Ik vind het, tot nu toe, wel meevallen qua tempo. Het is erger geweestquote:Op maandag 12 januari 2009 11:14 schreef rival het volgende:
ik heb net nog op pagina 4 zitten posten van de vorige
ik kan dit tempo niet bijhouden hoor.
voeren jullie niks uit op het werk ofzo? of zitten jullie thuis?
Ik ben werkloos. Dus ik zit thuis helaas.quote:Op maandag 12 januari 2009 11:14 schreef rival het volgende:
Ik doe het sowieso onbewust.quote:Op maandag 12 januari 2009 10:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik doe dat soort dingen niet eens expres, dat doe ik altijd al.
mankeer je iets?quote:Op maandag 12 januari 2009 11:16 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik ben werkloos. Dus ik zit thuis helaas.
Ik zit in de laatste dagen van mijn huidige baan, ik doe niet zoveel meer.quote:Op maandag 12 januari 2009 11:14 schreef rival het volgende:
das een geldig argumentquote:Op maandag 12 januari 2009 11:17 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik zit in de laatste dagen van mijn huidige baan, ik doe niet zoveel meer.Alhoewel ik vandaag al meer heb gedaan dan de hele vorige week bij elkaar.
Ja ik heb geen werk.quote:
Doe eens even niet zo kort door de bochtquote:Op maandag 12 januari 2009 11:19 schreef rival het volgende:
[..]
dus ga dan op zoek?
300000 banensites en jij zit op fok!
Ja, tussen het zoeken naar werk even ontspannen op Fok!. En zo veel vacatures zijn er momenteel niet.quote:Op maandag 12 januari 2009 11:19 schreef rival het volgende:
[..]
dus ga dan op zoek?
300000 banensites en jij zit op fok!
ik vroeg toch al of em iets mankeerde?quote:Op maandag 12 januari 2009 11:20 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Doe eens even niet zo kort door de bocht
Heb jij geneukt?!?!quote:
Hahaha. Niet zo verontwaardigd doen meneer!quote:
quote:
Haha, wat cutequote:Op maandag 12 januari 2009 10:52 schreef CherryLips het volgende:
Is alweer een tijdje geleden, ik zag ze van achteren. In een kroeg, jongen en meisje naast elkaar. Hij legde eerst een arm om haar rugleuning heen zonder aan te raken, vervolgens een beetje met zijn vingertoppen op haar schouder en in haar nek, hij zat helemaal naar haar toe gedraaid. En zij deed helemaal niks, kletste gewoon door. En wij (vriendin en ik) vroegen ons af of het al een setje was of dat ze geen interesse toonde of wat dan ook. En hoe verder de avond vorderde, des te meer zij naar hem toe draaide en die aanrakingen accepteerde en hoe dichter ze naar elkaar toe gingen.
Het was net National Geographic.
Awwww, wat liefquote:Op maandag 12 januari 2009 10:55 schreef Ripley het volgende:
met mijn laatste ex had ik al een paar avonden dronken staan zoenen in d ebar van het hostel, maar toen we voor de eerste keer samen overdag iets gingen doen (naar het strand) was dat zo eng qua aanraking. Iedere keer als we bijvoorbeeld in de zee elkaar per ongeluk aanraakte was het echt zo'n soort electriciteitsstootje
Ik twijfelde heel erg of ie gewoon vriendschappelijk wilde afspreken of dat ie mij ook leuk vond, heel eng en spannend
in welke branche?quote:Op maandag 12 januari 2009 11:21 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja, tussen het zoeken naar werk even ontspannen op Fok!. En zo veel vacatures zijn er momenteel niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |