Dat ga ik nu even lezen.quote:Op maandag 12 januari 2009 15:37 schreef beequeen het volgende:
[..]
Heb je zijn interview gelezen in de Telegraaf?
Ja, dat blijft lullig. Vooral als ze ziek zijn.quote:
mama was blij ze te zien en deed heeeeeeeeeeel lief en aardig tegen me, daarna smste ze me of we weer normaal kunnen doen tegen elkaar ... pffffff dat probeer ik anderhalf jaar.. maar nu de rechter aan de deur klopt wil ze inene wel vriendjes zijn ...quote:Op maandag 12 januari 2009 15:38 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ja, dat blijft lullig. Vooral als ze ziek zijn.
Was mama wel blij om ze te zien of is dat een domme vraag?
BB 1 dat waren pas varkens, met terror-willem en die smerige ruud!quote:Op maandag 12 januari 2009 15:39 schreef Dementor het volgende:
Uit het interview: "Maar doordat ik aan dat programma meedeed en reality-tv geworden is wat het nu is, namelijk tamelijk ordinair, word ik met hen over één kam geschoren. Dat word ik niet heel blij van."
Hmm ik hoor toch heel vaak van mensen dat alleen de eerste 3 BB's echt leuk waren en het los van DGK staat.
Hehe.quote:Op maandag 12 januari 2009 15:41 schreef versabommie het volgende:
[..]
BB 1 dat waren pas varkens, met terror-willem en die smerige ruud!
En dan had je nog zo'n jong pikkie die ook zijn lul maar achterna liep .. man man wat een godeloze kolerezooi was dat!
ik heb van bb1 en 2 ook echt genoten .. trouwens bijna elke ... behalve bb the battle met Andries de sodomist ... dat hele seizoen is onderhand compleet aan me voorbij gegaan .. heb me scheel gestreamed en als bb geen reet aan was dan konden we het hier heerlijk over bankstellen hebben of mekaar affikken op de servival.. wanneer komt bb weer?quote:
BB3 was leuk met een dronken Patty Brard.quote:Op maandag 12 januari 2009 15:44 schreef versabommie het volgende:
[..]
ik heb van bb1 en 2 ook echt genoten .. trouwens bijna elke ... behalve bb the battle met Andries de sodomist ... dat hele seizoen is onderhand compleet aan me voorbij gegaan .. heb me scheel gestreamed en als bb geen reet aan was dan konden we het hier heerlijk over bankstellen hebben of mekaar affikken op de servival.. wanneer komt bb weer?
Ach, je moet maar zo denken dat het wel fijner is voor de kinderen als jullie op een redelijk normale manier met elkaar om kunnen gaan. Het geeft zoveel stress voor die kleintjes, die voelen de spanning haarfijn aan.quote:Op maandag 12 januari 2009 15:39 schreef versabommie het volgende:
mama was blij ze te zien en deed heeeeeeeeeeel lief en aardig tegen me, daarna smste ze me of we weer normaal kunnen doen tegen elkaar ... pffffff dat probeer ik anderhalf jaar.. maar nu de rechter aan de deur klopt wil ze inene wel vriendjes zijn ...
yep staat ook op de telegraaf ... zat er wel in ..quote:
jamaar deze "rustige"tijden zijn altijd heel kort en daarna worden die kinderen weer compleet de vernieling in geholpen ..quote:Op maandag 12 januari 2009 15:46 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ach, je moet maar zo denken dat het wel fijner is voor de kinderen als jullie op een redelijk normale manier met elkaar om kunnen gaan. Het geeft zoveel stress voor die kleintjes, die voelen de spanning haarfijn aan.
quote:Op maandag 12 januari 2009 15:45 schreef Dementor het volgende:
[..]
BB3 was leuk met een dronken Patty Brard.
Wil je dat echt zien?quote:Op maandag 12 januari 2009 15:48 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik zit al jaren te bidden dat Patty Brard eens live op tv anaal uitgewoond wor door een stekelvarken, olifant of een tractor!
Sneu en strekte, met name voor de kinderen.quote:Op maandag 12 januari 2009 15:47 schreef versabommie het volgende:
jamaar deze "rustige"tijden zijn altijd heel kort en daarna worden die kinderen weer compleet de vernieling in geholpen ..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |