quote:Op maandag 12 januari 2009 19:23 schreef FANN het volgende:
[..]
nou wil ik weten wat hier stond......... goddomme....... daar ga ik dus wakker van liggen

Onzin en tietenquote:Op maandag 12 januari 2009 19:23 schreef FANN het volgende:
[..]
nou wil ik weten wat hier stond......... goddomme....... daar ga ik dus wakker van liggen

Ik had het ook, en elke quote van dat bericht maakte me nog nieuwsgieriger!quote:Op maandag 12 januari 2009 19:29 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]FANN
![]()
Ik dacht precies het zelfde.
Ben heul niet nieuwsgierig

quote:Op maandag 12 januari 2009 19:30 schreef Soury het volgende:
[ afbeelding ]
We hebben een beller !!!!!!!!!!!

Nee dit is puur om ons een beetje centraal te houden. Das makkelijker voor de mod's. En zo gaan we niet zwerven in andere topics. Dat was nl. het gevaar. Sommige treden wel buiten maar zelden.quote:Op maandag 12 januari 2009 19:31 schreef Dribbel_ het volgende:
Zit er nou nog een gedachte achter dit topic of totaal niet ?

Hooligans !!! Ooi Sherlock al iets gevondenquote:Op maandag 12 januari 2009 19:35 schreef debuurvrouw het volgende:
Zo had ik dat nog nooit bekeken!![]()
Ben bang dat je gelijk hebt though

Soort digitale halsband heb je gekregenquote:Op maandag 12 januari 2009 19:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee dit is puur om ons een beetje centraal te houden. Das makkelijker voor de mod's. En zo gaan we niet zwerven in andere topics. Dat was nl. het gevaar. Sommige treden wel buiten maar zelden.

Ja ze zien ons liever niet in andere topics op fok.quote:Op maandag 12 januari 2009 19:38 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Soort digitale halsband heb je gekregen

quote:Op maandag 12 januari 2009 19:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee dit is puur om ons een beetje centraal te houden. Das makkelijker voor de mod's. En zo gaan we niet zwerven in andere topics. Dat was nl. het gevaar. Sommige treden wel buiten maar zelden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |