverdquote:Op dinsdag 13 januari 2009 12:53 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Dus je bent ook nog een homohater.
Er zijn handzamer toestellen op de markt heur.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 12:53 schreef dieenebart het volgende:
Heb net geprobeerd om zo'n ouwe Nokia in m'n kont te stoppen, maar ik vind het maar nix, die telefoonsex.
Dat het past, ik zou het niet eens proberenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 12:53 schreef dieenebart het volgende:
Heb net geprobeerd om zo'n ouwe Nokia in m'n kont te stoppen, maar ik vind het maar nix, die telefoonsex.
Hoe oud dan? Was het al wel met trilfunctie?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 12:53 schreef dieenebart het volgende:
Ja, maar dan is de uitdaging een beetje weg, vind je zelf ook niet?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 12:55 schreef beequeen het volgende:
[..]
Er zijn handzamer toestellen op de markt heur.
telefoonsex zegt al genoeg, hij is er nog niet overheen.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 12:46 schreef debuurvrouw het volgende:
* debuurvrouw Gelijk para is
wie is dat nou weer?!
Aartslelijk ook nog eens.quote:
Ik zie graag waar ik me bezig benquote:Op dinsdag 13 januari 2009 12:54 schreef telefoonsex het volgende:
[..]
Daten in het donker, veel leuker
Je wil ook teveel ineens.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 12:53 schreef dieenebart het volgende:
Tis zo'n heel oud model, inderdaad met trilfunctie maar die is al twee jaar geleden gestopt met werken.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 12:55 schreef Gert het volgende:
[..]
Hoe oud dan? Was het al wel met trilfunctie?
Ik zou het niet weten, nooit geprobeerd. En wat Gert zegt.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 12:55 schreef dieenebart het volgende:
Ja, maar dan is de uitdaging een beetje weg, vind je zelf ook niet?
Of met de antenne.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 12:56 schreef CarOnline het volgende:
Je wil ook teveel ineens.
Begin eerst eens met de toetsjes ofzo.
Dank jequote:Op dinsdag 13 januari 2009 12:56 schreef Copycat het volgende:
[..]
Aartslelijk ook nog eens.
Dan mot je helemaal opzouten. Hier is alleen ruimte voor beautiful people.
Of de oplader.quote:
Of een telefooncel. Dat is echt retro. hihi, ik zei reet.quote:
Whehe je zei poep.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 12:59 schreef telefoonsex het volgende:
Beautyfull poeple, is zo'n gaaf liedje
Hangt ervan af wie 't zingtquote:Op dinsdag 13 januari 2009 12:59 schreef telefoonsex het volgende:
Beautyfull people, is zo'n gaaf liedje
Dat nummer ken ik niet. Gelukkig.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 12:59 schreef telefoonsex het volgende:
Beautyfull poeple, is zo'n gaaf liedje
Dat klopt. Maar dat kan je aan de hand van die foto niet zien.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 13:01 schreef telefoonsex het volgende:
copycat, ik heb je foto net bekeken, en tja jij bent echt mooi
Tering, jullie hebben echt allemaal goeie ideeën!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 12:58 schreef Copycat het volgende:
[..]
Of een telefooncel. Dat is echt retro. hihi, ik zei reet.
kneusquote:Op dinsdag 13 januari 2009 13:01 schreef telefoonsex het volgende:
copycat, ik heb je foto net bekeken, en tja jij bent echt mooi
fotosex kan dat ook??quote:Op dinsdag 13 januari 2009 13:02 schreef dieenebart het volgende:
[..]
kneus![]()
Stop die foto in je kont dan!
Ik wil niet in de kont van telefoonsex (SEKS!!!!) zitten.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 13:02 schreef dieenebart het volgende:
kneus![]()
Stop die foto in je kont dan!
Ohw, bij jou niet? verdommequote:Op dinsdag 13 januari 2009 13:02 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat klopt. Maar dat kan je aan de hand van die foto niet zien.
Even een misverstand uit de wereld helpen... om de verveling tegen te gaan gebruikte god 1/1000e deel van de superieure man, slechts 1 ribje, om er een vrouw van te maken.. en krijg je er ooit dankbaarheid voor terug? Nimmer, die mokkels zijn allemaal verwende krengen!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 12:52 schreef telefoonsex het volgende:
[..]
wow, en dat voor oudere vrouwquote:Op dinsdag 13 januari 2009 13:02 schreef beequeen het volgende:
Schrijf eerst haar naam goed en begin dan met slijmen. Vuige fobogluurdert.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |