quote:Op maandag 12 januari 2009 19:30 schreef Soury het volgende:
[ afbeelding ]
We hebben een beller !!!!!!!!!!!
Nee dit is puur om ons een beetje centraal te houden. Das makkelijker voor de mod's. En zo gaan we niet zwerven in andere topics. Dat was nl. het gevaar. Sommige treden wel buiten maar zelden.quote:Op maandag 12 januari 2009 19:31 schreef Dribbel_ het volgende:
Zit er nou nog een gedachte achter dit topic of totaal niet ?
Hooligans !!! Ooi Sherlock al iets gevondenquote:Op maandag 12 januari 2009 19:35 schreef debuurvrouw het volgende:
Zo had ik dat nog nooit bekeken!![]()
Ben bang dat je gelijk hebt though
Soort digitale halsband heb je gekregenquote:Op maandag 12 januari 2009 19:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee dit is puur om ons een beetje centraal te houden. Das makkelijker voor de mod's. En zo gaan we niet zwerven in andere topics. Dat was nl. het gevaar. Sommige treden wel buiten maar zelden.
Ja ze zien ons liever niet in andere topics op fok.quote:Op maandag 12 januari 2009 19:38 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Soort digitale halsband heb je gekregen
quote:Op maandag 12 januari 2009 19:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee dit is puur om ons een beetje centraal te houden. Das makkelijker voor de mod's. En zo gaan we niet zwerven in andere topics. Dat was nl. het gevaar. Sommige treden wel buiten maar zelden.
Mooi roodquote:Op maandag 12 januari 2009 19:39 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Voor het douchen nog even een foto van een plukje nieuw haar maken, anders is het weer nat enzo....
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Weet ik veel vraag het shequote:Op maandag 12 januari 2009 19:41 schreef Robbiev85 het volgende:
vraagje, is de officiele lijst er al van donateurs van de actie van SHE?
Misschien ff in de koffieSC vragen?quote:Op maandag 12 januari 2009 19:41 schreef Robbiev85 het volgende:
vraagje, is de officiele lijst er al van donateurs van de actie van SHE?
Dat wil ze nou net niet horen.quote:
quote:Op maandag 12 januari 2009 19:43 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat wil ze nou net niet horen.
Evening.
quote:Op maandag 12 januari 2009 19:39 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Voor het douchen nog even een foto van een plukje nieuw haar maken, anders is het weer nat enzo....
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Echt waar nee???quote:
Yep, roetvrij. Vitrage gewassen dus het ruikt ook weer fris en fruitig.quote:Op maandag 12 januari 2009 19:45 schreef Soury het volgende:
Juist.. Roetvrij BQ .. Hoe vond je me paint
Viel best mee toch?quote:Op maandag 12 januari 2009 19:47 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je paint was kut, net als jullie commentaar die nacht.![]()
LDB !!!!!!!!!!!! Ik ben juist blij. Ik heb doordat ik niet zo erg netjes ben highlights (schrijf je dat zo) Dus sommige plukken zijn donkerderderquote:Op maandag 12 januari 2009 19:46 schreef Coos het volgende:
Heb jij die grijze plekken er al uit Soury?
Ik zie geen verschil Liesquote:
Was ook. Ik doel meer op die lamzak van een LS.quote:
Post die andere dan ook nog even om het eea te vergelijken.quote:
Hihihi.. Er werden steeds meer dingen bij verzonnen.. Maar sersieus brand is kut. Maar de manier waarop je er mee binnenviel was best wel een beetje gappigquote:Op maandag 12 januari 2009 19:47 schreef beequeen het volgende:
[..]
Yep, roetvrij. Vitrage gewassen dus het ruikt ook weer fris en fruitig.
Je paint was kut, net als jullie commentaar die nacht.![]()
Kut, er is iets met mijn muis. Batterijen leeg misschien? FF checken, brb.
errug is dat hé......quote:Op maandag 12 januari 2009 19:29 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]FANN
![]()
Ik dacht precies het zelfde.
Ben heul niet nieuwsgierig
Lijkt me een lekker dingquote:Op maandag 12 januari 2009 19:54 schreef Copycat het volgende:
Zal onze nieuwe vriend nog langskomen?
Daarom, no hard feelings. Achteraf is het allemaal meegevallen maar op zo'n moment schrik je je rot.quote:Op maandag 12 januari 2009 19:53 schreef Soury het volgende:
Hihihi.. Er werden steeds meer dingen bij verzonnen.. Maar sersieus brand is kut. Maar de manier waarop je er mee binnenviel was best wel een beetje gappig
Misschien heeft ie wel alleen een nieuw ip adres computer op z'n werk.quote:Op maandag 12 januari 2009 19:54 schreef Copycat het volgende:
Zal onze nieuwe vriend nog langskomen?
Herkenbaarquote:Op maandag 12 januari 2009 19:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja ze zien ons liever niet in andere topics op fok.
quote:
Dat van die edit? Dat stond volgens mij helemaal los van. Helemaal geen connectie gelegd. Ik ben echt zo slecht in dat soort dingen.quote:
Dus kom jij ook hier om het nog ff erger te makenquote:
Lamzak?quote:Op maandag 12 januari 2009 19:51 schreef beequeen het volgende:
[..]
Was ook. Ik doel meer op die lamzak van een LS.![]()
Eet smakelijk.
Ik heb verkeringquote:Op maandag 12 januari 2009 19:57 schreef beequeen het volgende:
Wie zal dat nou geweest zijn Cc?
Muis toch. Op zoek naar verkering?![]()
Goed werk inspecteur!quote:Op maandag 12 januari 2009 19:59 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Lamzak?
Dat noem ik stank voor dank. Ik hielp je alleen maar een te donkere foto een beetje bij te lichten
[ afbeelding ]
Ik heb ook niet geklikt. Stak op dat moment een Lucifer aan om mijn peuk op te steken.quote:Op maandag 12 januari 2009 19:58 schreef Copycat het volgende:
Dat van die edit? Dat stond volgens mij helemaal los van. Helemaal geen connectie gelegd. Ik ben echt zo slecht in dat soort dingen.
Komt ie weer aan. Mén, ga je buurvrouw neuken ofzo. Nog even en ik hou mijn mond echt niet meer.quote:Op maandag 12 januari 2009 19:59 schreef LekkerSimpel het volgende:
Lamzak?
Dat noem ik stank voor dank. Ik hielp je alleen maar een te donkere foto een beetje bij te lichten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |