Ik vind het, tot nu toe, wel meevallen qua tempo. Het is erger geweestquote:Op maandag 12 januari 2009 11:14 schreef rival het volgende:
ik heb net nog op pagina 4 zitten posten van de vorige
ik kan dit tempo niet bijhouden hoor.
voeren jullie niks uit op het werk ofzo? of zitten jullie thuis?
Ik ben werkloos. Dus ik zit thuis helaas.quote:Op maandag 12 januari 2009 11:14 schreef rival het volgende:
Ik doe het sowieso onbewust.quote:Op maandag 12 januari 2009 10:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik doe dat soort dingen niet eens expres, dat doe ik altijd al.
mankeer je iets?quote:Op maandag 12 januari 2009 11:16 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik ben werkloos. Dus ik zit thuis helaas.
Ik zit in de laatste dagen van mijn huidige baan, ik doe niet zoveel meer.quote:Op maandag 12 januari 2009 11:14 schreef rival het volgende:
das een geldig argumentquote:Op maandag 12 januari 2009 11:17 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik zit in de laatste dagen van mijn huidige baan, ik doe niet zoveel meer.Alhoewel ik vandaag al meer heb gedaan dan de hele vorige week bij elkaar.
Ja ik heb geen werk.quote:
Doe eens even niet zo kort door de bochtquote:Op maandag 12 januari 2009 11:19 schreef rival het volgende:
[..]
dus ga dan op zoek?
300000 banensites en jij zit op fok!
Ja, tussen het zoeken naar werk even ontspannen op Fok!. En zo veel vacatures zijn er momenteel niet.quote:Op maandag 12 januari 2009 11:19 schreef rival het volgende:
[..]
dus ga dan op zoek?
300000 banensites en jij zit op fok!
ik vroeg toch al of em iets mankeerde?quote:Op maandag 12 januari 2009 11:20 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Doe eens even niet zo kort door de bocht
Heb jij geneukt?!?!quote:
Hahaha. Niet zo verontwaardigd doen meneer!quote:
quote:
Haha, wat cutequote:Op maandag 12 januari 2009 10:52 schreef CherryLips het volgende:
Is alweer een tijdje geleden, ik zag ze van achteren. In een kroeg, jongen en meisje naast elkaar. Hij legde eerst een arm om haar rugleuning heen zonder aan te raken, vervolgens een beetje met zijn vingertoppen op haar schouder en in haar nek, hij zat helemaal naar haar toe gedraaid. En zij deed helemaal niks, kletste gewoon door. En wij (vriendin en ik) vroegen ons af of het al een setje was of dat ze geen interesse toonde of wat dan ook. En hoe verder de avond vorderde, des te meer zij naar hem toe draaide en die aanrakingen accepteerde en hoe dichter ze naar elkaar toe gingen.
Het was net National Geographic.
Awwww, wat liefquote:Op maandag 12 januari 2009 10:55 schreef Ripley het volgende:
met mijn laatste ex had ik al een paar avonden dronken staan zoenen in d ebar van het hostel, maar toen we voor de eerste keer samen overdag iets gingen doen (naar het strand) was dat zo eng qua aanraking. Iedere keer als we bijvoorbeeld in de zee elkaar per ongeluk aanraakte was het echt zo'n soort electriciteitsstootje
Ik twijfelde heel erg of ie gewoon vriendschappelijk wilde afspreken of dat ie mij ook leuk vond, heel eng en spannend
in welke branche?quote:Op maandag 12 januari 2009 11:21 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja, tussen het zoeken naar werk even ontspannen op Fok!. En zo veel vacatures zijn er momenteel niet.
Stop de persen!quote:
De volgende dag zijn we samen naar de Blue MOuntains gegaan en toen hebben we bij ons volle verstand en in daglicht gezoend, dus toen was het wel duidelijk ja. Maar die hele dag op het strand ben ik op geweest van de zenuwenquote:Op maandag 12 januari 2009 11:26 schreef MNR het volgende:
Leuke TT![]()
[..]
Haha, wat cute
Lichaamstaal is de leukste die er is. Wist je trouwens dat je ook uit iemand z'n knieen op kunt maken op wie hij/zij gericht is in een gesprek?
[..]
Awwww, wat lief
Ben je er inmiddels al achter?
ik las 'melkkoe"quote:Op maandag 12 januari 2009 11:27 schreef Elegy het volgende:
[..]
Stop de persen!
JB, onze single Milfkoe heeft sex gehad!!!111!!1einz zo, ontopic post of wat
Ik wilde eerst Milkakoe typen, maar ze heeft geen paars setjequote:
Paars/wit hequote:Op maandag 12 januari 2009 11:29 schreef Elegy het volgende:
[..]
Ik wilde eerst Milkakoe typen, maar ze heeft geen paars setje
Ik ben chemisch laborant. Maar door de economisch crisis zijn er momenteel weinig vacatures. Ook in andere branches.quote:
Ow, het zou natuurlijk ook een ex kunnen zijn waar het mee uit is gegaan en met wie je nu weer opnieuw contact mee had. Het kan allemaalquote:Op maandag 12 januari 2009 11:28 schreef Ripley het volgende:
De volgende dag zijn we samen naar de Blue MOuntains gegaan en toen hebben we bij ons volle verstand en in daglicht gezoend, dus toen was het wel duidelijk ja. Maar die hele dag op het strand ben ik op geweest van de zenuwen
Het is nu uit natuurlijk he![]()
Dat HAD ik welquote:Op maandag 12 januari 2009 11:29 schreef Elegy het volgende:
[..]
Hier was toch iemand waarbij de ex opnieuw contact had gezocht? Of een flirt?quote:Op maandag 12 januari 2009 11:31 schreef MNR het volgende:
[..]
Ow, het zou natuurlijk ook een ex kunnen zijn waar het mee uit is gegaan en met wie je nu weer opnieuw contact mee had. Het kan allemaal![]()
Volgens mij loopt ze af en toe wel paars aan, dus in die zin zou het dan wel weer kunnenquote:Op maandag 12 januari 2009 11:29 schreef Elegy het volgende:
[..]
Hehehe, preciesquote:
Hoe weet jij of JB geen paars/wit setje heeft?quote:Op maandag 12 januari 2009 11:29 schreef Elegy het volgende:
[..]
Ik heb naar vrouw-vrouw sex gekeken en verder tja, geloof dat je het er wel onder kan scharenquote:
Volgens mij neuken ze elkaarquote:Op maandag 12 januari 2009 11:33 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hoe weet jij of JB geen paars/wit setje heeft?
Zie editquote:Op maandag 12 januari 2009 11:32 schreef Elegy het volgende:
[..]
Hehehe, precies
Ontopic vraag:
Doe je als je single bent meer aan je uiterlijk dan dat al "de buit binnen is"?
Dat vroeg ik me af naar aanleiding van die vrouwen met koters en een "vlot kort kapsel"
Ik ben geen vrouw met koters, maar ik doe er minder aan als single. Tenzij ik ga stappen ofzo. Maar het scheren of mijn haar doen schiet er nog wel eens bij in op een normale dag :pquote:Op maandag 12 januari 2009 11:32 schreef Elegy het volgende:
[..]
Hehehe, precies
Ontopic vraag:
Dat vroeg ik me af naar aanleiding van die vrouwen met koters en een "vlot kort kapsel"
Ik sowieso al weinig aan mijn uiterlijk. Dus nee.quote:Op maandag 12 januari 2009 11:33 schreef automatic_ het volgende:
Onbewust misschien, maar ik denk eerder van niet.
quote:Op maandag 12 januari 2009 11:35 schreef mrbox het volgende:
Nee betekend niet dat je ineens minder je best hoeft te gaan doen ...
Sexy setjes
Misschien eens een goed idee om dat te gaan doen dan.quote:Op maandag 12 januari 2009 11:36 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik sowieso al weinig aan mijn uiterlijk. Dus nee.
Haha, ja dat was ikquote:Op maandag 12 januari 2009 11:32 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hier was toch iemand waarbij de ex opnieuw contact had gezocht? Of een flirt?
( was jij dat niet?)
Speciaal voor jou moest ik dat natuurlijk ff opmerkenquote:
JB en ik? Echt niet, ik doe niet aan sex hèquote:
O nee hoor, ik bedoelde ook niet 'en?' als in sex, maar 'en?' als in: hoe was hetquote:Op maandag 12 januari 2009 11:36 schreef MNR het volgende:
Hey, maar JB, jij vroeg net van: "En?", betekent dat dan dat er altijd iets van actie achter aan moet komen voor jou dan? Of was het gewoon een simulair vraag
TS begint?quote:Op maandag 12 januari 2009 11:32 schreef Elegy het volgende:
Ontopic vraag:
Dat is niet zozeer de buit binnen hebben als geen interesse meer hebben in je oorspronkelijke vangst.quote:Op maandag 12 januari 2009 11:32 schreef Elegy het volgende:
Dank je.. zo krijg ik nog een keer een echte afkeer daarvoorquote:Op maandag 12 januari 2009 11:37 schreef mrbox het volgende:
[..]
Speciaal voor jou moest ik dat natuurlijk ff opmerken![]()
Deze jongen was niet heel goed met vrouwen, dus hij gaf niet heel dudielijk signalen af. Meestal maak ik me niet zo snel druk.quote:Op maandag 12 januari 2009 11:31 schreef MNR het volgende:
[..]
Ow, het zou natuurlijk ook een ex kunnen zijn waar het mee uit is gegaan en met wie je nu weer opnieuw contact mee had. Het kan allemaal![]()
Vind dat zelf ook altijd zo lastig.. als je iemand zo leuk vindt dat je dan helemaal zenuwachtig bent. Maar vaak ben je je aan het opfokken om niets
Ja misschien is dat een goed idee. Ik ben alleen niet blij met mijn uiterlijkquote:Op maandag 12 januari 2009 11:36 schreef Q. het volgende:
[..]
Misschien eens een goed idee om dat te gaan doen dan.
dan moet je toch juist meer je best doen om er wat van te maken dacht ik zoquote:Op maandag 12 januari 2009 11:39 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja misschien is dat een goed idee. Ik ben alleen niet blij met mijn uiterlijk
Wat hij zegt.quote:Op maandag 12 januari 2009 11:41 schreef rival het volgende:
[..]
dan moet je toch juist meer je best doen om er wat van te maken dacht ik zo
Hmm. Nee, niet echt.quote:Op maandag 12 januari 2009 11:33 schreef automatic_ het volgende:
Onbewust misschien, maar ik denk eerder van niet.
Hihiquote:Op maandag 12 januari 2009 11:37 schreef Elegy het volgende:
Om aan mijn eigen vraag te antwoorden: Ik kleed me niet anders met dan zonder. Wel heb ik thuis, als ik niks te doen heb gewoon een simpele kloffie aan maar dat is wat anders natuurlijk.
Uhm... ja. Als ik echt iemand wil verleiden, let ik er echt wel meer op wat ik aandoe. Als ik een vaste relatie heb, vind ik het nog steeds belangrijk, maar loop er dan niet altijd op mijn best bij. Lijkt me maar vermoeiend om er altijd maar goed uit te zien. Op zondag loop ik toch echt het liefst in een sportbroek en een simpel truitje erop.quote:Op maandag 12 januari 2009 11:33 schreef automatic_ het volgende:
Dat vind ik best wel moeilijk om te doen. Maar inderdaad ik zou wat meer aan mijn uiterlijk moeten doen.quote:Op maandag 12 januari 2009 11:41 schreef rival het volgende:
[..]
dan moet je toch juist meer je best doen om er wat van te maken dacht ik zo
Aha, op die manierquote:Op maandag 12 januari 2009 11:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
O nee hoor, ik bedoelde ook niet 'en?' als in sex, maar 'en?' als in: hoe was het![]()
Dat is bij mij het heden.quote:Op maandag 12 januari 2009 11:43 schreef MNR het volgende:
Wel heb ik in het verleden de fout gemaakt om minder tijd te maken om te sporten.
Awwww, wat zieligquote:Op maandag 12 januari 2009 11:39 schreef Ripley het volgende:
Alhoewel - de ex ervoor heb ik eerst 3 avonden achter elkaar mee gedate en er werd maar niet gezoend. Dus toen was ik ook totaal van slag of ie me nou leuk vond of niet![]()
Het is dat je zover weg woont, anders sleurde ik je wel mee.quote:
Geen ideequote:Op maandag 12 januari 2009 11:48 schreef MNR het volgende:
[..]
Awwww, wat zielig
En wat was de verklaring ervoor?
Ik vind het moeilijk om het vast te houden, daarvoor moet je erg vasthoudend zijn. Naar de sportschool gaan is dan eigenlijk ook gewoon best saai.quote:
Onzin. Het is zo moeilijk als je het jezelf maakt.quote:Op maandag 12 januari 2009 11:44 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat vind ik best wel moeilijk om te doen. Maar inderdaad ik zou wat meer aan mijn uiterlijk moeten doen.
Ik bedoel, een simpele Scapino trainingsbroek, een even simpel tshirt, een vest en witte tijgerpootpantoffels zijn van die dingen die je gewoon binnen wel aankan, maar buiten....niet echtquote:
Dat is ook zo. Heeft ook wel te maken dat je elkaar dan beter kent en (hopelijk) elkaar ook accepteert en waardeert als je er gewoon een beetje niet gala er bij looptquote:Uhm... ja. Als ik echt iemand wil verleiden, let ik er echt wel meer op wat ik aandoe. Als ik een vaste relatie heb, vind ik het nog steeds belangrijk, maar loop er dan niet altijd op mijn best bij. Lijkt me maar vermoeiend om er altijd maar goed uit te zien. Op zondag loop ik toch echt het liefst in een sportbroek en een simpel truitje erop.
Wel heb ik in het verleden de fout gemaakt om minder tijd te maken om te sporten. Die fout zou ik geen tweede keer meer maken. Het is superleuk om aandacht te besteden aan, maar het minstens zo belangrijk om aandacht te besteden aan jezelf
Ik ken de vlagen. Het gaat voorbij, geloof me!quote:Op maandag 12 januari 2009 11:51 schreef Q. het volgende:
Ik vind het moeilijk om het vast te houden, daarvoor moet je erg vasthoudend zijn. Naar de sportschool gaan is dan eigenlijk ook gewoon best saai.Maar ik zit nu weer goed in het ritme.
Dat ben ik dus helemaal met je eens, Q. Daarom heb ik ook iets voor mezelf bedacht waarvan ik denk dat het best te realiseren moet zijn, wil alleen nog even een sportschool vinden die dat aanbiedt.quote:Op maandag 12 januari 2009 11:51 schreef Q. het volgende:
Ik vind het moeilijk om het vast te houden, daarvoor moet je erg vasthoudend zijn. Naar de sportschool gaan is dan eigenlijk ook gewoon best saai.Maar ik zit nu weer goed in het ritme.
![]()
Wat is het toch ook een schatjequote:Op maandag 12 januari 2009 11:51 schreef Ripley het volgende:
heatwave
Dat is waar. Een voordeel ik ben vrij dun dus ik hoef niet te lijnenquote:Op maandag 12 januari 2009 11:51 schreef Q. het volgende:
[..]
Onzin. Het is zo moeilijk als je het jezelf maakt.
Dan ga je toch bij een zwemvereniging. Ik zwem ook bij een vereniging.quote:Op maandag 12 januari 2009 12:01 schreef CherryLips het volgende:
Ik wil weer graag gaan zwemmen maar dat is doodsaai in je eentje. En Pilates is duur.
Nou, dat is toch cool!quote:Op maandag 12 januari 2009 11:59 schreef JaniesBrownie het volgende:
En nu vind ik mn figuur erg mooi![]()
Dat moet je niet opmerken, daar moet je naar toe werken! Die kans creeër je zelf!quote:Op maandag 12 januari 2009 11:59 schreef mrbox het volgende:
zoenen jullie altijd op dates ? ik vind dat altijd lastig om op te merken wanneer er zo'n moment is...
Ik weet het uit ervaring.quote:Op maandag 12 januari 2009 11:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ken de vlagen. Het gaat voorbij, geloof me!
Dat is misschien wel een goed idee, zat er vroeger ook bijquote:Op maandag 12 januari 2009 12:03 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan ga je toch bij een zwemvereniging. Ik zwem ook bij een vereniging.
Nope. Ik vind het altijd maar vervelend dat er zo half de verwachting is dat er gezoend moet worden. Dus ik zoen meestal de eerste keer juist niet.quote:Op maandag 12 januari 2009 11:59 schreef mrbox het volgende:
zoenen jullie altijd op dates ? ik vind dat altijd lastig om op te merken wanneer er zo'n moment is...
Die is arbeitenquote:Op maandag 12 januari 2009 12:02 schreef PrincePolly het volgende:
Duiemlotje, waar ben je? Ik ben zo opgelucht.
Als het klikt dan gaat dat doorgaans vanzelf. En als het niet klikt, tja, dan wordt er niet gezoend.quote:Op maandag 12 januari 2009 11:59 schreef mrbox het volgende:
Wat voor vereniging? Waterpolo of wedstrijdzwemmen?quote:Op maandag 12 januari 2009 12:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat is misschien wel een goed idee, zat er vroeger ook bij.
ow, ik wist niet dat jullie ook makkers waren. Sorry.quote:
Ik merk meestal wel wanneer het kanquote:Op maandag 12 januari 2009 11:59 schreef mrbox het volgende:
figuurzwemmenquote:Op maandag 12 januari 2009 12:09 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wat voor vereniging? Waterpolo of wedstrijdzwemmen?
Dat is toch synchroomzwemmen. Of je kan nog bij de reddingsbrigade.quote:
synchroon.quote:Op maandag 12 januari 2009 12:16 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is toch synchroomzwemmen. Of je kan nog bij de reddingsbrigade.
Wedstrijdzwemmen.quote:Op maandag 12 januari 2009 12:09 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wat voor vereniging? Waterpolo of wedstrijdzwemmen?
Ik heb een tijdje op waterpolo gezeten. Maar daarna ben ik gaan zwemmen bij de reddingsbrigade. Nu zwem ik als vrijwilliger bij het Beatrixfonds en daar zwem ik met gehandicapten.quote:
Je komt nog eens ergensquote:Op maandag 12 januari 2009 12:27 schreef Adolecens het volgende:
Nou, ik ben er weer vandoor...
Stap nu in Amsterdam in de auto, naar Amersfoort, dan naar Deventer, door naar Voorburg en weer terug naar Amsterdam...![]()
Gezellig
Ik zit ziek thuis, ruilen?quote:Op maandag 12 januari 2009 12:27 schreef Adolecens het volgende:
Stap nu in Amsterdam in de auto, naar Amersfoort, dan naar Deventer, door naar Voorburg en weer terug naar Amsterdam...![]()
Gezellig
Hele dag rijden.. En telefoneren?quote:Op maandag 12 januari 2009 12:27 schreef Adolecens het volgende:
Gezellig
Wel zwaaien als je zo hier in Amersfoort bent hè?quote:Op maandag 12 januari 2009 12:27 schreef Adolecens het volgende:
Gezellig
Neem je wel de touristische route.quote:Op maandag 12 januari 2009 12:27 schreef Adolecens het volgende:
Gezellig
ik ook...midden in 't centrumquote:Op maandag 12 januari 2009 12:35 schreef Den_Haag het volgende:
morgen voor half 9 in antwerpen zijn. fijn
me 2quote:
Ik momenteel drie kwartier. Zometeen vijf minuten.quote:Op maandag 12 januari 2009 12:40 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik woon gewoon op twee minuten van mn werk af
Per welk vervoermiddel?quote:Op maandag 12 januari 2009 12:45 schreef rival het volgende:
tsjah ik woon 20 minuutjes van mijn werk.
's ochtends blijkt dat ineens minimaal een uur te zijn
saaiquote:Op maandag 12 januari 2009 12:40 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik woon gewoon op twee minuten van mn werk af
zeelandquote:Op maandag 12 januari 2009 12:48 schreef Elegy het volgende:
Hoeveel zijn jullie bereid te reizen voor een eerste date, eigenlijk?
Succes!quote:Op maandag 12 januari 2009 12:35 schreef Den_Haag het volgende:
morgen voor half 9 in antwerpen zijn. fijn
quote:Op maandag 12 januari 2009 12:48 schreef Elegy het volgende:
Reisdtijd... hmmm
1,5 uur met het ov maximaal hoewel ik ook iemand heb gedate die op 4 uur reizen zatquote:Op maandag 12 januari 2009 12:48 schreef Elegy het volgende:
Reisdtijd... hmmm
Ehm... Dat is een goede vraag. Date maakt mij niet zoveel uit, maar als het relatie-materiaal is, dan max. 2 uur met de auto (ofzo?) Tenzij ik echt verliefd ben, dan valt er wel wat te regelenquote:Op maandag 12 januari 2009 12:48 schreef Elegy het volgende:
Reisdtijd... hmmm
Het verste was geloof ik 2,5 uur per OV. Niet heel erg de moeite waard trouwens.quote:Op maandag 12 januari 2009 12:48 schreef Elegy het volgende:
Reisdtijd... hmmm
Toen ik in Enschede woonde had ik een vriendin in Eindhoven. Eigenlijk wel te ver weg. Mn laatste ex woonde ook ruim anderhalf uur OV'en ver weg. Ook best ver eigenlijk. Bij voorkeur zoek ik er nu eens eentje in mn eigen stad. Daar zou meeeeer dan genoeg te vinden moeten zijn.quote:Op maandag 12 januari 2009 12:55 schreef mrbox het volgende:
[..]
1,5 uur met het ov maximaal hoewel ik ook iemand heb gedate die op 4 uur reizen zat
Blind date? Of met iemand die je al (langer) kent?quote:Op maandag 12 januari 2009 12:48 schreef Elegy het volgende:
Nog nooit over nagedachtquote:Op maandag 12 januari 2009 12:48 schreef Elegy het volgende:
Hee! Dat ken ik!quote:Op maandag 12 januari 2009 12:57 schreef Q. het volgende:
[..]
Toen ik in Enschede woonde had ik een vriendin in Eindhoven. Eigenlijk wel te ver weg. Mn laatste ex woonde ook ruim anderhalf uur OV'en ver weg. Ook best ver eigenlijk. Bij voorkeur zoek ik er nu eens eentje in mn eigen stad. Daar zou meeeeer dan genoeg te vinden moeten zijn.
dat maakt het reizen allemaal een stuk makkelijkerquote:Op maandag 12 januari 2009 13:00 schreef Elegy het volgende:
Hoewel ik wel een lease auto'tje en tankpas heb.
Goede vraag. Hangt van de potentie af denk ik. Voor alleen sex ga ik niet stad en land afreizenquote:Op maandag 12 januari 2009 12:48 schreef Elegy het volgende:
Reistijd... hmmm
/edit: stomme spelfout
Dat is zeker waar. Ik moet er ook niet aan denken om geen auto meer te hebben, ben veel te veel gewend aan vrij reizen. Grootste afstand die ik heb moeten overbruggen voor een dat was trouwens van Den Haag naar Enschede. Maar echt heel erg vind ik het ook niet, autorijden is wel lekkerquote:Op maandag 12 januari 2009 13:02 schreef rival het volgende:
[..]
dat maakt het reizen allemaal een stuk makkelijker
Ik heb geen auto meer en ik heb hem nog geen seconde gemist.quote:Op maandag 12 januari 2009 13:03 schreef automatic_ het volgende:
Soms ga ik met de trein (bijv. naar EHV of A'dam), maar verder pak ik bijna altijd mijn auto![]()
De trein en ik hebben geen goede relatie meer
Ach, bij Logi is het altijd gezellig.quote:Op maandag 12 januari 2009 13:06 schreef Elegy het volgende:
[..]
Grootste afstand die ik heb moeten overbruggen voor een dat was trouwens van Den Haag naar Enschede.
Tja, ik woon in een klein kut dorp met 1x in het uur een bus, dus dan weet je het welquote:Op maandag 12 januari 2009 13:06 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb geen auto meer en ik heb hem nog geen seconde gemist.
Je hebt een (binnenkort) een date?quote:Op maandag 12 januari 2009 13:00 schreef Elegy het volgende:
Ik bedoel ook idd een (eerste) date. Als het klikt is het ongetwijfeld overkomelijk en eventueel een goed excuus om te blijven slapen
Ik ben zelf wel door stad en land gereden maar dat doe ik nu ook niet meer. Hoewel ik wel een lease auto'tje en tankpas heb. Bovendien vind ik afspreken ergens op neutraal terrein wel een goed iets.
Ik heb zelfs nog even Guild Wars bij haar kunnen spelenquote:
Ik woon vlak bij Utrecht Centraal, dat is toch wel iets anders.quote:Op maandag 12 januari 2009 13:06 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Tja, ik woon in een klein kut dorp met 1x in het uur een bus, dus dan weet je het wel![]()
quote:Op maandag 12 januari 2009 13:06 schreef Q. het volgende:
[..]
Nee hoor, al tijden niet meer. Dat was vorig jaarquote:
Ik zit niet vast aan Ehv voor mn gevoel, dus zou wel bereid zijn evt te verhuizen voor iemand waar het echt goed mee voelt, anders zou ik het dichterbij zoeken, want je doet jezelf alleen maar pijn anders.quote:Op maandag 12 januari 2009 13:00 schreef Elegy het volgende:
Ik bedoel ook idd een (eerste) date. Als het klikt is het ongetwijfeld overkomelijk en eventueel een goed excuus om te blijven slapen
Ik ben zelf wel door stad en land gereden maar dat doe ik nu ook niet meer. Hoewel ik wel een lease auto'tje en tankpas heb. Bovendien vind ik afspreken ergens op neutraal terrein wel een goed iets.
Helemaal geen enkel probleem mee. Die auto van mij stond toch al te verroesten. Scheelt vast ook wel dat ik thuis omringd ben door (snel)wegen waar altijd stapels file staat.quote:
Wanneer gingen wij eens iets afspreken?quote:Op maandag 12 januari 2009 13:08 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik moet trouwens wel zeggen dat ik vooral gewoon hoop dat het gezellig is en nooit echt uit ben op een relatie als ik mensen ontmoet. en het is altijd wel gezellig en soms wat meer
Jij moet al snel een teringeind reizen...quote:Op maandag 12 januari 2009 13:08 schreef Cuegirllie het volgende:
was ik weer![]()
En reizen voor dates? Opzich vind ik het niet erg om ver te reizen, maar liever ergens gewoon lekker in het midden
Ik zou echt niet meer zonder auto kunnen denk ikquote:Op maandag 12 januari 2009 13:06 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja, zeker! Dan zou ik er ook wel over nadenken, haha.quote:Op maandag 12 januari 2009 13:07 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik woon vlak bij Utrecht Centraal, dat is toch wel iets anders.
dat heb ik ook. mijn eerste gedachtes gaan uit naar, als het maar wel een gezellige avond wordt!quote:Op maandag 12 januari 2009 13:08 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik moet trouwens wel zeggen dat ik vooral gewoon hoop dat het gezellig is en nooit echt uit ben op een relatie als ik mensen ontmoet. en het is altijd wel gezellig en soms wat meer
voorlopig nietquote:Op maandag 12 januari 2009 13:09 schreef Q. het volgende:
[..]
Wanneer gingen wij eens iets afspreken?.
hier in amsterdam kennen we geen files gelukkigquote:Op maandag 12 januari 2009 13:08 schreef Q. het volgende:
[..]
Helemaal geen enkel probleem mee. Die auto van mij stond toch al te verroesten. Scheelt vast ook wel dat ik thuis omringd ben door (snel)wegen waar altijd stapels file staat.
Vaak wel jaquote:Op maandag 12 januari 2009 13:09 schreef Q. het volgende:
[..]
Jij moet al snel een teringeind reizen...
Dat is ook het belangrijkste, want anders krijg je allemaal verwachtingen etc.quote:Op maandag 12 januari 2009 13:10 schreef rival het volgende:
[..]
dat heb ik ook. mijn eerste gedachtes gaan uit naar, als het maar wel een gezellige avond wordt!
Klopt, daarom hebben ze ook dat idiote plan om een brug van Almere naar Amsterdam te bouwenquote:Op maandag 12 januari 2009 13:10 schreef rival het volgende:
[..]
hier in amsterdam kennen we geen files gelukkig
Lekker ver weg van jullie allemaalquote:Op maandag 12 januari 2009 13:12 schreef rival het volgende:
[..]
jij woont dan ook ergens heeeeeeeeeel ver weg
Nu wel ja!quote:Op maandag 12 januari 2009 13:13 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Lekker ver weg van jullie allemaal
Kan je dan niet beter een date ingaan (euh, dat klinkt een beetje fout) met "ach, misschien wordt het wel neuken"?quote:Op maandag 12 januari 2009 13:12 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dat is ook het belangrijkste, want anders krijg je allemaal verwachtingen etc.
Of als je afspreekt "zozo, vanavond even lekker neuken" en dan ben je daar en denk je; "Hmm.. Nee... ik heb daar geen zin in", maar dan voel je je wel eerder verplicht om het toch te doen "want dat was afgesproken".
als ik daar geen zin meer in heb gebeurd het toch nietquote:Op maandag 12 januari 2009 13:12 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dat is ook het belangrijkste, want anders krijg je allemaal verwachtingen etc.
Of als je afspreekt "zozo, vanavond even lekker neuken" en dan ben je daar en denk je; "Hmm.. Nee... ik heb daar geen zin in", maar dan voel je je wel eerder verplicht om het toch te doen "want dat was afgesproken".
Gelukkig welquote:
Mwah.. Hoeft nietquote:Op maandag 12 januari 2009 13:14 schreef Elegy het volgende:
[..]
Kan je dan niet beter een date ingaan (euh, dat klinkt een beetje fout) met "ach, misschien wordt het wel neuken"?
Afspreken om de sex lijkt me dat je dat doet met iemand die je toch al wat beter kent toch?
quote:Op maandag 12 januari 2009 13:13 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Lekker ver weg van jullie allemaal
ow hoort dat zoquote:Op maandag 12 januari 2009 13:14 schreef Elegy het volgende:
Afspreken om de sex lijkt me dat je dat doet met iemand die je toch al wat beter kent toch?
Doe eens liefquote:
quote:
Q begonquote:
Tja.. sommige dingenquote:
Ik quote 'm even voor eventuele volgende topicsquote:Op maandag 12 januari 2009 13:16 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Mwah.. Hoeft niet
Kan juist spannend zijn om dat te doen met iemand die je nog niet zo goed kent.
Maaaar ik ging naar de uni, dus ik kom hier nu mooi onderuit
Altijd weer die Q, waar ben je? Jij vlegel!quote:
Dat is maar net welk verhaal je erbij verzint voor jezelf.quote:Op maandag 12 januari 2009 13:23 schreef JaniesBrownie het volgende:
Afspreken puur en alleen voor sex heb ik nooit gedaan.
Dat is geen nadeel, dat is een kans!quote:Op maandag 12 januari 2009 13:24 schreef mrbox het volgende:
Enig nadeel aan wat verreizen voor een date is dat het vaak weer al snel terug gegaan moet worden als je met het OV gaat.(mist je niet blijft overnachten)
Ik zeg dan ook puur en alleen voor sex he, daar kwam wat meer bij kijkenquote:Op maandag 12 januari 2009 13:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat is maar net welk verhaal je erbij verzint voor jezelf.
Met wipgarantie? 1 reisdag.quote:Op maandag 12 januari 2009 12:48 schreef Elegy het volgende:
Reistijd... hmmm
/edit: stomme spelfout
Langs laten komen voor een massage.. dan kan het nog alle kanten opquote:Op maandag 12 januari 2009 13:25 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik zeg dan ook puur en alleen voor sex he, daar kwam wat meer bij kijken
Dan hebben we het over hetzelfde!quote:Op maandag 12 januari 2009 13:25 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik zeg dan ook puur en alleen voor sex he, daar kwam wat meer bij kijken
Ik ga wel weg hoor.quote:Op maandag 12 januari 2009 13:23 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Altijd weer die Q, waar ben je? Jij vlegel!
altijd een goede reden om af te sprekenquote:Op maandag 12 januari 2009 13:26 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Langs laten komen voor een massage.. dan kan het nog alle kanten op
Ik blijf er weer een nachtjequote:Op maandag 12 januari 2009 12:38 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik ook...midden in 't centrum![]()
wel weer op tijd naar huis dan
Going dooooooowwwwwwwnnnnnnnn jaquote:Op maandag 12 januari 2009 13:26 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
quote:Op maandag 12 januari 2009 13:26 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
TE snel weet ik niet. snel wel.quote:Op maandag 12 januari 2009 13:42 schreef rhubarbje het volgende:
Mensen geven voortaan te snel op als het niet meer alleen maar leuk leuk leuk is en verliefd verliefd (wat technisch dus ook onmogelijk is) is
Dat heeft alles te maken met de huidige consumptiemaatschappij. We/men wil alles. Nu. Tegelijk.quote:Op maandag 12 januari 2009 13:42 schreef rhubarbje het volgende:
Mensen geven voortaan te snel op als het niet meer alleen maar leuk leuk leuk is en verliefd verliefd (wat technisch dus ook onmogelijk is) is
Mja, kun je niet tevreden zijn zonder verliefdheid?quote:Op maandag 12 januari 2009 13:48 schreef rival het volgende:
[..]
TE snel weet ik niet. snel wel.
maarja, als je zelf nou voelt dat het niet HET is. dan is die keuze (imo) snel gemaakt.
Ja, mee eens. Maar dat zie ook wel in andere dingen terug. Inidivdualisme viert hoogtij, en dat gaat helaas gepaard met een zak egoisme. Ik ik ik, en dan de rest.quote:Op maandag 12 januari 2009 13:42 schreef rhubarbje het volgende:
Dus dat is al een leuk gespreksonderwerp en dan wil ik er ook nog in gooien:
Vroeger, toen mensen zich nog vooral wegcijferden omdat dat zo hoorde, toen was het pas goed.quote:Op maandag 12 januari 2009 13:57 schreef dawg het volgende:
Inidivdualisme viert hoogtij, en dat gaat helaas gepaard met een zak egoisme. Ik ik ik, en dan de rest.
Nee, ook niet. Wat is er mis met de gulden middenweg?quote:Op maandag 12 januari 2009 13:58 schreef Litpho het volgende:
[..]
Vroeger, toen mensen zich nog vooral wegcijferden omdat dat zo hoorde, toen was het pas goed.
wel na wat jaren misschien.quote:Op maandag 12 januari 2009 13:57 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Mja, kun je niet tevreden zijn zonder verliefdheid?
vind het soms moeilijk waar de grens ligt, alle relaties komen op een gegeven moment wel in een dip, ik heb soms wel het idee dat mensen niet meer echt moeite doen om eruit te komen maar gewoon opgeven.
Die is praktisch gezien niet in stand te houden!quote:Op maandag 12 januari 2009 14:00 schreef dawg het volgende:
Nee, ook niet. Wat is er mis met de gulden middenweg?
Dat ik niet geloof in de maakbare samenleving. Mensen hebben vrijheid. Sommige mensen kunnen daar niet mee overweg. Dat is wat mij betreft nooit een reden om die vrijheid dan maar weer in te perken (of klaagzangen te houden over de mensen die er niet mee overweg kunnen).quote:Op maandag 12 januari 2009 14:00 schreef dawg het volgende:
[..]
Nee, ook niet. Wat is er mis met de gulden middenweg?
Sommigen kunnen ook niet met de vrijheid van anderen overweg, trouwens.quote:Op maandag 12 januari 2009 14:02 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat ik niet geloof in de maakbare samenleving. Mensen hebben vrijheid. Sommige mensen kunnen daar niet mee overweg. Dat is wat mij betreft nooit een reden om die vrijheid dan maar weer in te perken (of klaagzangen te houden over de mensen die er niet mee overweg kunnen).
Ja, maar dan kap je het dus af voor het echt iets is.quote:Op maandag 12 januari 2009 14:00 schreef rival het volgende:
[..]
wel na wat jaren misschien.
maar als na 3 maanden de verliefdheid al over is.......
ik weet altijd heel snel of ik iets wel of niet voor heel lang wil... ik vind dit altijd een makkelijke keuze.... als ik er niet 100% voor wil gaan weet ik al genoeg. en kap ik het af.
daar moet je samen de juiste combo in zien te vinden!quote:Op maandag 12 januari 2009 14:07 schreef JaniesBrownie het volgende:
En wegcijferen is ook niet goed (deed ik teveel)
Maar een beetje je best doen voor elkaar kan geen kwaad
Ik heb het niet over dingen laten of juist niet, mate van vrijheid, maar over respect, voor de ander, voor een ander. Tuurlijk ben je vrij om te doen en laten wat je wilt, maar ik vind niet dat dat ten koste van alles en iedereen mag gaan, puur omdat 'niemand bepaalt wat ik wel en niet mag, want vrijheid'.quote:Op maandag 12 januari 2009 14:02 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat ik niet geloof in de maakbare samenleving. Mensen hebben vrijheid. Sommige mensen kunnen daar niet mee overweg. Dat is wat mij betreft nooit een reden om die vrijheid dan maar weer in te perken (of klaagzangen te houden over de mensen die er niet mee overweg kunnen).
Ik kom weleens mensen tegen die geheel en alleen aan zichzelf denken. Of ik daar last van heb, ligt aan de relatie die ik heb met die persoon. Vriendin, dan heb ik daar last van. Bij een collega minder.quote:Op maandag 12 januari 2009 14:03 schreef MNR het volgende:
In welke mate heb jij last van de individualisering dawg?
Kun je een voorbeeld geven?quote:Op maandag 12 januari 2009 14:12 schreef dawg het volgende:
Ik kom weleens mensen tegen die geheel en alleen aan zichzelf denken. Of ik daar last van heb, ligt aan de relatie die ik heb met die persoon. Vriendin, dan heb ik daar last van. Bij een collega minder.
Vrijheid is uiteraard beperkt in elke samenleving, maar de vrijheid om je relatie te beëindigen (daar hadden we het tenslotte over) voor welke reden jij dan ook maar toereikend vindt, zelfs als je iemand anders daar mee kwetst, is niet iets waar een buitenstaander enig commentaar over zou moeten leveren in mijn optiek.quote:Op maandag 12 januari 2009 14:08 schreef dawg het volgende:
Ik heb het niet over dingen laten of juist niet, mate van vrijheid, maar over respect, voor de ander, voor een ander. Tuurlijk ben je vrij om te doen en laten wat je wilt, maar ik vind niet dat dat ten koste van alles en iedereen mag gaan, puur omdat 'niemand bepaalt wat ik wel en niet mag, want vrijheid'.
Dan kan ik/kunnen we ook niet met je meedenken en begrijp ik helaas niet wat je bedoeltquote:Op maandag 12 januari 2009 14:15 schreef dawg het volgende:
Ja, maar niet geschikt voor hier op het forum.
Zeker met een vriendin dwingt niemand je om daar mee akkoord te gaan en die relatie voort te zetten. Dat je het graag anders zou zien, tja, de wereld is niet perfect aangepast aan dawg (of Litpho). News at eleven.quote:Op maandag 12 januari 2009 14:12 schreef dawg het volgende:
[..]
Ik kom weleens mensen tegen die geheel en alleen aan zichzelf denken. Of ik daar last van heb, ligt aan de relatie die ik heb met die persoon. Vriendin, dan heb ik daar last van. Bij een collega minder.
Jij weet ook wel dat het in liefde en relaties nooit zo simpel is als het lijkt, want gevoel. Rationeel gezien ben ik het dus met je eens, gevoelsmatig weet ik niet, ligt aan de specifieke situatie.quote:Op maandag 12 januari 2009 14:16 schreef Litpho het volgende:
[..]
Vrijheid is uiteraard beperkt in elke samenleving, maar de vrijheid om je relatie te beëindigen (daar hadden we het tenslotte over) voor welke reden jij dan ook maar toereikend vindt, zelfs als je iemand anders daar mee kwetst, is niet iets waar een buitenstaander enig commentaar over zou moeten leveren in mijn optiek.
Of je het zou doen, doet niets af aan de vrijheid die je hebt om de beslissing uit te voeren (of die zij heeft om de beslissing uit te voeren). Wat mij betreft staat de vrijheid dus los van de emoties van de betrokkenen. Geen enkele buitenstaander dwingt ze om in een relatie te blijven, als een van beide eruit wil kan dat. Als ze het allebei niet willen, ook goed, die vrijheid hebben ze.quote:Op maandag 12 januari 2009 14:20 schreef dawg het volgende:
[..]
Jij weet ook wel dat het in liefde en relaties nooit zo simpel is als het lijkt, want gevoel. Rationeel gezien ben ik het dus met je eens, gevoelsmatig weet ik niet, ligt aan de specifieke situatie.
Soms en vaak is het toch wel zo simpel als het lijkt.quote:Op maandag 12 januari 2009 14:20 schreef dawg het volgende:
Jij weet ook wel dat het in liefde en relaties nooit zo simpel is als het lijkt, want gevoel. Rationeel gezien ben ik het dus met je eens, gevoelsmatig weet ik niet, ligt aan de specifieke situatie.
Nee, niet iets waar iemand anders iets over te zeggen heeft.quote:Op maandag 12 januari 2009 14:16 schreef Litpho het volgende:
[..]
Vrijheid is uiteraard beperkt in elke samenleving, maar de vrijheid om je relatie te beëindigen (daar hadden we het tenslotte over) voor welke reden jij dan ook maar toereikend vindt, zelfs als je iemand anders daar mee kwetst, is niet iets waar een buitenstaander enig commentaar over zou moeten leveren in mijn optiek.
Okay. Neem de situatie die jij afgelopen week had met je ex, en je huisgenoten aan tafel. Ik zou als ik je ex was geweest, uit respect wegblijven. Niet blijven omdat ik dat zelf wil, maar er zijn ook anderen waar je dan rekening mee kunt houden, wegblijven dus, omdat je ze niet wilt kwetsen. (niet moet, want het moet een eigen keus zijn, begrijpen waarom, anders kun je net zo goed echt doen wat je wilt)quote:Op maandag 12 januari 2009 14:18 schreef MNR het volgende:
[..]
Dan kan ik/kunnen we ook niet met je meedenken en begrijp ik helaas niet wat je bedoelt
Ja, maar tussen iets weten en ernaar handelen valt soms wel tegen.quote:Op maandag 12 januari 2009 14:22 schreef MNR het volgende:
[..]
Soms en vaak is het toch wel zo simpel als het lijkt.
En als je die keuze neemt, wegblijft... dan?quote:Op maandag 12 januari 2009 14:24 schreef dawg het volgende:
Okay. Neem de situatie die jij afgelopen week had met je ex, en je huisgenoten aan tafel. Ik zou als ik je ex was geweest, uit respect wegblijven. Niet blijven omdat ik dat zelf wil, maar er zijn ook anderen waar je dan rekening mee kunt houden, wegblijven dus, omdat je ze niet wilt kwetsen. (niet moet, want het moet een eigen keus zijn, begrijpen waarom, anders kun je net zo goed echt doen wat je wilt)
Bijvoorbeeld.
Truequote:Op maandag 12 januari 2009 14:25 schreef dawg het volgende:
Ja, maar tussen iets weten en ernaar handelen valt soms wel tegen.![]()
Naar mijn mening zou dat die persoon sieren, ja, maar ik zie geen enkele reden waarom die persoon niet de vrijheid zou moeten hebben om op te geven.quote:Op maandag 12 januari 2009 14:24 schreef JaniesBrownie het volgende:
Maar opgeven omdat het even niet zo lekker loopt... of omdat je iemand anders ontmoet, weet niet, probeer het dan iig nog even ipv meteen te kappen.
Heb ik voor mijn gevoel het goede gedaan, ookal had ik liever wat anders gedaan.quote:Op maandag 12 januari 2009 14:26 schreef MNR het volgende:
[..]
En als je die keuze neemt, wegblijft... dan?
Dus je hebt het goede gedaan als je iets hebt gedaan wat je liever niet had gedaan?quote:Op maandag 12 januari 2009 14:29 schreef dawg het volgende:
Heb ik voor mijn gevoel het goede gedaan, ookal had ik liever wat anders gedaan.
Nou ja, zijn we het toch eens, vrijheid heb je altijd, of de ander het ermee eens is of niet.quote:Op maandag 12 januari 2009 14:27 schreef Litpho het volgende:
[..]
Naar mijn mening zou dat die persoon sieren, ja, maar ik zie geen enkele reden waarom die persoon niet de vrijheid zou moeten hebben om op te geven.
Ik ga het niet nog eens uitleggen, het lijkt me zo vrij duidelijk.quote:Op maandag 12 januari 2009 14:31 schreef MNR het volgende:
[..]
Dus je hebt het goede gedaan als je iets hebt gedaan wat je liever niet had gedaan?
Zo komt het niet over.quote:Op maandag 12 januari 2009 14:28 schreef rhubarbje het volgende:
Niemand zegt ook dat die ander die vrijheid niet heeft
Het gaat om je mening en wat jij de betere oplossing zou vinden
Doe je nu expres of je het niet begrijpt?quote:Op maandag 12 januari 2009 14:31 schreef MNR het volgende:
[..]
Dus je hebt het goede gedaan als je iets hebt gedaan wat je liever niet had gedaan?
Dan komt het verkeerd overquote:
Je geeft aan dat je iets doet omdat je dat het goede lijkt. Je geeft ook aan dat je liever een andere keuze had gemaakt. Dat komt op mij tegenstrijdig over.quote:Op maandag 12 januari 2009 14:32 schreef dawg het volgende:
Ik ga het niet nog eens uitleggen, het lijkt me zo vrij duidelijk.![]()
Nee, ik doe niet express alsof ik het niet begrijpquote:Op maandag 12 januari 2009 14:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
Doe je nu expres of je het niet begrijpt?
Ik vond het van mn ex heel erg fijn dat hij rekening hield met mij![]()
Nee, dat zeg ik niet. Ik zeg, dat als ik iets zou kunnen doen, wat iemand waar ik om geef erg zou kwetsen, dan zou ik eens goed nadenken of ik het dan wel zou willen doen. Omdat ik diegene niet wil kwetsen, niet bewust, wat ik wel zou doen als ik dat 'iets' wel zou doen.quote:Op maandag 12 januari 2009 14:38 schreef MNR het volgende:
[..]
Je geeft aan dat je iets doet omdat je dat het goede lijkt. Je geeft ook aan dat je liever een andere keuze had gemaakt. Dat komt op mij tegenstrijdig over.
In mijn ogen, en dan zeg ik het even heel zwart-wit, ben je niet goed bezig als je de nobele ridder uit wilt hangen ten koste van jezelf
En om even voort te borduren op het voorbeeld. Later die avond hebben hij en ik een gesprek gehad. Waren we beide in de ruimte en daarna hebben we het samen opgelost.
Jij zou toch moeten begrijpen dan een stelling niet genuanceerd zou moeten/hoeft te zijnquote:
Uhm, nee.quote:Op maandag 12 januari 2009 14:41 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Jij zou toch moeten begrijpen dan een stelling niet genuanceerd zou moeten/hoeft te zijn
Niet ten koste van jezelf...quote:Op maandag 12 januari 2009 14:38 schreef MNR het volgende:
[..]
Je geeft aan dat je iets doet omdat je dat het goede lijkt. Je geeft ook aan dat je liever een andere keuze had gemaakt. Dat komt op mij tegenstrijdig over.
In mijn ogen, en dan zeg ik het even heel zwart-wit, ben je niet goed bezig als je de nobele ridder uit wilt hangen ten koste van jezelf
En om even voort te borduren op het voorbeeld. Later die avond hebben hij en ik een gesprek gehad. Waren we beide in de ruimte en daarna hebben we het samen opgelost.
Daar ben ik het eigenlijk wel mee eensquote:Op maandag 12 januari 2009 14:44 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Niet ten koste van jezelf...
Als ik weet dat ik iemand kwets door voor zn neus een ander te kussen, doe ik dat niet, ook al zou ik dat wel graag doen. Zo simpel kunje het maken...
Dan haal ik 2 dingen door elkaarquote:Op maandag 12 januari 2009 14:40 schreef dawg het volgende:
Nee, dat zeg ik niet. Ik zeg, dat als ik iets zou kunnen doen, wat iemand waar ik om geef erg zou kwetsen, dan zou ik eens goed nadenken of ik het dan wel zou willen doen. Omdat ik diegene niet wil kwetsen, niet bewust, wat ik wel zou doen als ik dat 'iets' wel zou doen.
Bijvoorbeeld dus wat je ex deed, erbij gaan zitten. Als ik je ex was, en ik zou weten dat jij daardoor gekwetst zou worden, ja, dan zou ik dus wegblijven.
Dat is dus niet ten koste van mezelf. Er zijn situaties waarin dat wel het geval zou kunnen zijn, maar die zijn zelfzaam en daar heb ik het nu niet over.
ja, dat dus, bijvoorbeeld.quote:Op maandag 12 januari 2009 14:44 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Als ik weet dat ik iemand kwets door voor zn neus een ander te kussen, doe ik dat niet, ook al zou ik dat wel graag doen. Zo simpel kunje het maken...
Op het moment dat je een situatie aanhaalt die op mij betrekking heeft, heb ik daar altijd een eigen mening over. Lastig om dat als voorbeeld aan te dragen.quote:Op maandag 12 januari 2009 14:44 schreef JaniesBrownie het volgende:
tot op bepaalde hoogte natuurlijk.quote:Op maandag 12 januari 2009 14:44 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat is het ook ja. Bijna on-Krea netjesquote:Op maandag 12 januari 2009 14:48 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik gaf even een voorbeeld ter verduidelijking.
Ik was erg verliefd op Krea, die heeft hier een tijdje niet gepost (in singles) omdat hij dacht dat ik het daar moeilijk mee zou hebben, vond ik erg netjes van hem
Je kan het zo moeilijk maken als je wil, dat bepaalt toch iedereen voor zichzelf.quote:Op maandag 12 januari 2009 14:47 schreef rival het volgende:
[..]
tot op bepaalde hoogte natuurlijk.
stel je zit in een relatie. en 1 van de vrienden in je vriendengroep heeft deze gevoelens...
dan hou je daar rekening mee.... maar als je dan met de hele groep op vakantie gaat (overdreven voorbeeld) zou je daar dan de hele vakantie rekening mee houden? en zou je jouw partner dan minder genegenheid geven vanwege die persoon? terwijl je eigenlijk wel zou willen?
quote:Op maandag 12 januari 2009 14:49 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dat is het ook ja. Bijna on-Krea netjes
jij bent dat meisje?quote:Op maandag 12 januari 2009 14:51 schreef Duimelot het volgende:zo vroeger thuis dan normaal ivm een ziek meisje
hier alles goed?
Hey meisquote:Op maandag 12 januari 2009 14:51 schreef Duimelot het volgende:
zo vroeger thuis dan normaal ivm een ziek meisje
hier alles goed?
ik hou altijd graag rekening met een ander zijn/haar gevoelens, maar tot op zeker hoogte natuurlijk.quote:Op maandag 12 januari 2009 14:50 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Je kan het zo moeilijk maken als je wil, dat bepaalt toch iedereen voor zichzelf.
Ik heb geen idee, ligt er ook aan hoe moeilijk ikk denk dat diegene het ermee heeft.
als hij/zij zich elke avond in slaap huilt, is dat anders dan wanneer ie zegt: vind t niet zo prettig.
Het zal wel meevallenquote:Op maandag 12 januari 2009 14:55 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, je bent kennelijk liever dan iedereen denkt
Duimpjequote:Op maandag 12 januari 2009 14:51 schreef Duimelot het volgende:zo vroeger thuis dan normaal ivm een ziek meisje
hier alles goed?
Bevestig het anders nog even. 9 jaar reputatie opbouwen *weg*.quote:Op maandag 12 januari 2009 14:55 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ja, je bent kennelijk liever dan iedereen denkt
O sorry.quote:Op maandag 12 januari 2009 14:56 schreef Kreator het volgende:
[..]
Bevestig het anders nog even. 9 jaar reputatie opbouwen *weg*.
Ja!quote:Op maandag 12 januari 2009 14:58 schreef Ripley het volgende:
Nou, ik was heel erg verliefd op Krea en toen heeft ie me uitgescholden
Wat een lul.quote:Op maandag 12 januari 2009 14:58 schreef Ripley het volgende:
zo kennen we krea weerquote:Op maandag 12 januari 2009 14:58 schreef Ripley het volgende:
mijn mamma zei ook altijd, ach jongetje toch.. als ik het van je over kon nemen dan deed ik dat!quote:Op maandag 12 januari 2009 14:58 schreef Duimelot het volgende:
[..]
nee mn dochtertje en ik doe automatisch : ( maar bedoel meer
mwoah, je kent het wel. Naar bed met knuffeltje erbij en weer wakker worden om 06:20 met knuffel in hand.quote:Op maandag 12 januari 2009 14:59 schreef Duimelot het volgende:
[..]
heerlijk alleen wat kort
jij ook?
quote:Op maandag 12 januari 2009 14:56 schreef Kreator het volgende:
[..]
Bevestig het anders nog even. 9 jaar reputatie opbouwen *weg*.
ik zeg, ach meisje ga maar lekker op de bank liggen met een dekentje film kijkenquote:Op maandag 12 januari 2009 15:00 schreef rival het volgende:
[..]
mijn mamma zei ook altijd, ach jongetje toch.. als ik het van je over kon nemen dan deed ik dat!
Mijn vader zei altijd : niet zeiken , je bent geen wijf. Wat een vent.quote:Op maandag 12 januari 2009 15:00 schreef rival het volgende:
[..]
mijn mamma zei ook altijd, ach jongetje toch.. als ik het van je over kon nemen dan deed ik dat!
ik herken het niet echt eigenlijkquote:Op maandag 12 januari 2009 15:01 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
mwoah, je kent het wel. Naar bed met knuffeltje erbij en weer wakker worden om 06:20 met knuffel in hand.
hier ook.quote:Op maandag 12 januari 2009 15:03 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Mijn vader zei altijd : niet zeiken , je bent geen wijf. Wat een vent.
Ik heb het over mijn echte knuffel. Wally de Walvis. Ligt sinds een paar maanden weer in mijn bedje. Mijn dochter vond het nodig dat ik ook een knuffel had.quote:Op maandag 12 januari 2009 15:03 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik herken het niet echt eigenlijk
als ik bunny geknuffeld heb wordt ze altijd even netjes gewassen en weer terug in t nachtkastje gelegd
een konijn die luisterd naar de naam tarzan!quote:Op maandag 12 januari 2009 15:03 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik herken het niet echt eigenlijk
als ik bunny geknuffeld heb wordt ze altijd even netjes gewassen en weer terug in t nachtkastje gelegd
ahhhhhhquote:Op maandag 12 januari 2009 15:04 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Ik heb het over mijn echte knuffel. Wally de Walvis. Ligt sinds een paar maanden weer in mijn bedje. Mijn dochter vond het nodig dat ik ook een knuffel had.
quote:Op maandag 12 januari 2009 15:04 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Ik heb het over mijn echte knuffel. Wally de Walvis. Ligt sinds een paar maanden weer in mijn bedje. Mijn dochter vond het nodig dat ik ook een knuffel had.
Dames met knuffels in bed kan nog (net)quote:Op maandag 12 januari 2009 15:16 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb Bloei.
En nog een oud Troetelbeertje en de Cheshire Cat van Disney.
heren niet?quote:Op maandag 12 januari 2009 15:19 schreef mrbox het volgende:
[..]
Dames met knuffels in bed kan nog (net)
Dat klinkt interessant. Nog een plaatsje vrij.quote:Op maandag 12 januari 2009 15:22 schreef Duimelot het volgende:
Ik afentoe een super lekker lieve jonge om te knuffelen
100% knuffel vrijquote:Op maandag 12 januari 2009 15:23 schreef Duimelot het volgende:
[..]
heren niet?
jij bent knuffelvrij?
knuffel jij je kussen dan of heb je de helft van je dekbed dat je omarmt?
Ik heb wel een knuffel maar die staat op mijn kast. Die knuffel heb ik gekregen toen ik stage liep. Dus die ga ik bewaren als aandenken. Maar om die knuffel nu in mijn bed te leggen gaat mij net iets te ver.quote:Op maandag 12 januari 2009 15:23 schreef Duimelot het volgende:
[..]
heren niet?
jij bent knuffelvrij?
Ik zat net ook anderhalf uur in een vergaderingquote:Op maandag 12 januari 2009 13:29 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik ga wel weg hoor.
Twee uur lang, overleggen
Wat voor stage en wat voor knuffel?quote:Op maandag 12 januari 2009 15:27 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik heb wel een knuffel maar die staat op mijn kast. Die knuffel heb ik gekregen toen ik stage liep. Dus die ga ik bewaren als aandenken. Maar om die knuffel nu in mijn bed te leggen gaat mij net iets te ver.
ik knuffel niks als ik alleen benquote:Op maandag 12 januari 2009 15:23 schreef Duimelot het volgende:
[..]
heren niet?
jij bent knuffelvrij?
Nog wat besloten in die vergadering. Of was het weer nutteloos gezeur.quote:Op maandag 12 januari 2009 15:27 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik zat net ook anderhalf uur in een vergadering
Een schaapje. Ik heb stage gelopen op Texel bij het NIOZ een onderzoekinstituut voor de zee. Op Texel zitten veel schapen vandaar dat schaap als aandenken. Dit heb ik gekregen van mijn huigenoten uit het studentenhuis dat bij het instituut zat.quote:Op maandag 12 januari 2009 15:29 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Wat voor stage en wat voor knuffel?
quote:Op maandag 12 januari 2009 15:30 schreef rival het volgende:
heb tot voor kort een grote beer op mijn bed gehad, maar meer omdat die er toch lag.... de grote schoonmaak een paar weken terug heeft hij niet overleeft.
Ze hadden een half jaar planning gemaakt die aan het einde van de vergadering alweer de prullenbak in konquote:Op maandag 12 januari 2009 15:30 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nog wat besloten in die vergadering. Of was het weer nutteloos gezeur.
Dat ken ik ja. Een discussie begin over iets heel kleins. Waarom?quote:Op maandag 12 januari 2009 15:38 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ze hadden een half jaar planning gemaakt die aan het einde van de vergadering alweer de prullenbak in konDus het ging nergens over
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |