nou de afgelopen twee dagen heeft ie toch even verplichte rust gehadquote:Op maandag 12 januari 2009 16:59 schreef beequeen het volgende:
[..]
Tong80 is en blijft onverslaanbaar.
Dat ze open zijn zolang ik erzijn en dán slaap ik dus zonder mij zijn ze niet meer leukquote:
quote:Op maandag 12 januari 2009 17:00 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Dat ze open zijn zolang ik erzijn en dán slaap ik dus zonder mij zijn ze niet meer leuktadaaa
Dat was toch een hele korte ban? Volgens mij maar een paar uur.quote:Op maandag 12 januari 2009 17:00 schreef Klonk het volgende:
nou de afgelopen twee dagen heeft ie toch even verplichte rust gehad
quote:BOEKAREST - Een belspelmeisje is ontslagen omdat ze op televisie volledig door het lint is gegaan. Ze kon er niet meer tegen dat er maar niemand belde om in de uitzending te komen...
De Roemeense presentatrice is nu door haar bazen de laan uitgestuurd vanwege haar agressieve uitbarsting, die in december live op de televisie te zien was.
'Bel me nu!'
Het was Adela Lupse allemaal te veel geworden. Ze deed haar stinkende best maar niemand wilde haar bellen. Eerst reageerde ze haar woede af op een telefoontoestel maar daarna kregen de kijkers de volle laag.
Ze riep de kijkers letterlijk luid op om te bellen. "Ik wil dat de telefoon nu rinkelt. Nu! Bel me nu!", schreeuwde ze.
'Slechte dag'
Het belspelmeisje moet na drie jaar op zoek naar een nieuwe baan. "Misschien heb ik wel een beetje overdreven maar ik wilde dat de kijkers belden. Ik had gewoon een slechte dag."
Ook voor de zender krijgt de woedeaanval nog een staartje. Die kreeg namelijk een boete opgelegd en mag het belspelletje niet meer uitzenden vóór tien uur 's avonds. Dan liggen kinderen namelijk nog niet te slapen...
Die komt wel weer aan de bak.quote:Op maandag 12 januari 2009 17:09 schreef beequeen het volgende:
OMG, was dat misschien ook op maandag?
[..]
Haar truitje zat ook niet lekkerquote:Op maandag 12 januari 2009 17:09 schreef beequeen het volgende:
[..]
straks op de groep krijg je weer happie happiequote:Op maandag 12 januari 2009 17:08 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik net zo een eitje gemaakt![]()
en nu heb ik weer honger
Zal ik jou eens op de groep van de wasmachine aansluitenquote:Op maandag 12 januari 2009 17:14 schreef Klonk het volgende:
[..]
straks op de groep krijg je weer happie happie
ljikt me lekkerquote:Op maandag 12 januari 2009 17:15 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Zal ik jou eens op de groep van de wasmachine aansluiten
En maar centrifugeren.quote:
"BEL ME NÚ VERDOMME!!" En ondertussen die hoorn de hele tijd van de haak.quote:Op maandag 12 januari 2009 17:09 schreef beequeen het volgende:
[..]
dat gedraai aan mijn tepels lijkt me dan weer minder lekkerquote:
Gelukkig maar, aangezien je niet wist wat RLS was.quote:Op maandag 12 januari 2009 17:19 schreef Jian het volgende:
Relaxed topic wel, dacht eerst dat het over RLS ging, maar da's maar een side-kick hier![]()
Ik leer snelquote:Op maandag 12 januari 2009 17:20 schreef Copycat het volgende:
[..]
Gelukkig maar, aangezien je niet wist wat RLS was.
Ik had het over Dribbel.quote:Op maandag 12 januari 2009 17:25 schreef Jian het volgende:
[..]
Kijk, da's nou vriendelijk, een beetje enthousiasme voor een groentje, daar hou ik van
je mag het hier ook neerzetten, we geven je wel adviesquote:Op maandag 12 januari 2009 17:28 schreef Dribbel_ het volgende:
Mijn leven is ook een soap nu een beetjemisschien moet ik maar in R&P gaan zitten
Ik weet neit of het wel zo'n goed idee is dat hier op internet neer te smijtenquote:Op maandag 12 januari 2009 17:29 schreef blomst het volgende:
[..]
je mag het hier ook neerzetten, we geven je wel advies
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |