Dat kon ik juist weer wel van haar waarderen jaquote:Op zaterdag 17 januari 2009 21:37 schreef BVO het volgende:
Het valt mij wee rtegen dat zij jou tegenvalt. Ik vond d'r juist wel relaxed. Bij die indianen ook de enige met een reactie van "
![]()
".
Dat zie je ook wel aan haar dan inderdaad.quote:Er hebben een aantal mensen op het auditiekruis gestaan waarvan ik direct rode vlekken in m'n nek kreeg. Auditanten die bij mij de gaapziekte opriepen. En nee, ik vond dat niet grappig. Les Indiennes (afl.1): iedereen lag dubbel, ik vond ’t vooral heel lang duren. Ik hou van talent, ik hou minder van grappenmakers. Ook in aflevering 2 zal je wellicht zien dat ik af en toe zeer verveeld achter mijn desk zit. Kom op zeg, word ’s volwassen (zeg ik met mijn 22 jaar, jongens van boven de 18 die een liedje van – ahum – Pokémon doen. Nee, doe mij dan Harry maar.
Maar dát geldt ook voor Gordon.quote:Op maandag 26 januari 2009 08:23 schreef dronkeykong het volgende:
Die opmerkingen ook van haar af en toe, probeert grappig over te komen maar is het totaal niet.
Pardon? Ik vind het echt een gek lelijk hoofdquote:Op zaterdag 31 januari 2009 11:57 schreef Lastpost het volgende:
Ach het oog wil ook wat.
Verder heeft ze inderdaad niets toe te voegen.
Dat kan ook natuurlijk, heb weinig met die perfecte modelletjes in ieder geval.quote:
jacqueline is wel heel leuk, maar om haar nou echt superknap te noemen gaat mij zelfs te verquote:Op zaterdag 31 januari 2009 14:33 schreef Lastpost het volgende:
Ik vind t een leuk wijf.
Net als die zangeres van Krezip, die ook al bij weinigen in de smaak valt.
Ja echt hequote:Op maandag 26 januari 2009 22:38 schreef Desmonkey het volgende:
Ik vind haar ook chagrijnig overkomen en er komt ook niet echt iets geconstrueerd uit haar, eerder tegenstrijdig: eerst zegt ze NEE en dan binnen een paar tellen toch maar JA zonder enig uitleg. Zelfs uit Gordon's mond komt nog iets zinnigs uit
Als mentalcoach is ze totaal ongeschikt. Probeerde de tjakka way om Melissa moed in te praten. Had niet de indruk dat het geholpen heeft.quote:Op zondag 22 februari 2009 03:47 schreef Martijn_fijn het volgende:
Een verfrissend gezicht tussen die drie oude knarren. In het begin leek ze nog een beetje te meegaand met die andere drie, maar dat wordt steeds minder, naar mijn idee.
Heb je de TT wel gelezen?quote:Op zondag 22 februari 2009 03:58 schreef KbenHetZat het volgende:
[..]
Als mentalcoach is ze totaal ongeschikt. Probeerde de tjakka way om Melissa moed in te praten. Had niet de indruk dat het geholpen heeft.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |