quote:Op maandag 12 januari 2009 19:30 schreef Soury het volgende:
[ afbeelding ]
We hebben een beller !!!!!!!!!!!
Nee dit is puur om ons een beetje centraal te houden. Das makkelijker voor de mod's. En zo gaan we niet zwerven in andere topics. Dat was nl. het gevaar. Sommige treden wel buiten maar zelden.quote:Op maandag 12 januari 2009 19:31 schreef Dribbel_ het volgende:
Zit er nou nog een gedachte achter dit topic of totaal niet ?
Hooligans !!! Ooi Sherlock al iets gevondenquote:Op maandag 12 januari 2009 19:35 schreef debuurvrouw het volgende:
Zo had ik dat nog nooit bekeken!![]()
Ben bang dat je gelijk hebt though
Soort digitale halsband heb je gekregenquote:Op maandag 12 januari 2009 19:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee dit is puur om ons een beetje centraal te houden. Das makkelijker voor de mod's. En zo gaan we niet zwerven in andere topics. Dat was nl. het gevaar. Sommige treden wel buiten maar zelden.
Ja ze zien ons liever niet in andere topics op fok.quote:Op maandag 12 januari 2009 19:38 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Soort digitale halsband heb je gekregen
quote:Op maandag 12 januari 2009 19:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee dit is puur om ons een beetje centraal te houden. Das makkelijker voor de mod's. En zo gaan we niet zwerven in andere topics. Dat was nl. het gevaar. Sommige treden wel buiten maar zelden.
Mooi roodquote:Op maandag 12 januari 2009 19:39 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Voor het douchen nog even een foto van een plukje nieuw haar maken, anders is het weer nat enzo....
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Weet ik veel vraag het shequote:Op maandag 12 januari 2009 19:41 schreef Robbiev85 het volgende:
vraagje, is de officiele lijst er al van donateurs van de actie van SHE?
Misschien ff in de koffieSC vragen?quote:Op maandag 12 januari 2009 19:41 schreef Robbiev85 het volgende:
vraagje, is de officiele lijst er al van donateurs van de actie van SHE?
Dat wil ze nou net niet horen.quote:
quote:Op maandag 12 januari 2009 19:43 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat wil ze nou net niet horen.
Evening.
quote:Op maandag 12 januari 2009 19:39 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Voor het douchen nog even een foto van een plukje nieuw haar maken, anders is het weer nat enzo....
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Echt waar nee???quote:
Yep, roetvrij. Vitrage gewassen dus het ruikt ook weer fris en fruitig.quote:Op maandag 12 januari 2009 19:45 schreef Soury het volgende:
Juist.. Roetvrij BQ .. Hoe vond je me paint
Viel best mee toch?quote:Op maandag 12 januari 2009 19:47 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je paint was kut, net als jullie commentaar die nacht.![]()
LDB !!!!!!!!!!!! Ik ben juist blij. Ik heb doordat ik niet zo erg netjes ben highlights (schrijf je dat zo) Dus sommige plukken zijn donkerderderquote:Op maandag 12 januari 2009 19:46 schreef Coos het volgende:
Heb jij die grijze plekken er al uit Soury?
Ik zie geen verschil Liesquote:
Was ook. Ik doel meer op die lamzak van een LS.quote:
Post die andere dan ook nog even om het eea te vergelijken.quote:
Hihihi.. Er werden steeds meer dingen bij verzonnen.. Maar sersieus brand is kut. Maar de manier waarop je er mee binnenviel was best wel een beetje gappigquote:Op maandag 12 januari 2009 19:47 schreef beequeen het volgende:
[..]
Yep, roetvrij. Vitrage gewassen dus het ruikt ook weer fris en fruitig.
Je paint was kut, net als jullie commentaar die nacht.![]()
Kut, er is iets met mijn muis. Batterijen leeg misschien? FF checken, brb.
errug is dat hé......quote:Op maandag 12 januari 2009 19:29 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]FANN
![]()
Ik dacht precies het zelfde.
Ben heul niet nieuwsgierig
Lijkt me een lekker dingquote:Op maandag 12 januari 2009 19:54 schreef Copycat het volgende:
Zal onze nieuwe vriend nog langskomen?
Daarom, no hard feelings. Achteraf is het allemaal meegevallen maar op zo'n moment schrik je je rot.quote:Op maandag 12 januari 2009 19:53 schreef Soury het volgende:
Hihihi.. Er werden steeds meer dingen bij verzonnen.. Maar sersieus brand is kut. Maar de manier waarop je er mee binnenviel was best wel een beetje gappig
Misschien heeft ie wel alleen een nieuw ip adres computer op z'n werk.quote:Op maandag 12 januari 2009 19:54 schreef Copycat het volgende:
Zal onze nieuwe vriend nog langskomen?
Herkenbaarquote:Op maandag 12 januari 2009 19:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja ze zien ons liever niet in andere topics op fok.
quote:
Dat van die edit? Dat stond volgens mij helemaal los van. Helemaal geen connectie gelegd. Ik ben echt zo slecht in dat soort dingen.quote:
Dus kom jij ook hier om het nog ff erger te makenquote:
Lamzak?quote:Op maandag 12 januari 2009 19:51 schreef beequeen het volgende:
[..]
Was ook. Ik doel meer op die lamzak van een LS.![]()
Eet smakelijk.
Ik heb verkeringquote:Op maandag 12 januari 2009 19:57 schreef beequeen het volgende:
Wie zal dat nou geweest zijn Cc?
Muis toch. Op zoek naar verkering?![]()
Goed werk inspecteur!quote:Op maandag 12 januari 2009 19:59 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Lamzak?
Dat noem ik stank voor dank. Ik hielp je alleen maar een te donkere foto een beetje bij te lichten
[ afbeelding ]
Ik heb ook niet geklikt. Stak op dat moment een Lucifer aan om mijn peuk op te steken.quote:Op maandag 12 januari 2009 19:58 schreef Copycat het volgende:
Dat van die edit? Dat stond volgens mij helemaal los van. Helemaal geen connectie gelegd. Ik ben echt zo slecht in dat soort dingen.
Komt ie weer aan. Mén, ga je buurvrouw neuken ofzo. Nog even en ik hou mijn mond echt niet meer.quote:Op maandag 12 januari 2009 19:59 schreef LekkerSimpel het volgende:
Lamzak?
Dat noem ik stank voor dank. Ik hielp je alleen maar een te donkere foto een beetje bij te lichten
Ik heb wel geklikt maar snel weer naar mijn safe button zeer cool spreadsheet geklikt. Tieten enzo.quote:Op maandag 12 januari 2009 20:00 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik heb ook niet geklikt. Stak op dat moment een Lucifer aan om mijn peuk op te steken.
Bekende tieten?quote:Op maandag 12 januari 2009 20:03 schreef Soury het volgende:
Ik heb wel geklikt maar snel weer naar mijn safe button zeer cool spreadsheet geklikt. Tieten enzo.
Pff ik ben gestuurd om jullie in de gaten te houdenquote:Op maandag 12 januari 2009 19:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Dus kom jij ook hier om het nog ff erger te maken
Volgens mij klik jij overal op behalve op YT-jes.quote:Op maandag 12 januari 2009 20:03 schreef Soury het volgende:
Ik heb wel geklikt maar snel weer naar mijn safe button zeer cool spreadsheet geklikt. Tieten enzo.
Praten ze weer tegen je, die vervelende stemmen in je hoofd?quote:Op maandag 12 januari 2009 20:05 schreef Dribbel_ het volgende:
Pff ik ben gestuurd om jullie in de gaten te houdenDus ik zou maar op je woorden letten
Daarvoor was ik te snel pleite. Dat wil ik niet op mijn werkquote:
Oooooohw vertel, vertel!quote:Op maandag 12 januari 2009 20:02 schreef beequeen het volgende:
[..]
Komt ie weer aan. Mén, ga je buurvrouw neuken ofzo. Nog even en ik hou mijn mond echt niet meer.
Jaquote:Op maandag 12 januari 2009 20:06 schreef Copycat het volgende:
[..]
Praten ze weer tegen je, die vervelende stemmen in je hoofd?
Met zo'n opmerking in je bericht vraag je er toch ook om, zie die smiley erbij.quote:Op maandag 12 januari 2009 20:02 schreef beequeen het volgende:
[..]
Komt ie weer aan. Mén, ga je buurvrouw neuken ofzo. Nog even en ik hou mijn mond echt niet meer.
quote:Op zondag 11 januari 2009 20:40 schreef beequeen het volgende:
De brandweer op mijn dak, cap van mijn overbuuf ( zus dus) Ik ben nog steeds van de leg dus sorry voor de interruptie. Die wiite vlek bij de voordeur ben ik in ochtendjas. Ben ik even blij dat ze geen close-up genomen heeft.![]()
[ afbeelding ]
Ja drom. Ik dacht nog heel even het is je verkering. Maar nee toch?quote:
Neem je nog wel je medicijnen op tijd?quote:
Viel wel mee iid. LS kan soms posten !!! en is het een grapje. Heb ik zelf al honderd duizend keer meegemaakt.quote:Op maandag 12 januari 2009 20:06 schreef versabommie het volgende:
[..]
Oooooohw vertel, vertel!
Volgens mij stak LS net zijn middelvinger naar je uit en noemde je een ongewassen grobbekuiken, maar ik wil niet stoken hoor...
Wat zei je LS? heeft ze spataderen zo groot als binnenbanden? Dat kun je niet maken man, zoiets kun je niet zeggen tegen zo'n lieve meid, strax doet ze nog een boekje over jou open en dan is het weer huiliehuilie!
Wat moet ik nou met zo'n opmerkingquote:Op maandag 12 januari 2009 20:08 schreef Copycat het volgende:
[..]
Neem je nog wel je medicijnen op tijd?
Lulquote:Op maandag 12 januari 2009 20:06 schreef versabommie het volgende:
Oooooohw vertel, vertel!
Volgens mij stak LS net zijn middelvinger naar je uit en noemde je een ongewassen grobbekuiken, maar ik wil niet stoken hoor...
Wat zei je LS? heeft ze spataderen zo groot als binnenbanden? Dat kun je niet maken man, zoiets kun je niet zeggen tegen zo'n lieve meid, strax doet ze nog een boekje over jou open en dan is het weer huiliehuilie!
Ooooooh!quote:Op maandag 12 januari 2009 20:02 schreef beequeen het volgende:
[..]
quote:Op maandag 12 januari 2009 20:08 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ja drom. Ik dacht nog heel even het is je verkering. Maar nee toch?
Waarom? Een beetje goed adviserende aanspraak is niets mis mee!quote:Op maandag 12 januari 2009 20:08 schreef Copycat het volgende:
[..]
Neem je nog wel je medicijnen op tijd?
quote:Op maandag 12 januari 2009 20:06 schreef versabommie het volgende:
[..]
Oooooohw vertel, vertel!
Ze zal heel internet nu wel afstruinen om iets over mij te vinden te komen...quote:Op maandag 12 januari 2009 20:06 schreef versabommie het volgende:
[..]
Oooooohw vertel, vertel!
Niet dus. Je weet wat de dokter heeft gezegd hè. Nog één keer een psychose en je komt never en nooit meer die dwangbuis uit.quote:
Staat er toch?quote:Op maandag 12 januari 2009 19:53 schreef beequeen het volgende:
[..]
Post die andere dan ook nog even om het eea te vergelijken.
Oh, ja gaat eerst douchen. We zien het straks wel.
Oh, je wilde alleen maar helpen. Yeah right. Nogmaals, laat me met rust.quote:Op maandag 12 januari 2009 20:07 schreef LekkerSimpel het volgende:
Met zo'n opmerking in je bericht vraag je er toch ook om, zie die smiley erbij.
Zou je niets hebben gezegd, zou het niemand opgevallen zijn. Ik wilde je alleen maar helpen...
Jij vat het tenminste nog sportief op, dat je vergeten was die grijze lok weg te fotosoepen...quote:Op maandag 12 januari 2009 20:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Viel wel mee iid. LS kan soms posten !!! en is het een grapje. Heb ik zelf al honderd duizend keer meegemaakt.
JA!quote:
* iets onderuit zaktquote:
Je weet er alles van toch?? Dat lurken enzoquote:Op maandag 12 januari 2009 20:09 schreef Jian het volgende:
[..]
![]()
, Kheb de indruk dat ik net tegen het grote fuifnummer hier aanloop
Ik bedoel de foto's voor en na skattie.quote:
Ik vind het beregezellig, maar zei je nu "nog 1 woord van die mongool" ?quote:Op maandag 12 januari 2009 20:09 schreef beequeen het volgende:
[..]
Lul![]()
Maar nog een woord van die mongool en hij is van mij.
Gezellig hier hè?![]()
Maargoed ik wil me er niet in mengen heur!quote:Op maandag 12 januari 2009 20:07 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Met zo'n kapsel gecreeerd door de welbekende stylist swiebertje vraag je er toch om
Zou je niets hebben gezegd, zou ik het op de FP laten zetten, voor jou ben ik god, jij nietig vrouwmensch!...
[..]
Waar waar waarquote:
Je lijkt wel zo'n buffelkalfje op Animal Planet, je bent net keihard gebeten door die Alligator, je sputtert nog wel wat tegen maar je weet dat je er toch niet gaat komen. Het is natuurlijk wel dapper dat je blijft proberen maarrrr voglens mij kunnen we beter overstappen naar de commercial breakquote:Op maandag 12 januari 2009 20:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
Niet dus. Je weet wat de dokter heeft gezegd hè. Nog één keer een psychose en je komt never en nooit meer die dwangbuis uit.
LULquote:Op maandag 12 januari 2009 20:11 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Jij vat het tenminste nog sportief op, dat je vergeten was die grijze lok weg te fotosoepen...
Dan hoor je het eens van een ander Lies.quote:Op maandag 12 januari 2009 20:11 schreef Copycat het volgende:
Ik zie ook niet veel verschil, Liesje. Eigenlijk geen enkel.
Maar ik vind het wel mooi!
Valt wel mee hoor,..... maar waarom krijg ik nu de indruk dat iedereen zo wantrouwend is jegens mijquote:Op maandag 12 januari 2009 20:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Je weet er alles van toch?? Dat lurken enzo
Een bufelkalfje?quote:Op maandag 12 januari 2009 20:13 schreef Dribbel_ het volgende:
Je lijkt wel zo'n bufelkalfje op Animal Planet, je bent net keihard gebeten door die Alligator, je sputtert nog wel wat tegen maar je weet dat je er toch niet gaat komen. Het is natuurlijk wel dapper dat je blijft proberen maarrrr voglens mij kunnen we beter overstappen naar de commercial break
quote:Op maandag 12 januari 2009 20:12 schreef Copycat het volgende:
Oh. En als ik mijn haar niet verf, zie je ook overal grijs.
Mijn grootmoeder was op haar 35ste al helemaal grijs.
Zal het eens een keer voor de gein geheel laten uitgroeien.
NOT!!!
quote:Op maandag 12 januari 2009 20:14 schreef Jian het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor,..... maar waarom krijg ik nu de indruk dat iedereen zo wantrouwend is jegens mijBen echt geen ex-fokker ofzo met een andere naam hoor
Zeg uhhhh, ochtendjasmevrouw, jij begon he?quote:Op maandag 12 januari 2009 20:11 schreef beequeen het volgende:
[..]
Oh, je wilde alleen maar helpen. Yeah right. Nogmaals, laat me met rust.
quote:Op maandag 12 januari 2009 19:51 schreef beequeen het volgende:
[..]
Was ook. Ik doel meer op die lamzak van een LS.![]()
Eet smakelijk.
quote:Op maandag 12 januari 2009 20:14 schreef Copycat het volgende:
[..]
Een bufelkalfje?
Toch eens een keer AP checken, lijkt me reuze boeiend!
Dank jequote:Op maandag 12 januari 2009 20:11 schreef Copycat het volgende:
Ik zie ook niet veel verschil, Liesje. Eigenlijk geen enkel.
Maar ik vind het wel mooi!
Nee, je vond BB en DGK leuk, wist niet waar RLS voor staat, maar wist deze reeks dan weer wel direct te vinden.quote:Op maandag 12 januari 2009 20:14 schreef Jian het volgende:
Valt wel mee hoor,..... maar waarom krijg ik nu de indruk dat iedereen zo wantrouwend is jegens mijBen echt geen ex-fokker ofzo met een andere naam hoor
quote:Op maandag 12 januari 2009 20:14 schreef Soury het volgende:
[..]
![]()
En de mannen maar denken dat uitgroei aan de zijkant zit
quote:Op maandag 12 januari 2009 20:14 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Zeg uhhhh, ochtendjziektejankjurk, jij begon he?
[..]
Staan er, de rode en die betere bruine.quote:Op maandag 12 januari 2009 20:12 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik bedoel de foto's voor en na skattie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |