quote:Op maandag 12 januari 2009 11:51 schreef belsen het volgende:
Waarheen waarvoor in het Duits garant voor superhit!
quote:Een van bezoekers zei:In Duitsland is een crematorium net een fabriek,
oh mag dat ook alweer nietquote:Op maandag 12 januari 2009 11:49 schreef Ruud het volgende:
Dan moet je wel linken naar het goede centrale topic: Welke muziek op jouw begrafenis? #2 [centraal]quote:Op maandag 12 januari 2009 11:57 schreef cafca het volgende:
Is al een topic over:
http://forum.fok.nl/topic/710056
Maar staat Robbie Williams inmiddels op één.quote:Op maandag 12 januari 2009 12:03 schreef belsen het volgende:
[..]
Dan moet je wel linken naar het goede centrale topic: Welke muziek op jouw begrafenis? #2 [centraal]
dat is toch ook grafmuziek, tong?quote:Op maandag 12 januari 2009 12:04 schreef tong80 het volgende:
[..]
Maar staat Robbie Williams inmiddels op één.
Godsgeklaagd
Daar heb je gelijk in.quote:
Alsof de ban er iets mee te maken heeft.quote:Op maandag 12 januari 2009 12:37 schreef Elfletterig het volgende:
Tjongejonge... meneer is één dagje geband en komt dan meteen met dit soort nummers op de proppen. Het is wel een echte kwelling voor je geweest, of niet?
Dat laatste trok ik ook niet in twijfel hoorquote:Op maandag 12 januari 2009 12:43 schreef tong80 het volgende:
Alsof de ban er iets mee te maken heeft.
Ik ga gewoon door met het plaatsen van briljante topics![]()
quote:Waarheen leidt de ban die ik moet ondergaan?
Waarvoor zijn Forum Admins hier op aard'?
Wie weet het MSN-adres van SCH?
Hoe lang duurt nog mijn ban?
Waar is Yvonne die mij binnenlaat?
En die mij ook beschermt?
Hoeveel offers heb ik al gebracht?
Toch blijft de ban van kracht.
Waarom sta ik altijd boven de wet?
Menig user die mij benijdt
En hoe lang ja hoe lang nog duurt de tijd
dat Fok! mijn posts vermijdt?
Ja zo kun je overal wel iets achter zoeken.quote:Op maandag 12 januari 2009 13:08 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dat laatste trok ik ook niet in twijfel hoor
Alleen een beetje frappant dat je na een Fok!-loos dagje komt aankakken met het ultieme begrafenisnummer
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |