abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_64942975
quote:
AMSTERDAM - Wie door de kredietcrisis zijn baan is kwijtgeraakt, kan altijd nog gaan duiken en snorkelen om wat geld te verdienen. Australië is namelijk op zoek naar iemand die voor 80.000 euro zes maanden wil passen op een paar onbewoonde Bounty-eilanden.

De baan gaat in op 1 juli en houdt in dat je zes maanden lang vanuit een 3-kamer villa een oogje in het zeil houdt op een paar onbewoonde eilanden. Geacht wordt dat je 12 uur per maand werkt.

Takenpakket? Schildpadden voeren, walvissen spotten en af en toe iemand oppikken van de vaste wal. Functie-eisen? Goed kunnen zwemmen, goed kunnen (water)sporten, Engels spreken en van de natuur houden... Ook moet de kandidaat een weblog bijhouden en interviews afgeven aan de media om zo de eilanden een beetje te promoten.

De gelukkige gaat wonen op Hamilton-eiland, dat 5000 inwoners telt. Van daaruit moet hij wat naburige eilanden in de gaten houden, waaronder Lizard-eiland. Deze eilanden behoren tot de Whitsunday-eilanden voor de kust van Queensland in de Great Barrier Reef. Kosten voor de vliegtickets, transfers en andere vormen van transport worden vergoed. Het wonen in de villa met adembenemend uitzicht is eveneens gratis.

De eilanden staan bekend om hun prachtige witte stranden en prettige klimaat. En hoewel de baan te mooi om waar te zijn klinkt, meldt de toeristenafdeling van Queensland dat er nog geen geschikte kandidaat gevonden is.

Geïnteresseerden kunnen zichzelf in de markt prijzen via een minuut durende video. Solliciteren kan nog tot en met 22 februari. Uiteindelijk worden elf kandidaten geselecteerd die naar de eilanden worden gevlogen voor een selectieprocedure. Op 6 mei wordt de definitieve kandidaat bekendgemaakt.

Meer informatie is te vinden op www.islandreefjob.com.
Bron

Dat lijkt me eigenlijk wel een ideaal baantje alleen wat zal het addertje zijn? Spookt het daar? Gebeuren daar dingen die het daglicht niet verdragen? Zitten er kindertjes opgesloten in kelders?
pi_64943083
Of betaal je 10.000 per maand aan huur, moet zelf je vliegticket betalen, dan kan je nog net leven op droog brood en water
  maandag 12 januari 2009 @ 11:47:27 #3
217128 Gummibeer79
Woordenbroekenlol
pi_64943216
Het zal wel weer zo'n reality-dinges zijn.....
Ik ben een eckte rapnegert
  maandag 12 januari 2009 @ 12:22:59 #4
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_64944409
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
pi_64944450
quote:
Op maandag 12 januari 2009 11:43 schreef MarMar het volgende:
Of betaal je 10.000 per maand aan huur, moet zelf je vliegticket betalen, dan kan je nog net leven op droog brood en water
quote:
Kosten voor de vliegtickets, transfers en andere vormen van transport worden vergoed. Het wonen in de villa met adembenemend uitzicht is eveneens gratis.
RTFTS
I'm only responsible for what I say, not for what you understand.
pi_64944621
Meld je aan admiraal_anaal
Je hebt een erg internationale naam (admiral anal) die het bij de jury vast prima zal doen.
  Forum Admin maandag 12 januari 2009 @ 12:36:37 #7
240730 crew  Opa.Bakkebaard
Heeft een huisje.
pi_64944889
Als ik dat takenpakket zo lees dan denk ik niet dat je dat in 12 uur per maand gaat redden.
Ik wil daar natuurlijk wel op m'n luie reet onder een palmboom kunnen liggen natuurlijk.
pi_64946073
quote:
Op maandag 12 januari 2009 12:24 schreef Its_Muppet het volgende:

[..]

[..]

RTFTS
foei @ me idd
  dinsdag 13 januari 2009 @ 15:52:55 #9
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_64993115
tvp
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
pi_64993206
Oeh, die baan wil ik
stupidity has become as common as common sense was before
pi_64993428
Als ik kon zeilen, duiken en wat beter kon zwemmen had ik me aangemeld
pi_64993528
Wat is de verhouding van de lokale dollar daar tot de euro. (het is geen US dollar lijkt mij)
pi_64993549
quote:
Education/Experience Requirements:
A broad range of experience will be considered, but the successful applicant should posses:
- Excellent interpersonal communication skills
- Good written and verbal English skills
- An adventurous attitude
- Willingness to try new things
- A passion for the outdoors
- Good swimming skills and enthusiasm for snorkelling and/or diving
- Ability to engage with others
- At least one year’s relevant experience
All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
  dinsdag 13 januari 2009 @ 16:11:04 #14
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_64994015
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 16:01 schreef Hardrebel het volgende:
Wat is de verhouding van de lokale dollar daar tot de euro. (het is geen US dollar lijkt mij)
1 AUS dollar is ca. 58 eurocent.
En die Whitsunday-Islands, daar zijn wij nog afgelopen okober geweest.
Prachtig daar!
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  dinsdag 13 januari 2009 @ 16:14:00 #15
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_64994154
quote:
Education/Experience Requirements:
- Good written and verbal English skills
Jammer jongens.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')