abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_64951897
quote:
Op maandag 12 januari 2009 15:37 schreef beequeen het volgende:

[..]

Heb je zijn interview gelezen in de Telegraaf?
Dat ga ik nu even lezen.
  † In Memoriam † maandag 12 januari 2009 @ 15:38:33 #17
135305 beequeen
Lost.
pi_64951944
quote:
Op maandag 12 januari 2009 15:36 schreef versabommie het volgende:

yeps
Ja, dat blijft lullig. Vooral als ze ziek zijn.
Was mama wel blij om ze te zien of is dat een domme vraag?
Ik weet natuurlijk niet hoe de verhoudingen liggen en dat hoef ik ook niet te weten hoor.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
  maandag 12 januari 2009 @ 15:39:42 #18
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_64952006
quote:
Op maandag 12 januari 2009 15:38 schreef beequeen het volgende:

[..]

Ja, dat blijft lullig. Vooral als ze ziek zijn.
Was mama wel blij om ze te zien of is dat een domme vraag?
mama was blij ze te zien en deed heeeeeeeeeeel lief en aardig tegen me, daarna smste ze me of we weer normaal kunnen doen tegen elkaar ... pffffff dat probeer ik anderhalf jaar.. maar nu de rechter aan de deur klopt wil ze inene wel vriendjes zijn ...
Wie laat alle meisjes blozen? Da's Bommie in zijn lederhose!
This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
pi_64952015
Uit het interview: "Maar doordat ik aan dat programma meedeed en reality-tv geworden is wat het nu is, namelijk tamelijk ordinair, word ik met hen over één kam geschoren. Dat word ik niet heel blij van."

Hmm ik hoor toch heel vaak van mensen dat alleen de eerste 3 BB's echt leuk waren en het los van DGK staat.
  maandag 12 januari 2009 @ 15:41:46 #20
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_64952093
quote:
Op maandag 12 januari 2009 15:39 schreef Dementor het volgende:
Uit het interview: "Maar doordat ik aan dat programma meedeed en reality-tv geworden is wat het nu is, namelijk tamelijk ordinair, word ik met hen over één kam geschoren. Dat word ik niet heel blij van."

Hmm ik hoor toch heel vaak van mensen dat alleen de eerste 3 BB's echt leuk waren en het los van DGK staat.
BB 1 dat waren pas varkens, met terror-willem en die smerige ruud!

En dan had je nog zo'n jong pikkie die ook zijn lul maar achterna liep .. man man wat een godeloze kolerezooi was dat!
This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
pi_64952153
quote:
Op maandag 12 januari 2009 15:41 schreef versabommie het volgende:

[..]

BB 1 dat waren pas varkens, met terror-willem en die smerige ruud!

En dan had je nog zo'n jong pikkie die ook zijn lul maar achterna liep .. man man wat een godeloze kolerezooi was dat!
Hehe.
pi_64952227
Even lachen..

"bron"
  maandag 12 januari 2009 @ 15:44:58 #23
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_64952238
quote:
Op maandag 12 januari 2009 15:43 schreef Dementor het volgende:

[..]

Hehe.
ik heb van bb1 en 2 ook echt genoten .. trouwens bijna elke ... behalve bb the battle met Andries de sodomist ... dat hele seizoen is onderhand compleet aan me voorbij gegaan .. heb me scheel gestreamed en als bb geen reet aan was dan konden we het hier heerlijk over bankstellen hebben of mekaar affikken op de servival.. wanneer komt bb weer?
pi_64952261
quote:
Op maandag 12 januari 2009 15:44 schreef versabommie het volgende:

[..]

ik heb van bb1 en 2 ook echt genoten .. trouwens bijna elke ... behalve bb the battle met Andries de sodomist ... dat hele seizoen is onderhand compleet aan me voorbij gegaan .. heb me scheel gestreamed en als bb geen reet aan was dan konden we het hier heerlijk over bankstellen hebben of mekaar affikken op de servival.. wanneer komt bb weer?
BB3 was leuk met een dronken Patty Brard.
  † In Memoriam † maandag 12 januari 2009 @ 15:46:03 #25
135305 beequeen
Lost.
pi_64952281
quote:
Op maandag 12 januari 2009 15:39 schreef versabommie het volgende:

mama was blij ze te zien en deed heeeeeeeeeeel lief en aardig tegen me, daarna smste ze me of we weer normaal kunnen doen tegen elkaar ... pffffff dat probeer ik anderhalf jaar.. maar nu de rechter aan de deur klopt wil ze inene wel vriendjes zijn ...
Ach, je moet maar zo denken dat het wel fijner is voor de kinderen als jullie op een redelijk normale manier met elkaar om kunnen gaan. Het geeft zoveel stress voor die kleintjes, die voelen de spanning haarfijn aan.
― Mark Twain
  maandag 12 januari 2009 @ 15:46:21 #26
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_64952293
quote:
Op maandag 12 januari 2009 15:44 schreef Dementor het volgende:
Even lachen..

[ afbeelding ]

"bron"
yep staat ook op de telegraaf ... zat er wel in ..

komop een programma wat 7,5 miljoen kijkers en een emmy trekt, en een filmpje waar een minister compleet door de mand valt en dan kiezen ze een mongooltje die door een meisje met een fries truitje op een pony wor gesleept..
  maandag 12 januari 2009 @ 15:47:17 #27
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_64952333
quote:
Op maandag 12 januari 2009 15:46 schreef beequeen het volgende:

[..]

Ach, je moet maar zo denken dat het wel fijner is voor de kinderen als jullie op een redelijk normale manier met elkaar om kunnen gaan. Het geeft zoveel stress voor die kleintjes, die voelen de spanning haarfijn aan.
jamaar deze "rustige"tijden zijn altijd heel kort en daarna worden die kinderen weer compleet de vernieling in geholpen ..
  maandag 12 januari 2009 @ 15:48:16 #28
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_64952377
quote:
Op maandag 12 januari 2009 15:45 schreef Dementor het volgende:

[..]

BB3 was leuk met een dronken Patty Brard.

Ik zit al jaren te bidden dat Patty Brard eens live op tv anaal uitgewoond wor door een stekelvarken, olifant of een tractor!
pi_64952409
quote:
Op maandag 12 januari 2009 15:48 schreef versabommie het volgende:

[..]

Ik zit al jaren te bidden dat Patty Brard eens live op tv anaal uitgewoond wor door een stekelvarken, olifant of een tractor!
Wil je dat echt zien?
  † In Memoriam † maandag 12 januari 2009 @ 15:49:21 #30
135305 beequeen
Lost.
pi_64952423
quote:
Op maandag 12 januari 2009 15:47 schreef versabommie het volgende:

jamaar deze "rustige"tijden zijn altijd heel kort en daarna worden die kinderen weer compleet de vernieling in geholpen ..
Sneu en strekte, met name voor de kinderen.
― Mark Twain
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')