quote:FAQ'S
Spoed
Onderwerp: speod spoed
Urgentie: Hoog
geachte heren en dames mijn gegevens kloppen niet en dat nummer klopt helemaal niet meer dat heb ik al jaren niet meer gaarne wil ik u verzoeken mijn gegevens te verwijderen van u site gegevens
Geachte heer van der XXXXX,
Wij begrijpen best dat u een vip behandeling verwacht, dat verwachten we immers allemaal. Echter is het zo dat iedereen op de site kan toevoegen wijzigen en verwijderen. Ook u. Daar komt bij dat we u maar lieft 2 maal in ons bestand hebben zitten, met twee verschillende nummers. En dan raken wij snel in de war, wat moeten we dan verwijderen....
Dus ik raad u aan om naar de site te gaan te klikken op mutaties en zelf even uw gegevens te wijzigen/verwijderen.
Zoals al bij het contact formulier staat:
Let op, via het muteren kunt u wijzigen/toevoegen/wissen, wij reageren niet op verzoeken om te wijzigen dan zouden wij namelijk de hele dag bezig zijn met wijzigen.
quote:Op maandag 12 januari 2009 01:48 schreef LordNemephis het volgende:
Schijnt zelfs de bedoeling te zijn dat alles is te wijzigen... dat kun je dan niet anders opvatten dan als een uitnodiging, dacht ik zo!
[..]
quote:Op maandag 12 januari 2009 02:48 schreef Omniej het volgende:
[..]
Gaan ze hun vrij uitgebreide reactie afsluiten met "wij reageren niet op verzoeken om te wijzigen", geniaal...
Anyway, toch een redelijk idioot idee eigenlijk om al die gegevens voor iedereen wijzigbaar te maken, zeker als mensen op fora als dit het ontdekken.
Stelletje naievelingen die geloven in het goede van de mens ofzo, blijkbaar...quote:
Jah, is van Blues van retecool. Ik heb hem alleen wat aangepast. Er voor gezorgd dat ie iedere keer een nieuw random ID kiest (de nummers staan in de database gekoppelt aan een ID nummer). Aangezien ik niet al die nummers kan uitlezen neemt hij een willekeurig nummer in de hoop dat er een naam aan vast zit. Ik denk dat 50% van de ID nummers bestaat. Die wijzigt hij dus.quote:Op maandag 12 januari 2009 13:28 schreef LordNemephis het volgende:
de Braatolizer, die was toch van de Retecools?
Geweldig topic geworden, ditte
Gaak nu niet meer veranderen hoor, heb dat sinds eeuhm een hele poos alquote:Het is overigens
quote:
echo $ondertitel;
Helaas, het zijn random nummers. Maar er zullen vast genoeg nummers zijn die wel werken.quote:Op maandag 12 januari 2009 14:26 schreef Yuin het volgende:
Zijn het eigenlijk wel de bestaande nummers in die linkjes?
Zo ja, dan is het nu nog wachten op iemand die zo'n nummer daadwerkelijk belt en naar Tina de Kattenverkrachter vraagt, en als persoon aan de telefoon dan zegt van "uhhhh wtf" dan zeg jij, nou dat staat toch echt op gebeld.nl.
En dat ze dan gaan kijken en dan denken waaaaaaaaaaaaaat.. dat zou leuk zijn
Waarom gebruik je dan random nummersquote:Op maandag 12 januari 2009 14:29 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Helaas, het zijn random nummers. Maar er zullen vast genoeg nummers zijn die wel werken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |