Ik heb wel geklikt maar snel weer naar mijn safe button zeer cool spreadsheet geklikt. Tieten enzo.quote:Op maandag 12 januari 2009 20:00 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik heb ook niet geklikt. Stak op dat moment een Lucifer aan om mijn peuk op te steken.

Bekende tieten?quote:Op maandag 12 januari 2009 20:03 schreef Soury het volgende:
Ik heb wel geklikt maar snel weer naar mijn safe button zeer cool spreadsheet geklikt. Tieten enzo.

Pff ik ben gestuurd om jullie in de gaten te houdenquote:Op maandag 12 januari 2009 19:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Dus kom jij ook hier om het nog ff erger te maken
 Dus ik zou maar op je woorden letten
 Dus ik zou maar op je woorden letten  

Volgens mij klik jij overal op behalve op YT-jes.quote:Op maandag 12 januari 2009 20:03 schreef Soury het volgende:
Ik heb wel geklikt maar snel weer naar mijn safe button zeer cool spreadsheet geklikt. Tieten enzo.

Praten ze weer tegen je, die vervelende stemmen in je hoofd?quote:Op maandag 12 januari 2009 20:05 schreef Dribbel_ het volgende:
Pff ik ben gestuurd om jullie in de gaten te houdenDus ik zou maar op je woorden letten

Daarvoor was ik te snel pleite. Dat wil ik niet op mijn werkquote:

Oooooohw vertel, vertel!quote:Op maandag 12 januari 2009 20:02 schreef beequeen het volgende:
[..]
Komt ie weer aan. Mén, ga je buurvrouw neuken ofzo. Nog even en ik hou mijn mond echt niet meer.

Jaquote:Op maandag 12 januari 2009 20:06 schreef Copycat het volgende:
[..]
Praten ze weer tegen je, die vervelende stemmen in je hoofd?

Met zo'n opmerking in je bericht vraag je er toch ook om, zie die smiley erbij.quote:Op maandag 12 januari 2009 20:02 schreef beequeen het volgende:
[..]
Komt ie weer aan. Mén, ga je buurvrouw neuken ofzo. Nog even en ik hou mijn mond echt niet meer.
quote:Op zondag 11 januari 2009 20:40 schreef beequeen het volgende:
De brandweer op mijn dak, cap van mijn overbuuf ( zus dus) Ik ben nog steeds van de leg dus sorry voor de interruptie. Die wiite vlek bij de voordeur ben ik in ochtendjas. Ben ik even blij dat ze geen close-up genomen heeft.
[ afbeelding ]

Ja drom. Ik dacht nog heel even het is je verkering. Maar nee toch?quote:

Neem je nog wel je medicijnen op tijd?quote:

Viel wel mee iid. LS kan soms posten !!! en is het een grapje. Heb ik zelf al honderd duizend keer meegemaakt.quote:Op maandag 12 januari 2009 20:06 schreef versabommie het volgende:
[..]
Oooooohw vertel, vertel!
Volgens mij stak LS net zijn middelvinger naar je uit en noemde je een ongewassen grobbekuiken, maar ik wil niet stoken hoor...
Wat zei je LS? heeft ze spataderen zo groot als binnenbanden? Dat kun je niet maken man, zoiets kun je niet zeggen tegen zo'n lieve meid, strax doet ze nog een boekje over jou open en dan is het weer huiliehuilie!

Wat moet ik nou met zo'n opmerkingquote:Op maandag 12 januari 2009 20:08 schreef Copycat het volgende:
[..]
Neem je nog wel je medicijnen op tijd?

Lulquote:Op maandag 12 januari 2009 20:06 schreef versabommie het volgende:
Oooooohw vertel, vertel!
Volgens mij stak LS net zijn middelvinger naar je uit en noemde je een ongewassen grobbekuiken, maar ik wil niet stoken hoor...
Wat zei je LS? heeft ze spataderen zo groot als binnenbanden? Dat kun je niet maken man, zoiets kun je niet zeggen tegen zo'n lieve meid, strax doet ze nog een boekje over jou open en dan is het weer huiliehuilie!

Ooooooh!quote:Op maandag 12 januari 2009 20:02 schreef beequeen het volgende:
[..]

quote:Op maandag 12 januari 2009 20:08 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ja drom. Ik dacht nog heel even het is je verkering. Maar nee toch?
 Mafkees
  Mafkees  

Waarom? Een beetje goed adviserende aanspraak is niets mis mee!quote:Op maandag 12 januari 2009 20:08 schreef Copycat het volgende:
[..]
Neem je nog wel je medicijnen op tijd?

quote:Op maandag 12 januari 2009 20:06 schreef versabommie het volgende:
[..]
Oooooohw vertel, vertel!

,  Kheb de indruk dat ik net tegen het grote fuifnummer hier aanloop
 ,  Kheb de indruk dat ik net tegen het grote fuifnummer hier aanloop   

Ze zal heel internet nu wel afstruinen om iets over mij te vinden te komen...quote:Op maandag 12 januari 2009 20:06 schreef versabommie het volgende:
[..]
Oooooohw vertel, vertel!

Niet dus. Je weet wat de dokter heeft gezegd hè. Nog één keer een psychose en je komt never en nooit meer die dwangbuis uit.quote:

Ah een rel
 Ah een rel 

Staat er toch?quote:Op maandag 12 januari 2009 19:53 schreef beequeen het volgende:
[..]
Post die andere dan ook nog even om het eea te vergelijken.
Oh, ja gaat eerst douchen. We zien het straks wel.

Oh, je wilde alleen maar helpen. Yeah right. Nogmaals, laat me met rust.quote:Op maandag 12 januari 2009 20:07 schreef LekkerSimpel het volgende:
Met zo'n opmerking in je bericht vraag je er toch ook om, zie die smiley erbij.
Zou je niets hebben gezegd, zou het niemand opgevallen zijn. Ik wilde je alleen maar helpen...

Jij vat het tenminste nog sportief op, dat je vergeten was die grijze lok weg te fotosoepen...quote:Op maandag 12 januari 2009 20:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Viel wel mee iid. LS kan soms posten !!! en is het een grapje. Heb ik zelf al honderd duizend keer meegemaakt.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |