abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_64957366
Na eerst de weerstand thee van zonnatura te hebben gedronken had ik vorige week de AH thee geprobeerd uit nieuwsgierigheid of het AH merk aan zonnatura kan tippen. In eerste instantie dacht ik van..." Volgens mij is het AH merk een grote flop", maar na het eerste kopje gedronken te hebben kwam ik al snel tot de conclusie dat het een stuk sterker en lekkerder smaakt, dus voor mij een betere thee is.

Er zit achinacea en kamille in de thee dat een positieve uitwerking op de weerstand zou moeten hebben. Actimel en yakult plus de rest van die zuivelproducten hebben bar weinig effect hier. Nu na ongeveer 2 weken deze thee te hebben gedronken lijkt mijn verkoudheid helemaal weg getrokken te zijn ( eerst 1 week zonnature en daarna 1 week AH) . Heb sinds het begin van de herfst problemen gehad met hoesten en verstopte neus en wonderbaarlijk is het verdwenen nu. Vraag me dan wel in zekere zin af of het aan de thee ligt of aan iets anders maar als de verkoudheid en de energie na 4 maanden ineens toeneemt denk ik vanzelf dat het aan de thee zou kunnen liggen.

De smaak van de thee is te vergelijken met dat ene sterke citroenpoeder-drankje tegen griep dat bij de apotheek te krijgen is, ondanks dat er geen citroen-extracten inzitten alsnog de citroensmaak. De thee smaakt erna maar is dan wel een stuk milder.

Andere Ah varianten zijn: Concentratie, Energie, Goedenacht, Ideaal gewicht, Luchtwegen, Multivitamine, Ontspanning, Stoelgang en Vitamine C. ( niet allemaal te verkrijgen in het filiaal in mijn woonplaats)

Kortom: Een lekkere thee om van te genieten plus als voordeel een positieve uitwerking op de gezondheid. Thee moet afgewisseld gedronken worden volgens de verpakking, dus de hele dag weerstand thee drinken valt niet aan te raden. Brandnetel thee, kamille thee, groene thee, ontspanningsthee en andere thee tussendoor is dan aan te raden.
Genieten is toegestaan!!!
pi_64957796
Zonder thee was die verkoudheid na 2 weken ook wel weggeweest hoor
pi_64957965
quote:
Op maandag 12 januari 2009 17:52 schreef Repeat het volgende:
Zonder thee was die verkoudheid na 2 weken ook wel weggeweest hoor
Weet ik niet zeker, denk dat de extracten in die thee sneller werken dan een zuivel-product. Maar goed, zoals ik al schreef, het kan ook ergens anders aanliggen. Dat ik denk dat het werkt misschien wel en vervolgens dat het ook werkt door de gedachte dat het werkt. Kruiden die dan uitwerking hebben op het lichaam lijkt me dan zeker mogelijk.

Overdreven review misschien maar wist het niet anders te brengen, en dan ook een pizza review die ook als onzinnig gezien kan worden.
  maandag 12 januari 2009 @ 18:48:55 #4
44649 beelz
Maar dat is het punt niet
pi_64959464
Ow die thee werkt ook heel goed tegen griep... Als je deze thee drinkt als je griep hebt dan ben je er na een week van af... neem je niets tegen griep dan heb je een week griep.
Besef Regulier!
Trouble spelling diarrhoea? There's always the Ronseal standby of 'dire-rear'.
pi_64959595
quote:
Op maandag 12 januari 2009 18:48 schreef beelz het volgende:
Ow die thee werkt ook heel goed tegen griep... Als je deze thee drinkt als je griep hebt dan ben je er na een week van af... neem je niets tegen griep dan heb je een week griep.
Een griep van 1 week is dan wat anders dan een chronische verkoudheid van 4 maanden
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')