Haha, klopt.. en daarom heb ik veel meer calorieen nodig dan voordat ik dat had. En daarom voelen m'n spieren ook regelmatig 'moe' aanquote:Op maandag 12 januari 2009 22:57 schreef Rochgel het volgende:
[..]
wtf.
Ik ken het verschijnsel wel, maar hier wordt je toch knettergek van![]()
Het lijkt net alsof je constant aan zo'n tell-sell buikspier apparaat zit met van die "trekjes".
Ik ken trouwens ook geen mensen die dat hebben, niet eens alleen met het oog.
Maar heb je er ook last van wanneer je de spieren toch al gebruikt ? Als je bijvoorbeeld loopt of bukt.... gaat dat samentrekken dan door terwijl je die beweging maakt ?quote:Op maandag 12 januari 2009 23:02 schreef Netstorm het volgende:
[..]
Haha, klopt.. en daarom heb ik veel meer calorieen nodig dan voordat ik dat had. En daarom voelen m'n spieren ook regelmatig 'moe' aan![]()
Ja en nee. Soms heb ik spiertrekkingen in bijvoorbeeld m'n linkerboven arm.. en als ik hem dan beweeg dan gaan ze gewoon door omdat ik op dat moment niet die spiergebruik zeg maar. Maar inderdaad; met bewegingen in die spierengroep houden ze op.. tenzij ik me weer ontspan.. dan gaan ze 10 seconden later vrolijk verderquote:Op maandag 12 januari 2009 23:07 schreef Rochgel het volgende:
[..]
Maar heb je er ook last van wanneer je de spieren toch al gebruikt ? Als je bijvoorbeeld loopt of bukt.... gaat dat samentrekken dan door terwijl je die beweging maakt ?
ietsjes minder, maar niet veel!quote:
Oke goed om te horen, dan weet ik dat het bij mij ook nog steeds over kan gaan!quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:01 schreef _Arual_ het volgende:
Zo'n trillend oogspiertje. Heb ik ook gehad, toen ik net een nieuwe baan had. Stresssss enzo. Ik dacht eerst dat het te maken had met een oogoperatie uit het verleden. Maar tegen de tijd dat ik aan mijn werk gewend was, was het trillende spiertje weg. Opeens was het er niet meer. Het heeft zeker een maand of twee geduurd.
lol dat idee heb ik niet, ik heb gewoon het idee dat er een zenuw constant trekt, vooral als ik zenuwachtig/gestrest raak!quote:Op woensdag 14 januari 2009 21:51 schreef Wouter2006 het volgende:
hey ik heb hier toevallig op dit moment ook last van, is al 3 weken bezig ofzo :S
lijkt net of er iets kruipt onder de huid onder me oog. beestjes??
Dat is weer iets anders denk ik. En daar kunnen hele andere oorzaken voor zijn. Ik zou zeggen, wiki eens? En als je meer klachten krijgt, hup, naar de huisartsquote:Op woensdag 14 januari 2009 21:51 schreef Wouter2006 het volgende:
Ach, die heb ik ook gehad..quote:Op woensdag 14 januari 2009 21:51 schreef Wouter2006 het volgende:
hey ik heb hier toevallig op dit moment ook last van, is al 3 weken bezig ofzo :S
Bestaat er ook geen ziekte dat je je verbeeld alles te hebben wat je tegenkomt?quote:Op donderdag 15 januari 2009 23:19 schreef Netstorm het volgende:
[..]
Ach, die heb ik ook gehad..
'hit and runners', gevoel van wormen onder m'n huid. Electrische schokjes.. etc. Ik heb zo'n beetje alle soorten spiertrekkingen gehad
Niet erg lief om te insinueren dat Netstorm hypochondrie heeft en het zich allemaal maar indenkt...quote:Op donderdag 15 januari 2009 23:32 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
Bestaat er ook geen ziekte dat je je verbeeld alles te hebben wat je tegenkomt?
Heb je zeker ook dan?![]()
haha ik ben de liefste jongen die je maar kan tegenkomen joh!!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 00:24 schreef Black_Tulip het volgende:
[..]
Niet erg lief om te insinueren dat Netstorm hypochondrie heeft en het zich allemaal maar indenkt...
Er bestaat wel zo'n ziekte.. dat noemen ze somatoform (valt hypochondrie ook onder ) . Gelukkig behoor ik niet tot die groepquote:Op vrijdag 16 januari 2009 00:26 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
haha ik ben de liefste jongen die je maar kan tegenkomen joh!!![]()
En het was maar een geintje natuurlijk!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |