Zo, goedemorgen mr. Hyde.quote:
Bijna net zo moeilijk als,,, schrijven.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:10 schreef Aagjekat het volgende:
pffffffffffff.heb ik gezegd ..dilemma met de garage ..moeilijk he..lezen.
ga maar weer wat anders doen,,
Sjeesus, mensen kunnen echt niets meer hebben, lijkt het wel. Uit jouw post las ik dat je in dubio zat welke auto eerst naar de garage moest. Kun je meteen beginnen te bitchen met 'lezen is moeilijk' maar dan moet je niet raar opkijken wanneer ik terugbitch.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:15 schreef Aagjekat het volgende:
wie een hond wil slaan, vindt altijd wel een stok..
veel plezier hier op fok...de groeten
Ik denk dat aagjekat jou niet zo mot, en dat ze je goed te grazen wil gaan nemen!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:19 schreef Copycat het volgende:
[..]
Sjeesus, mensen kunnen echt niets meer hebben, lijkt het wel. Uit jouw post las ik dat je in dubio zat welke auto eerst naar de garage moest. Kun je meteen beginnen te bitchen met 'lezen is moeilijk' maar dan moet je niet raar opkijken wanneer ik terugbitch.
Adem in en adem uit. En de groeten terug.
Geen aanspraak die rechtstreeks op je beeldscherm kan kijken?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:07 schreef Noek het volgende:
[..]
Zo, goedemorgen mr. Hyde.![]()
Hier ook weer aanspraak. Gratis op te halen trouwens.
Sorry.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:26 schreef Gert het volgende:
En bedankt hè Cc, met dat ziekelijke gesneer altijd.
sssst man!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:28 schreef Gert het volgende:
[..]
Geen aanspraak die rechtstreeks op je beeldscherm kan kijken?
Kom op, post nog eens wat, je durft 't.
Kut. Ik duik nu onder.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:28 schreef versabommie het volgende:
Ik denk dat aagjekat jou niet zo mot, en dat ze je goed te grazen wil gaan nemen!
Maar ik bemoei me er niet verder mee, anders zou het wel stoken lijken!
Frigide dankzij CarO.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:33 schreef Noek het volgende:
Nee, ik. Maar nu snap ik je niet en daarom kom ik nooit meer.
Doei!
Cool!quote:
Deisyy ik had nog een hele verhandeling voor je opgeschreven, maar t was de sluitpost van dat topic, dus weet niet of je 't gelezen had.quote:
ikke niet! Noek! Die komt niet meer. Door jou.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:36 schreef CarOnline het volgende:
Nu ben jij frigide dankzij mij?
Cool!
Oh! Jij! Jij! Jij! Krijg een pony!!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:33 schreef Noek het volgende:
[..]
Nee, ik. Maar nu snap ik je niet en daarom kom ik nooit meer.
Doei!
Nou ja, niet minder cool dus!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:37 schreef Copycat het volgende:
[..]
ikke niet! Noek! Die komt niet meer. Door jou.
Maar die kou hier trekt misschien wel op naar mijn kruis en dan ben ik ook een ijskast, de rest van mijn levenquote:
Doe niet zo naar, poes.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:38 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Oh! Jij! Jij! Jij! Krijg een pony!!
[ afbeelding ]
Oh noes!quote:
Dan ga ik ook écht!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:41 schreef Gert het volgende:
[..]
Oh noes!![]()
Nu vind er ook niets meer aan hier.![]()
Dag.
Kee.. effe een uurtje wat doen voor de lunch dan maar.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:41 schreef Noek het volgende:
[..]
Dan ga ik ook écht!![]()
Als jij ook niet meer komt.
Jawel. Klopt!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:35 schreef LekkerSimpel het volgende:
mogguhhh
Wat ook wel gemakkelijk is als je koffie wilt drinken, om koffie in het filter te doen...
Ik ga mee!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:43 schreef Gert het volgende:
[..]
Kee.. effe een uurtje wat doen voor de lunch dan maar.
Wat is nog het nut van hier posten als iedereen er zomaar mee stopt.quote:
Ik heb het net gelezen, ben niet zo'n teruglezert! Wat liefquote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:35 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Deisyy ik had nog een hele verhandeling voor je opgeschreven, maar t was de sluitpost van dat topic, dus weet niet of je 't gelezen had.
Maar het was een en al medeleven met je hoor![]()
Ja maar het blijft gewoon onhandig!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb het net gelezen, ben niet zo'n teruglezert! Wat lief![]()
Dan heb jij het aardig zwaar gehad, gelukkig zijn mijn kinderen al groter en verplicht hun steentje bij te dragen![]()
Heb je je zieke kinderen toch naar school gestuurd??quote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:45 schreef CarOnline het volgende:
Ahhhhh eindelijk het rijk voor mij alleen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |