Via studentenwoningweb.nl.. Heeel lang wachten.. Elke week reageren.. En nu eindelijk welquote:Op maandag 12 januari 2009 21:20 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
jeej je hebt iets gevonden? ik weet nog dat je vorig jaar al een beetje op zoek was...hoe heb je het gevonden?
Omdat ze ziekjes zijn.quote:Op maandag 12 januari 2009 21:21 schreef Adothehague het volgende:
Waarom gaan sommigen nu al slapen?
Hmm ik ben opgegeven voor anti-kraak en ik moet nog een aantal maandjes wachtenquote:Op maandag 12 januari 2009 21:21 schreef P.F het volgende:
[..]
Via studentenwoningweb.nl.. Heeel lang wachten.. Elke week reageren.. En nu eindelijk wel
Ik ben niet hipquote:Op maandag 12 januari 2009 21:01 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Wat is dat nou voor een dom gedoe? Elke hippe meid heeft tegenwoordig Hyves.
Hup, hup, registreren jij. Dan kun je allemaal geheime foto's van Greys zien!
.
Iets van Geert Mak misschien? Die schijnt wel toegankelijk te schrijven. Geloof dat de eeuw van mijn vader inderdaad over die periode gaat, maar kan ook zijn dat het In Europa was.quote:Op maandag 12 januari 2009 21:02 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
![]()
![]()
Nou kijk ik bemerkt dat ik niet zoveel weet over de oorlog dus wil die kennis bijspijkeren vandaar. Maar om nou direct Mein Kampf te kopen gaat ook wat ver
Zo erg is het toch nietquote:Op maandag 12 januari 2009 21:49 schreef progje het volgende:
tering jullie zijn echt niet bij te houden
Heb je hier al gekeken: Slank-meeting: welkom in restaurant de Greyse Muis!quote:Op maandag 12 januari 2009 21:53 schreef Beessie-Jen het volgende:
haaaaaiben weer terug van trainen, nu project catwalk kijken en daarna ANTM (video)
en ik heb treeeeekkkkk en ga zo nog ff wat lekkers eten, vanaf morgen doe ik weer gezond
en mijn hyves was druk vandaag
was net onderwegquote:Op maandag 12 januari 2009 21:55 schreef P.F het volgende:
[..]
Heb je hier al gekeken: Slank-meeting: welkom in restaurant de Greyse Muis!?!
Wanneer?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |